dit is gewoon inzoomen op (naakte) lichamen enz.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beelden op die Russische livezender vielen dus mee?
ook die daarvoor al sprongen (nou ja die verpulverde niet tot stof maar daar was echt veel minder van over)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat er misschien nog paar honderd ton staal op viel ?
Vielen die ook op een grasveldje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef Re het volgende:
[..]
ook die daarvoor al sprongen (nou ja die verpulverde niet tot stof maar daar was echt veel minder van over)
En waarom doet iemand zoiets? Omdat het kan, dat weet ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef wise het volgende:
[..]
dit is gewoon inzoomen op (naakte) lichamen enz.
binnen 46 seconden op 11 kilometer hoogtequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ongelooflijke zieke aanslag. Ik zat net even op youtube te zoeken naar dat BUK surface-to-air systeem. Zeer geavanceerd en jan met de pet zou dit echt niet kunnen operaten.
Natuurlijk kan Nederland zonder het gas in Rusland.Er wordt gedaan alsof Rusland nog het enige gebied is zonder gas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onzin is. We zullen vast zelf wat hebben en via andere wegen er aan kunnen komen, maar of dat voldoende is heb ik geen idee van. Overigens zal het dan niet voor dezelfde prijs zijn lijkt me zo.
Dat valt nog wel mee hoor. Genoeg beeldmateriaal gezien van mensen die zelfmoord pleegden door ergens vanaf te springen. Blijven verrassend goed intact.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:45 schreef Re het volgende:
[..]
op zich apart, als je weet dat bijvoorbeeld mensen die uit de twintower vielen tot moes werden geplet of geheel verdwenen
lichaam kan intact zijn, alleen van binnen is alles gebroken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef Re het volgende:
[..]
ook die daarvoor al sprongen (nou ja die verpulverde niet tot stof maar daar was echt veel minder van over)
Zal dat zijn omdat die mensen bewust sprongen en deze mensen waarschijnlijk buiten bewustzijn waren? Kweenie hoor, roep ook maar wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef Re het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de grond des te harder gaat zwaartekracht een rol spelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:45 schreef Re het volgende:
[..]
op zich apart, als je weet dat bijvoorbeeld mensen die uit de twintower vielen tot moes werden geplet of geheel verdwenen
dat maakt vanaf die hoogte weinig uit dan is zelfs water gewoon een betonnen vloerquote:
Toepasselijk muziekje ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ongelooflijke zieke aanslag. Ik zat net even op youtube te zoeken naar dat BUK surface-to-air systeem. Zeer geavanceerd en jan met de pet zou dit echt niet kunnen operaten.
Maar die sterke aanwijzingen zijn er al, daar hoeven we geen lang en uitgebreid onderzoek voor af te wachten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn sterke aanwijzingen niet genoeg dan? Alsof ze dan zoiets hebben van 'euh, laat maar dan h' Helemaal als straks nog blijkt dat er Amerikanen bij zaten. No way in hell dat Amerika dan op zijn achterwerk blijft zitten, zelfs al is er geen hard bewijs.
Men heeft een tijdje terug eens doorberekend wat er zou gebeuren als Nederland een jaar lang afgesloten zou zijn, conclusie was dat dat prima gaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Nederland zonder het gas in Rusland.Er wordt gedaan alsof Rusland nog het enige gebied is zonder gas.![]()
Russisch gas is in trek omdat het betrekkelijk goedkoop is, maar er is nog meer dan zat gas, enkel een stuk duurder.
Dus ja, de prijs zal omhoog gaan, maar het is niet zo dat West-Europa in stort zonder Russisch gas.![]()
Verder dus extra truien aan.
Dan lees je het niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
pfffff Telegraaf komt met een jankverhaal over slachtoffers uit Volendam. Ja, erg dat dit mensen is overkomen, maar ik hoef geen levensverhalen van naasten te horen. "Ze hadden hun vakantie ZOOO verdiend!".
Je kunt niet uit het vliegtuig komen he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Zou iemand het overleeft kunnen hebben met parachute? (Even los van de hoogte)
Volkskrant.nlquote:12u46 Oekraense autoriteiten hebben tot dusver 181 lichamen gevonden op de plek waar de Boeing 777 van Malaysia Airlines is neergekomen. Dat heeft het Oekraense ministerie van Buitenlandse Zaken vandaag laten weten.
Is het te schokkend voor je, de namen en de verhalen bij de slachtoffers? Je wil alleen maar wat ' in de ruimte gelul' horen. Die mensen hebben allemaal een naam hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
pfffff Telegraaf komt met een jankverhaal over slachtoffers uit Volendam. Ja, erg dat dit mensen is overkomen, maar ik hoef geen levensverhalen van naasten te horen. "Ze hadden hun vakantie ZOOO verdiend!".
Ik denk dat je dat inderdaad kan zeggen van alle slachtoffers dus dat voegt weinig toe jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ze hadden hun vakantie ZOOO verdiend!".
Op die hoogte kun je het vergeten wanneer vliegtuigcabine geraakt is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Zou iemand het overleeft kunnen hebben met parachute? (Even los van de hoogte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |