abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142508127
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Datumdrieling .. nog beter :Y

Ik ben vandaag overigens 39 weken *O*
Waaaaah dan gaat het lijstje wel heel rap hoor :D

Hier vandaag 36 weken, wat gaat het opeens snel de laatste weken!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_142508131
Van mijn 5 (!) zwangere collega's in verwachting van 5 meisjes zijn er nu twee bevallen. En gelukkig.. geen van beide hebben ze DE (lees: onze) naam gekozen. Ik had niet gedacht daar zo over in spanning te zitten :@ . En ik ben als laatste uitgerekend dus nog 3 keer afwachten :') .

en ja ik vind dit dus enigszins kinderachtig van mezelf enzo want het feit dat zij gezonde kindjes hebben is veel belangrijker dan een naam

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 12:10:20 ]
  zondag 20 juli 2014 @ 12:15:39 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_142508490
Heb je een gewilde naam in gedachten, Razz?
disclaimer
pi_142508532
Ik snap het wel hoor Razz, natuurlijk is het geen onoverkomelijk 'probleem' maar ik denk dat niemand dat heel leuk zou vinden!
Ik had het ook een beetje in het voorjaar toen een nichtjes van mijn man en een van mijn eigen nichtje uitgerekend waren. Gelukkig ook andere namen en bij mijn nichtje gelukkig niet een zelfde vernoeming.
  zondag 20 juli 2014 @ 12:20:41 #245
344469 Amsel
zonder t
pi_142508631
Mijn twee beste vriendinnen zijn 3 weken geleden en 3 dagen geleden bevallen. Van te voren hebben we het aantal letters van de voornaam aan elkaar gemeld en die waren gelukkig niet gelijk. Maar de namen hebben allemaal wel enigszins dezelfde stijl blijkt nu.

Ik zei gisteren toch nog dat ik geen nieuwe moederfiets wilde maar misschien wel zo'n moederstuur op m'n huidige fiets? Die is dus vannacht gestolen :( :'( Had 'm voor het huis laten staan en een keer niet in de schuur gezet. En ik ben nu zelfs bang dat ik 'm met m'n zwangere hoofd niet op slot heb gezet want ik kan de sleutel nergens vinden :{ Kan mezelf wel voor m'n kop slaan!
  zondag 20 juli 2014 @ 12:23:20 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_142508701
Oh, dat suckt Amsel!
disclaimer
pi_142508806
Gefeliciteerd Sun!!! *O*
Tralalalaaa
pi_142508816
Shit, dat is balen Amsel!
  zondag 20 juli 2014 @ 12:29:33 #249
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142508890
Sjit Amsel... :(

Ik sta even stil bij een pompstation op weg naar Zwolle en kreeg net tranen in mijn ogen omdat er een opaatje en omaatje heel rustig en gelukkig ogend rondliepen met hun oude dikke hondje, op weg naar vakantie denk ik O+ :'( :@

Hormonen :') want als ik zo op weg achter zo'n opa die zeventig rijdt met zijn caravan zit scheld ik hem rustig de huid vol in mijn autootje... :@
Kwak
  zondag 20 juli 2014 @ 12:34:08 #250
344469 Amsel
zonder t
pi_142509009
Ik heb nu tijdens m'n verlof ook echt een fiets nodig anders kom ik nergens. Man heeft elke dag de auto mee naar werk en lopen vind ik vaak te ver en te zwaar. "Gelukkig" is m'n moeder komende week met vakantie dus dan gebruik ik haar fiets wel. Stom gedoe :(

Hormonen onder controle houden lijkt trouwens ook een stuk lastiger met dit weer :')
pi_142509364
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Sjit Amsel... :(

Ik sta even stil bij een pompstation op weg naar Zwolle en kreeg net tranen in mijn ogen omdat er een opaatje en omaatje heel rustig en gelukkig ogend rondliepen met hun oude dikke hondje, op weg naar vakantie denk ik O+ :'( :@

Hormonen :') want als ik zo op weg achter zo'n opa die zeventig rijdt met zijn caravan zit scheld ik hem rustig de huid vol in mijn autootje... :@
Hahaha herkenbaar!

Amsel :*
pi_142509989
Ahw kwakzor <3

Balen Amsel!

*ventilator in topic zet* hopelijk gauw veel koelte voor iedereen!
pi_142510998
Gefeliciteerd Sunshine!!

Ah, lijkt een stuk koeler hier vandaag! Gisteravond lang de deur open gehad, tot m'n vriend begon te roepen dat er een kikker achter de bank sprong. Dat bleek een dikke pad te zijn die ik onder de bank vandaan moest plukken, terwijl m'n kat er achteraan zat :P

Vanaf NOD gezien gister 5 weken, vanaf laatste menstruatie zou het morgen 5 weken zijn. Vanmiddag naar bbq bij m'n schoonmoeder, gaan we het haar vertellen. Ben best zenuwachtig! Al vrij snel nadat we samen waren liet ze blijken het leuk te vinden oma te worden. Daarna vertelde ze m'n vriend dat ze terug wil naar haar geboorteland en dat als ik zwanger zou zijn dit haar beslissing zou beïnvloeden. Sinds een paar maanden zegt ze dat ik geduld moet hebben en moet wachten en weten we sinds een aantal weken dat ze binnen een jaar al in Suriname wil wonen :'( . Ben dus benieuwd naar haar reactie.. Zou graag willen dat ze ons kind kan zien opgroeien. We hebben heeeel weinig contact met z'n vader en z'n broer zien we ook niet super vaak. Alleen z'n moeder spreken we heel regelmatig en m'n vriend wil ook echt niet dat ze gaat..

En het dan volgende week ergens m'n ouders vertellen. Ik verzamel vast moed :P
pi_142512594
Amsel :( wat een kakstreek zeg. Balen!

Kwak _O- hormones! Hoe ist eigenlijk met het alleen zijn? Hoelang is je vriend al weg nu?

Gevalletje - Spannend! vertellen :s) je schoonmoeder zal het hoe dan ook leuk vinden, als ze dat al zo vroeg in de relatie zei, toch? :)
  zondag 20 juli 2014 @ 14:59:18 #255
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142513293
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:37 schreef Crumpette het volgende:
Amsel :( wat een kakstreek zeg. Balen!

Kwak _O- hormones! Hoe ist eigenlijk met het alleen zijn? Hoelang is je vriend al weg nu?

Gevalletje - Spannend! vertellen :s) je schoonmoeder zal het hoe dan ook leuk vinden, als ze dat al zo vroeg in de relatie zei, toch? :)
Wel OK, hij is sinds dinsdag 8 juli weg... Gisteren was ik enorm verdrietig en emotioneel. Wist ook niet zo goed wat ik met mezelf aan moest met de warmte enzo. Dus heel hard gehuild aan de tel tegen vriendje :@ vindt hij gelukkig niet erg (wel voor mij, maar niet dat hij er last van heeft).

Vandaag en morgen lekker veel afleiding, logeer bij mijn tante!

Heb jij de winkel gisteren en beetje overleefd?
Kwak
pi_142513646
Gefeliciteerd Sunshine! Wat een prachtige naam ook O+

Kwak: knap hoor dat je zo lang alleen kunt zijn! Hoe lastig je het gisteren misschien ook even had, ik vind je dapper!

Gevalletje: succes met vertellen!

Hier een status quo, ik wil de ouders inlichten, man nog niet. Ouders van man vertrekken komende week voor ruim 2 weken op vakantie dus als ze terugkomen, zou ik al ruim 11 weken zijn. En mijn buik zegt nu al 'poef' door darmen en zulks. Zo lang kan ik het dus niet meer geheim houden... Man en ik staan nu 's morgens samen voor mijn kast om te kijken wat ik nog onopvallend aan kan. En ik had een super platte buik (wel huge heupen en benen dus echt geen smalle) en nu heb ik een bolle buik.

Bovendien wil ik het heel graag met mijn mama delen.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:15:46 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_142513843
Gevalletje, veel plezier!

Malteser, wat houdt hem tegen?

Ik heb net de wieg gemonteerd en honderdmiljoen gezweet. Nu wil ik eigenlijk ons bed tien cm verschuiven maar dat ding weegt 600 kilo dus dat kan ik niet alleen en mijn man is buiten electra aan het aanleggen en nu ben ik ongeduldig :') *stampvoet*
(Ja, ik besef me dat ik nog 12 weken heb maar ik wil gewoon zeker weten dat t allemaal gaat passen :@ :'))
disclaimer
pi_142513964
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:

Ik heb net de wieg gemonteerd en honderdmiljoen gezweet. Nu wil ik eigenlijk ons bed tien cm verschuiven maar dat ding weegt 600 kilo dus dat kan ik niet alleen en mijn man is buiten electra aan het aanleggen en nu ben ik ongeduldig :') *stampvoet*
(Ja, ik besef me dat ik nog 12 weken heb maar ik wil gewoon zeker weten dat t allemaal gaat passen :@ :'))
Hij vindt het nog zo'n mooi geheim van ons twee...

Haha, jouw stampvoet. Hormonen ;). Maar je man moet dat maar gewoon snappen toch :).
pi_142513971
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef Stormqueen het volgende:

SLECHTS 12 weken
*voert druk wat op*
  zondag 20 juli 2014 @ 15:20:47 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_142514030
Kutje :6
disclaimer
pi_142514127
quote:
17s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
*;
pi_142514164
Sun en Fe gefeliciteerd! Mooie naam O+

Sq fijn he die hormonen!

Ik snap je wel hoor malteser, hopenlijk kun je hem overtuigen...

Ik heb een offday vandaag... Veel pijn en pischagrijnig... Weer een dag op bed, mag niks, en als ik wel iets doe wordt ik beroerd omdat mn bloeddruk dan stijgt... en dan ook nog dromen dat je bevallen bent, wordt je wakker... Niks..

Dat ik maar kort heb geslapen zal ook niet meehelpen...
S. 2014
J. 2016
pi_142514238
Gm even volhouden nog! Het is ruk en kloje, ik weet het.
Maar je bent er bijna!
pi_142514653
quote:
17s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe weet je zo zeker dat het er nog 12 zijn? O-)

GM :*
ik herken je bijna niet met je nieuwe plaatje :P
pi_142514683
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef BlueEyes het volgende:
Gm even volhouden nog! Het is ruk en kloje, ik weet het.
Maar je bent er bijna!
:*

Ik weet het... En als t ff kan wil ik dr nog minstens tot zaterdag binnen houden, maar t niks doen is niks voor mij...

Komt wel goed! Hoe is t met jou en de mini?
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 juli 2014 @ 15:49:54 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_142515005
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:39 schreef Dyre het volgende:

[..]

En hoe weet je zo zeker dat het er nog 12 zijn? O-)

ik herken je bijna niet met je nieuwe plaatje :P
Heul niet idd :') maar op een of andere manier heb ik t bed in mijn eentje opzij gekregen dus ik zal zo wel de furie van manlief over me heen krijgen. _O-

disclaimer
pi_142515437
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heul niet idd :') maar op een of andere manier heb ik t bed in mijn eentje opzij gekregen dus ik zal zo wel de furie van manlief over me heen krijgen. _O-

Dan is de grote vraag... Past het?
S. 2014
J. 2016
pi_142515490
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sukkol! Waarom doe je dat nou zelf? :(

Gm mini en ik gaan lekker! Het was (cliché) het waard, hoe zwaar ik het ook soms vond. Maar slaap nu meer dan met mini in buik :D
Dus dat scheelt enorm
pi_142515917
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Sukkol! Waarom doe je dat nou zelf? :(

Gm mini en ik gaan lekker! Het was (cliché) het waard, hoe zwaar ik het ook soms vond. Maar slaap nu meer dan met mini in buik :D
Dus dat scheelt enorm
Goed zo! Nu de hoofdpijn nog weg :*
S. 2014
J. 2016
pi_142515931
Kwak: :* snap het volledig, ik zou het ook slecht trekken als (8> zo lang weg ging.. maar volgens mij doe je het supergoed met allerlei activiteiten! *O*
Ach de winkel.. t was te warm om je te bewegen dus niemand gaat natuurlijk winkelen. Dus ik stond daar met zo'n hoofd: :') tot het weer voorbij was.

Lastig malteser! toch nog maar even overleggen tot hij het met je eens is? O-)

SQ o|O alleen het bed verplaatsen, foei! staat het eigenlijk al op klossen? je hebt nog maar 12 weken :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')