SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik dus ook! Had echt een alien verwacht, maar dit is toch echt wel een mini-baby met de brede neus vanquote:
Ik ben nu 17 weken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw mooie echo! Hoever ben je nu ook alweer SD?
Heel gezond alternatief!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef Skittles het volgende:
Malteser welkom en gefeliciteerd!
Krijg ook gelijk trek in die balletjes.In plaats daarvan zit ik nu in mijn pauze aan een boterham met kaas en cup a soup
Nacht 3 van de 5 en nu begint opeens m'n bekken te trollen![]()
SD een jongetje! Wat een duidelijke foto al!
Het kan per dag verschillen, De ene dag voelde ik mij een opgeblazen ballon, en de andere dag weer helemaal niet, en dan had ik weet steekjes en wist ik zeker dat t niet goed zat...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Gevalletje het volgende:
Mooie echo stardust!
En nog helemaal vergeten Sunshine succes te wensen, dus bij deze!
Dus dat ik weinig voel is helemaal niet erg? Thanks, soms lees je dingen die je duidelijk niet moet lezen en dan voel ik me dankzij jullie zoveel beter weer! Zo nu en dan opgeblazen gevoel (vooral kort na NOD leek er in m'n hele buik veel lucht te zitten, nu veel minder) en gevoelige, opgezette tepels(vind vriend geweldig) soms klein pijntje in m'n buik maar verder niks! Mag ik nog blij mee zijn denk ik. Hoewel misselijkheid nog kan komen natuurlijk!
Tsja om 1 uur 's nachts is er ook niks anders meer dan mijn zelf meegebrachte bammetjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heel gezond alternatief!
Pijn in je bekken?
Jongen voor mij!quote:
ik kreeg als tip veel te lopen. Dan kan de zwaartekracht beter zijn werk doen. Bij mij ging het allemaal vrij snel met de ballon, mijn lichaam nam het daarna zelf over. Of het door het lopen kwam weet ik niet. Maar wilde het toch even als tip geven. Succesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja idd! Het is toch best een tegenvaller als je niet verder kan. Je stelt je er toch op in.
Ze gaan zo meer water in de ballon doen, dus misschien werkt het op zo'n manier.
Wel heel fijn personeel hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |