Waaaaah dan gaat het lijstje wel heel rap hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 11:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Datumdrieling .. nog beter![]()
Ik ben vandaag overigens 39 weken
Hahaha herkenbaar!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Sjit Amsel...![]()
Ik sta even stil bij een pompstation op weg naar Zwolle en kreeg net tranen in mijn ogen omdat er een opaatje en omaatje heel rustig en gelukkig ogend rondliepen met hun oude dikke hondje, op weg naar vakantie denk ik![]()
![]()
![]()
Hormonenwant als ik zo op weg achter zo'n opa die zeventig rijdt met zijn caravan zit scheld ik hem rustig de huid vol in mijn autootje...
Wel OK, hij is sinds dinsdag 8 juli weg... Gisteren was ik enorm verdrietig en emotioneel. Wist ook niet zo goed wat ik met mezelf aan moest met de warmte enzo. Dus heel hard gehuild aan de tel tegen vriendjequote:Op zondag 20 juli 2014 14:37 schreef Crumpette het volgende:
Amselwat een kakstreek zeg. Balen!
Kwakhormones! Hoe ist eigenlijk met het alleen zijn? Hoelang is je vriend al weg nu?
Gevalletje - Spannend! vertellenje schoonmoeder zal het hoe dan ook leuk vinden, als ze dat al zo vroeg in de relatie zei, toch?
Hij vindt het nog zo'n mooi geheim van ons twee...quote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gevalletje, veel plezier!
Malteser, wat houdt hem tegen?
Ik heb net de wieg gemonteerd en honderdmiljoen gezweet. Nu wil ik eigenlijk ons bed tien cm verschuiven maar dat ding weegt 600 kilo dus dat kan ik niet alleen en mijn man is buiten electra aan het aanleggen en nu ben ik ongeduldig*stampvoet*
(Ja, ik besef me dat ik nog 12 weken heb maar ik wil gewoon zeker weten dat t allemaal gaat passen![]()
)
SLECHTS 12 wekenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gevalletje, veel plezier!
Malteser, wat houdt hem tegen?
Ik heb net de wieg gemonteerd en honderdmiljoen gezweet. Nu wil ik eigenlijk ons bed tien cm verschuiven maar dat ding weegt 600 kilo dus dat kan ik niet alleen en mijn man is buiten electra aan het aanleggen en nu ben ik ongeduldig*stampvoet*
(Ja, ik besef me dat ik nog 12 weken heb maar ik wil gewoon zeker weten dat t allemaal gaat passen![]()
)
En hoe weet je zo zeker dat het er nog 12 zijn?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef BlueEyes het volgende:
Gm even volhouden nog! Het is ruk en kloje, ik weet het.
Maar je bent er bijna!
Heul niet iddquote:Op zondag 20 juli 2014 15:39 schreef Dyre het volgende:
[..]
En hoe weet je zo zeker dat het er nog 12 zijn?
GM
ik herken je bijna niet met je nieuwe plaatje
Dan is de grote vraag... Past het?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet iddmaar op een of andere manier heb ik t bed in mijn eentje opzij gekregen dus ik zal zo wel de furie van manlief over me heen krijgen.
GM
Sukkol! Waarom doe je dat nou zelf?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet iddmaar op een of andere manier heb ik t bed in mijn eentje opzij gekregen dus ik zal zo wel de furie van manlief over me heen krijgen.
GM
Goed zo! Nu de hoofdpijn nog wegquote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Sukkol! Waarom doe je dat nou zelf?![]()
Gm mini en ik gaan lekker! Het was (cliché) het waard, hoe zwaar ik het ook soms vond. Maar slaap nu meer dan met mini in buik![]()
Dus dat scheelt enorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |