Rutte kon gisteren toch niet zoveel zeggen. Hoop wel dat hij vandaag met iets beters komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een verschil met die lafaard Rutte.
173 landgenoten vermoord en nog een laffe, voorzichtige reactie.
er is niet eens een verantwoordelijke bekend, laat staat onderzoek gedaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
H... Dat zeg ik helemaal niet. Maar het betreffende geval is natuurlijk wel erg sterk. Meerdere mensen uit dezelfde omgeving die omkomen bij twee vliegtuigongelukken (bij dezelfde maatschappij) is natuurlijk wel erg apart.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, al die mensen hadden het verdiend om dood te gaan in dat vliegtuig. Nee, bedankt, dan is dat even duidelijk.
Opstelten was net ook al heel voorzichtig. Rutte kennen we onderhand ook wel..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Rutte kon gisteren toch niet zoveel zeggen. Hoop wel dat hij vandaag met iets beters komt.
De KLM doet net zo hard mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef L3gend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens New York Times vermeden oa Air France en BA al Oekraine voor de ramp
is geen goede PR voor MA
Rutte en Cameron liggen meestal behoorlijk op 1 lijn. Ik snap de eerste voorzichtige reactie wel van Rutte. Eerst hulp aan de nabestaanden en onderzoeken wat er gebeurd is daarna een response. Daar is natuurlijk wel politiek draagvlak voor nodig op globaal niveau en de VN veiligheidsraad komt vanmiddag al bijeen over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)jsje-en-Rafael.dhtmlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:57 schreef TLC het volgende:
Wat n ellende allemaal, dit hele gebeuren, GAZA, het Ebola virus in Afrika, Gordon die pijn heeft in zn knie...
snotverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is al een uur bevestigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:58 schreef Onnoman het volgende:
Eerste Kamerlid Willem Witteveen omgekomen bij vliegramp
Witteveen stierf op 17 juli 2014 samen met vrouw en dochter in de vliegtuigramp boven Oost-Oekrane en liet een zoon na.
Mja, maar net hoe je het wil interpreteren. Je zou ook kunnen zeggen dat het gros van de luchtvaartmaatschappijen gewoon over de Oekrane bleven vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef L3gend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens New York Times vermeden oa Air France en BA al Oekraine voor de ramp
is geen goede PR voor MA
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)jsje-en-Rafael.dhtml
Gelukkig geniet Sabia van haar ijsje.Dit kan je beter in SHO posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met alle respect, zelfs als wodkarus zou ik nog zoiets hwbben als 'leg er ff een zeiltje over', fake?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef Nintex het volgende:
Oekraine beweert dat dit de Russische raketinstallatie is die het vliegtuig heeft neer geschoten. Let vooral op de 2 missende raketten:
173 Nederlanders zijn vermoord. De minister president moet verontwaardigd zijn en melden dat hij er alles aan gaat doen om de daders voor het gerecht te slepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
er is niet eens een verantwoordelijke bekend, laat staat onderzoek gedaan.
Reactie van rutte is uiterst realistisch.
Dat voorbarige geouwehoer en onzin van oa cameron
Laten we wachten tot de Russen klaar zijn met hun onderzoek van de zwarte dozenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
ja lekker actie ondernemen terwijl er nog niks duidelijk is.
Achterlijke hond die Cameron.
Ik heb ze mogen pakken van een gesloopt gemeentehuis. Kost alleen iets meer tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:53 schreef Idanue het volgende:
[..]
Waar heb je die gratis zonnepanelen gehaald?
Ik ben hautain als ik zeg dat ik een andere mening heb, en dat die mening niet onderdoet voor die van jou?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
en die hautaine houding van jou vind ik ook zum kotzen, neemt niet weg dat dit geen ongeluk was, een ongeluk is als er, eventueel door menselijk handelen, een vliegtuig neerstort, dit vliegtuig is bewust neergeschoten, misschien als het verkeerde doelwit, maar wel bewust neergehaald, en dat noem ik geen ongeluk
vermoord is het al officeel bekend dat het een raket wasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
173 Nederlanders zijn vermoord. De minister president moet verontwaardigd zijn en melden dat hij er alles aan gaat doen de daders voor het gerecht te slepen.
Ja, hoe gaat dat nu verder met de black box? Zijn ze al naar Moskou? Zijn ze al in Moskou? Gaat Moskou ze netjes aan ons geven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Laten we wachten tot de Russen klaar zijn met hun onderzoek van de zwarte dozen![]()
De Russen hebben ook al zo'n fantastisch onderzoek verricht naar de mishandeling van onze diplomaat. Objectief onderzoek kun je wel aan de Russen overlaten.
Beyond reasonable doubt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
vermoord is het al officeel bekend dat het een raket was
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt de coalitie nu in de 1e kamer 1 stem tekort?
Zo heb je ook nog dit:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
http://nos.nl/artikel/676387-vrouw-dubbel-getroffen-bij-ramp.html
Vrouw dubbel getroffen bij ramp
[..]
linkquote:Sanjid Singh, an air steward, was only on the doomed jet because he agreed to a rota swap, the Malaysian Insider reported.
It said that in a "bizarre twist of fate" Mr Singh's wife escaped death on flight MH370 131 days ago because she too organised a shift change.
Hahahahaahahquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wat jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie ondertitel :)
Snap er niks van.quote:
Heeft ook geen enkele zin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet standaard een parachute in je handbagage hebben voor dit soort gevallen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:02 schreef Reki het volgende:
Triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is het volgens jou officieel? Wanneer de Russen, rebellen, Kiev en het Westen een gezamenlijke persconferentie beleggen waarin de rebellen toegeven dat zij het hebben gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
Maar het is toch een totaal andere knuffel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
Waarom gebruik je steeds omgekeerde vraagtekens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
Och jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef Ratsnest89 het volgende:
Oei, echtpaar uit mijn dorp omgekomen (1800 inw.) Nog niet bekend wie
Dan is het duidelijk een politieke moord om de politieke situatie hier te destabilisirenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel van die kleine onschuldige kindjes er in zaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maar het is toch een totaal andere knuffel?
Niet bekend volgens mij. Ik dacht dat de rebellen wel hadden gezegd dat ze de zwarte dozen hadden gevonden en dat ze die naar Rusland zouden sturen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat dat nu verder met de black box? Zijn ze al naar Moskou? Zijn ze al in Moskou? Gaat Moskou ze netjes aan ons geven?
Al die plaatjes van lijken kan ik prima naar kijken maar dit voelt niet goed joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Wat een response zeker rechtvaardigen is het plunderen van de plaats van het ongeluk en het niet toelaten van hulpdiensten wat het onderzoek bemoeilijkt en de pogingen van de seperatisten om te proberen de schuld af te schuiven op Oekraine.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Laten we wachten tot de Russen klaar zijn met hun onderzoek van de zwarte dozen![]()
De Russen hebben ook al zo'n fantastisch onderzoek verricht naar de mishandeling van onze diplomaat. Objectief onderzoek kun je wel aan de Russen overlaten.
Opstelten nog niet wou je zeggen? Als er iemand goed is in het ontwijken van antwoorden is het Opstelten wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Opstelten was net ook al heel voorzichtig. Rutte kennen we onderhand ook wel..
1 koffer vol knuffels kan ook he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel van die kleine onschuldige kindjes er in zaten.
Wat een dwaze aannames zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat een response zeker rechtvaardigen is het plunderen van de plaats van het ongeluk en het niet toelaten van hulpdiensten wat het onderzoek bemoeilijkt en de pogingen van de seperatisten om te proberen de schuld af te schuiven op Oekraine.
Dat ze uberhaupt een poging doen om deze gebeurtenis weg te moffelen is ziekelijk. De mensen die hier namelijk roepen dat het een fout is van de seperatisten etc. vergeten dat die lui nog steeds roepen dat zij het niet waren.
Kan ja. Kan. Vrij onwaarschijnlijk. Maar het kan.quote:
quote:
ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat er geen kinderen in die kisten zitten.. kijk eens rond in de cabine van je vliegtuig... er is meestal toch zo'n 15- 20% onder de 18...quote:
Voor een AIDS-conferentie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
Zou dat van belang zijn dat die onderzoekers en belangrijke mensen in het vliegtuig zitten? Ik ruik complot....
Dat zijn toch twee verschillende knuffels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ze zeggen dat ze het niet waren. Dat zal dan wel kloppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat een response zeker rechtvaardigen is het plunderen van de plaats van het ongeluk en het niet toelaten van hulpdiensten wat het onderzoek bemoeilijkt en de pogingen van de seperatisten om te proberen de schuld af te schuiven op Oekraine.
Dat ze uberhaupt een poging doen om deze gebeurtenis weg te moffelen is ziekelijk. De mensen die hier namelijk roepen dat het een fout is van de seperatisten etc. vergeten dat die lui nog steeds roepen dat zij het niet waren.
No shit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee verschillende knuffels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |