SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ook koeien en (dat snapte ik niet helemaal) een moslimminderheid met blond haar en blauwe ogen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is de welbekende Europese Bijeneter. Bulgarije heef op Spanje na de grootste kolonie ter wereld. Zeer vernuftige beestjes.
Terechte postquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:15 schreef Dven het volgende:
Overigens vind ik één van de bijzondere dingen in bulgarije dat doping hier gewoon open en bloot op straat verhandeld wordt. 24/7. Op ieder moment dat het je goedschikt kan je langs de tap om even rap wat wit door de aderen te laten gieren. Heel normaal. Heel gewoon. Niemand kijkt er van op. Gewoon als een snicker uit de automaat. Een kroket uit muur. Als gedragen slipjes uit de grijpmachine met daarbij een kaartje van het maagdelijke Japanse meisje welke dat slipje met zoveel liefde een tweetal dagen gedragen heeft, soms zo lief een presentje achter te laten. Geen wenkbrauw die optrek, geen verwarde of zelfs verwijtende blik weerkaatst in je oog. Meisjes dansen en mannen kotsen, het leven gaat gewoon door. Toch voelt het alsof ik de jackpot binnentrekken wanneer ik in het holst van de nacht toch nog even scoor en daarna als een nevel in de mist weer opga in de door straatlichten goudgekleurde nacht. Niets geeft mij dat uitzonderlijke gevoel zoals die witte motor dat kan.
MELK!
[ afbeelding ]
Pomakken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag ook koeien en (dat snapte ik niet helemaal) een moslimminderheid met blond haar en blauwe ogen.
Jammer genoeg wist ik niet van tevoren dat deze show zou worden uitgezonden dus heb ik maar tien minuten gezien.
Ode aan de melkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was zeer mooi, ik zag onder meer Bulgaarse roofvogels die nesten maakten in de rotsen.
Ik hoorde trouwens dat je een ode aan de melk had geschreven?
Ik heb gezien dat er veel Fenerbahce hooligans in Rotterdam zijn te vinden, dat wordt dus nog wat.quote:
Dit is nieuwe informatie voor je?quote:
Nee, maar altijd leuk om te noemenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is nieuwe informatie voor je?
Ik had 'm net gevonden, eens natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Pomakken.
Ik ken die serie trouwens. staat ook op youtube. Maar eerst de ode aan de melk :
[..]
Ode aan de melk
Overigens vind ik één van de bijzondere dingen in Bulgarije dat doping hier gewoon open en bloot op straat verhandeld wordt. 24/7. Op ieder moment dat het je goedschikt kan je langs de tap om even rap wat wit door de aderen te laten gieren. Heel normaal. Heel gewoon. Niemand kijkt er van op.
Gewoon als een snicker uit de automaat. Een kroket uit muur. Als gedragen slipjes uit de grijpmachine met daarbij een kaartje van het maagdelijke Japanse meisje welke dat slipje met zoveel liefde een tweetal dagen gedragen heeft, soms zo lief een presentje achter te laten. Geen wenkbrauw die optrek, geen verwarde of zelfs verwijtende blik weerkaatst in je oog. Meisjes dansen en mannen kotsen, het leven gaat gewoon door.
Toch voelt het alsof ik de jackpot binnentrekken wanneer ik in het holst van de nacht toch nog even scoor en daarna als een nevel in de mist weer opga in de door straatlichten goudgekleurde nacht. Niets geeft mij dat uitzonderlijke gevoel zoals die witte motor dat kan.
MELK!
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wie naast Immers de balletjes er in gaat tikken dit seizoen nu we afscheid hebben genomen van de Pel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord gaat NL weer voor lul zetten en dan krijgen die Turken weer een te grote bek.
Je had hem al gevonden. Fijn. Bedankt voor de waardering.quote:
Zit nou niet te zeike je bent helemaal niet voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had 'm net gevonden, eens natuurlijk.
[..]
Ik ben benieuwd wie naast Immers de balletjes er in gaat tikken dit seizoen nu we afscheid hebben genomen van de Pel.
Ik juich voor Rotterdam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zit nou niet te zeike je bent helemaal niet voor Feyenoord.
Ik neem aan dit iedereen dit nu gaat kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Je had hem al gevonden. Fijn. Bedankt voor de waardering.
Hier de serie op youtube. Van het land der wolven en beren
Ik hoop dat ze een beetje Duits verstaan. Al verbaast het me niet als men speciaal voor deze docu een snelcursus Duits zullen aanvangen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dit iedereen dit nu gaat kijken.
Ik denk dat dit een leuke manier is om snel Duits te leren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje Duits verstaan. Al verbaast het me niet als men speciaal voor deze docu een snelcursus Duits zullen aanvangen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een leuke manier is om snel Duits te leren.
De muziekkeuze kan mijn goedkeuring niet wegdragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Wat vind je van dit kekke filmpje van mijn stadje. Gemaakt door mijn vrienden. Als je goed spiekt ze je mij ook
Zaten er veel goths in dat toestel dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 zal Feyenoord al haar thuisduels in zwarte shorts afwerken.
Nou, dat sluit ik helemaal niet uit hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaten er veel goths in dat toestel dan?
Dat lijkt me helemaal niks voor al die polsensnijders, zo'n vakantie in het zonnige Maleisië.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat sluit ik helemaal niet uit hoor.
Ja maar het is wel lekker tegendraads natuurlijk. Iedereen gaat naar Griekenland maar hun moeten natuurlijk weer naar Kaolo Loempia.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niks voor al die polsensnijders, zo'n vakantie in het zonnige Maleisië.
Ja maar Wim, jij bent het toch wel met mij eens dat veel van die gasten zo'n reis naar Kaulho Lumpur helemaal niet kennen betalen? Dan denk ik, ga wat anders doen met je geld ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lekker tegendraads natuurlijk. Iedereen gaat naar Griekenland maar hun moeten natuurlijk weer naar Kaolo Loempia.
Bijkletsen met de Dalai Lama, dat is zo'n oud gabbertje van 'm.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien zat Rene Froger ook wel in dat toestel naar Kuala Lumpur.
ff een happie eten
Ik ga volgende week met het vliegtuig richting het oosten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had net een ticket naar bangkok geboekt das ook daar ergens.
WAT EEN TOEVAL
Nou, ja, toevallig heb ik daar gisteravond ook over na zitten denken. Maar zijn vliegtickets zo duur dan? Tegenwoordig? Dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Maar ja goed. Wie ben ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar Wim, jij bent het toch wel met mij eens dat veel van die gasten zo'n reis naar Kaulho Lumpur helemaal niet kennen betalen? Dan denk ik, ga wat anders doen met je geld ofzo.
Een lokale notabele.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, ja, toevallig heb ik daar gisteravond ook over na zitten denken. Maar zijn vliegtickets zo duur dan? Tegenwoordig? Dat kan ik me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Maar ja goed. Wie ben ik.
Als user van het VBL subforum weet je toch allang dat achterlijk zijn een criteria is voor moderators.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk moet je maar blij zijn dat Johannes geen mod is geworden als je ziet wat een idioten daarvoor in aanmerking komen. Je zou bijna denken dat achterlijk zijn criteria 1 is in de vacaturebeschrijving.
Waarom ben ik geen MOD danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als user van het VBL subforum weet je toch allang dat achterlijk zijn een criteria is voor moderators.
kansloos ten onderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
EN FEYENOORD NAAR ISTANBUUUUUUUUUUUUUUUUUL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BESTE LOTING EVAR
Lekker wedstrijdje kijken in Istanbul, beetje bier drinken aan de Bosporus, beetje doner eten, beetje rellen. Niets mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
selectie die er momenteel is, is gewoon vrij matig.
quote:
Ik zie eerder Besiktas winnen ja maar "kansloos ten onder" is iets anders. Daar is Besiktas niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt wel. Feyenoord heeft niets meer.
Ga je ook met mij elke wedstrijd TEGEN legia inzetten in europees verband.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
Als Inso geen vertrouwen heeft in een goede afloop voor een bepaald team, passen de bethuizen direct hun quota in tegenovergestelde richting aan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso dacht dat Engeland het beter ging doen dan Japan
Had de FIFA corruptie onderschat. Te naief van mij misschienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso dacht dat Engeland het beter ging doen dan Japan
Wij betten samen. Jij op Legia Poznan Krakow en ik op LUDOGORETZquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga je ook met mij elke wedstrijd TEGEN legia inzetten in europees verband.
Vorig jaar was dat een succes. Vraag Elan maar.
En gisteren of eergisteren met het grootste geluk van de wereld gelijk gespeeld tegen een Ierse () club
Goud geld.
pools voetbal is kk slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij betten samen. Jij op Legia Poznan Krakow en ik op LUDOGORETZ
Finalist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In 2018 wordt Engeland minstens kwartfinalist.
U leest het hier het eerst.
Dit kan niet meer mis gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ward-Prowse speler van het toernooi
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pools voetbal is kk slecht
nog slechter dan bulgaars voetbal
Vergeet niet dat het Nederlands elftal in de finale joker Sjaak Swart inzet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koeman is dan bondscoach en trainer/speler bij Southampton.
Ah de FIFA maakte twee goals tegen Engeland ipv Suarez ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had de FIFA corruptie onderschat. Te naief van mij misschien
Maarja best leuk tripje zo voor die Groningers denk ik. En je kan er beter tegen Sociedad uitgaan dan tegen een elftal gehandicapte Luxemburgers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason blijft Groningen achtervolgen.
twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
gelukkig op ned2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom tour.
Al zal Herbert er ook wel vanalles over willen zeggen.
Verkeerd kantoor uitgekozenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
ja maar weet je wat het is, ik werk ook veel te hard johquote:
eigen schuld, moeten ze maar van armstrong afblijvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
SOOOW KOEKOEK
Geen aircoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 hebben we de airconditioning uitgeschakeld.quote:
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.quote:
PICS VAN MOKKEL!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.
Dus door het donker terug want reparatie duurde ff, dynamo naar de Joden dus zonder licht 110 km over de Vietnamese snelweg.
Ik heb naar mijn berekeningen 14 koude biertjes verdiend.
Scooter van m'n maatje ging ook dood op de snelweg maar die liep na een half uurtje weer.
Wel een Colombiaans mokkel gefixed
Kan je misschien nog Niebs van de Tourzege afhouden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe cassette en ketting ook besteld. Over enkele dagen kan ik weer kinderen aanrijden.
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je misschien nog Niebs van de Tourzege afhouden.
Rider 20 is binnen, misschien morgen even rondje fietsen als ik weer energie hebquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagen
Radler in de krat op het stuurquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagen
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Rider 20 is binnen, misschien morgen even rondje fietsen als ik weer energie heb
Dit is echt de grootste onzin ooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.
Ja vocht. Hier is het warmer dan in Nederland wel, graadje of 35, en 70/80% luchtvochtigheid. Je weet niet wat je meemaakt. Het went wel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.
Nee hoor, altijd als ik op vakantie ben aan de zee kan ik er beter tegen dan in mijn eigen achtertuin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste onzin ooit
Uh, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb in de woestijn wel boven de 40 aangetikt maar dan 0% water in de lucht. Dan is het redelijk uit te houden. Je gaat niet sporten maar je gaat ook niet stukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij trolt altijd, denkt dat hij grappig is ofzo.
Nou, waarom is t daar dan beter uit te houden?quote:
Als ik daar buiten rustig zit of hier in de tuin rustig zit. In Nederland voelt het altijd veel meer kut man. Kan ook deels in je hoofd zitten maar lijkt me sterk dat het niet met het weer zelf te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, waarom is t daar dan beter uit te houden?
Volgens mij zit dat vooral ib je hoofd namelijk, vakantie, je hoeft niks, koele drankjes als je met je vingers knipt.
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik daar buiten rustig zit of hier in de tuin rustig zit. In Nederland voelt het altijd veel meer kut man. Kan ook deels in je hoofd zitten maar lijkt me sterk dat het niet met het weer zelf te maken heeft.
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.
Bedankt.quote:
Ik maak ook niet van die huisvrouwen claims dat t allemaal verschrikkelijk is en niet uit te houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.
[..]
Bedankt.
En dat dan 100x per dag op fb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.
[..]
Bedankt.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak ook niet van die huisvrouwen claims dat t allemaal verschrikkelijk is en niet uit te houden
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.
quote:
*vanillevlaquote:
Wat je zegt klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!
Je zegt t zelf al, een gevoel, het zit dus in je hoofd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!
Als het in zijn hoofd zit is het toch nog zijn gevoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zegt t zelf al, een gevoel, het zit dus in je hoofd.
Wetenschappelijk is het namelijk totaal niet te onderbouwen. Temperatuur is lager, luchtvochtigheid is lager, gevoelstemperatuur is lager
Doei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En nu ga ik lekker in de zon Thais eten. Doei
Leg jij eens uit wat je gevoel is Knut? Als het anders aanvoelt dan voelt het toch anders aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zegt t zelf al, een gevoel, het zit dus in je hoofd.
Wetenschappelijk is het namelijk totaal niet te onderbouwen. Temperatuur is lager, luchtvochtigheid is lager, gevoelstemperatuur is lager
laat je pijpen door een hoerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het depressiviteitsgehalte nu wel een beetje zat.
Ga vissen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het depressiviteitsgehalte nu wel een beetje zat.
Stel je niet aan joh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vannacht even wat langer door dankzij die tyfustemperaturen.
Tis wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed excuus wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mag ook gewoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had tieten gepost en ik kan nog steeds hier posten.
Wat ben jij een boefje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Zo hey, jij speelt met de wet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, jij speelt met de wet!
Ware het niet dat het gewoon mag.
Hij was leuk geweest als je niet zoals gebruikelijk achter de feiten aanliep. Toch een duimpje voor de moeite.quote:
Okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot over een maand aangezien je nu lange tijd niets meer zal posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 19:51:12 ]
Van jezelf?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, om terug te komen bij de reden waarom ik hier kwam.
Ik heb een milkshake.
Wat leuk dat hij je naar mijn tuin brengt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, om terug te komen bij de reden waarom ik hier kwam.
Ik heb een milkshake.
Ik uhm..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk dat hij je naar mijn tuin brengt.
Wat een hiv.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet jou ook werkelijk alles voorkauwen he:
Potverdikkie, end at is nog wel een klassieker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet jou ook werkelijk alles voorkauwen he:
Je moeder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de spits stond dat aids binnenkort niet meer bestaat.
Waar gaan we dan mee schelden
Misschien heb ik daar wel een hele goede reden voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag onaardig tegen mij
Vertelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel een hele goede reden voor.
Je bent zelf een goede reden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel een hele goede reden voor.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OkHalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malaria.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de spits stond dat aids binnenkort niet meer bestaat.
Waar gaan we dan mee schelden
Heb je een feestje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
Fijne feestje morgen Geo!
Dankje GGMMwat aardig
Not sure if serious ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een feestje?
Veel plezier!!!
Dat ik niet uitgenodigd ben is wel een beetje raar, maar whatever.
Ah, ik ken niks van dat soort muziek, maar veel plezier dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Not sure if serious ..
Morgen naar Dominator, vandaar dat ik the anthem post.
Hardcore, ook wel "kutherrie" genoemd door vele.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik ken niks van dat soort muziek, maar veel plezier dan.
Not a single fuck was givenquote:
Hey het einde van BB was onverwacht en liet me met een leeg gevoel achter,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag boekje van Hanssie (volgens de schrijver) Kraay uit. Dun boekje wel, maar voor de rest niks mis mee.
Ooh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey het einde van BB was onverwacht en liet me met een leeg gevoel achter,
Apart einde was het maar.
Met vlagen geniaal, Ik was wel blij dat het zo traag was, in de zin van veel langzame dialogen, Je kon whattsap en fok erbij aan hebben staan, Al het echt spannend werd niet natuurlijk,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Ik vond het einde prima. Dat lege gevoel komt vooral omdat zo'n geweldige serie dan over is
Tijdens goede series doe ik niks wat me afleidt van de serie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met vlagen geniaal, Ik was wel blij dat het zo traag was, in de zin van veel langzame dialogen, Je kon whattsap en fok erbij aan hebben staan, Al het echt spannend werd niet natuurlijk,
Daarbij zit ik ergens begin seizoen 2,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens goede series doe ik niks wat me afleidt van de serie.
Ik ben net begonnen aan Orange is the New Black, ben er nog niet echt verslaafd aan. Maar het kijkt wel aardig weg, wel leuk van die American Pie acteurs.
Ik heb nog niks echt duisters meegemaakt. Komt op mij over als een komedie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarbij zit ik ergens begin seizoen 2,
Redelijke serie maar wel apart dat ze van hele overdreven blije en vrolijk naar dreigend en gevaarlijk situaties gaan en weer terug. Ook personages veranderen dan opeens als bij dag naar nacht, Zo is het net glee en dan opeens prison break.
Hebben je ouders weer een nieuw plekje ontdekt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoor een irritant geluid, maar weet niet waar het vandaan komt.
xdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben je ouders weer een nieuw plekje ontdekt.
hou gewoon eens je bek erover in plaats er 24/7 over praten dat helpt ook niks joh gek :squote:
Dikke zeugquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hou gewoon eens je bek erover in plaats er 24/7 over praten dat helpt ook niks joh gek :s
Ik ook, het is te heet om lekker te gamen. Ik kijk op dit moment de slimste mens.quote:
flopshow.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, het is te heet om lekker te gamen. Ik kijk op dit moment de slimste mens.
Oh ik vind er wel doorheen te komen hoor, weinig mis mee.quote:
die baudet weet echt niets, man man manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik vind er wel doorheen te komen hoor, weinig mis mee.
Baudot, aldus Mart.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die baudet weet echt niets, man man man
Arrogant ventje was dat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die baudet weet echt niets, man man man
Jij kijkt ook?quote:
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarten van Rossem blijft wel een baas trouwens.
Hij krijgt ook niet zoveel te zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook niet zoveel te zeggen.
Het leukste is als hij een lange monoloog mag houden.
Ik zie hem niet zo heel vaak dus dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijk
Dat scheelt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo heel vaak dus dat zou kunnen.
Je valt zelf vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals perziksap eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijk
Hij was echt beschamend ten tijde van de Obama verkiezingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.
Zoals?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je valt zelf vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals perziksap eigenlijk.
Perziksap doe ik niet meer aan, ik meld alleen als ik het drink.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap, dat zei ik toch al.
Ik vond hem best grappig bij VI.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was echt beschamend ten tijde van de Obama verkiezing
Verder wel een prima tv-persoonlijkheid zolang hij weg van VI blijft.
Jammer dat je afscheid hebt genomen van het nectar van de goden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perziksap doe ik niet meer aan, ik meld alleen als ik het drink.
Net als Maarten eet ik ook wel eens een banaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem best grappig bij VI.
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je afscheid hebt genomen van het nectar van de goden.
[..]
Net als Maarten eet ik ook wel eens een banaan.
pics van je verbrande lichaamquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar zonder shirt op het strand gezeten... Ik had mij toch beter ietwat kunnen insmeren geloof ik.
Een user belde naar de studio om te vertellen wat ie dit weekend ging doen. De user vertelde dat ie naar een of ander festival ging met vrienden en mensen die hij via internet had leren kennen op FOK! in de voetbal sectie.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een user belde naar de studio om te vertellen wat ie dit weekend ging doen. De user vertelde dat ie naar een of ander festival ging met vrienden en mensen die hij via internet had leren kennen op FOK! in de voetbal sectie.
Even wachten tot de schadeclaims wegens het veroorzaken van lasogen bij de medestrandgangers binnenstromen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar zonder shirt op het strand gezeten... Ik had mij toch beter ietwat kunnen insmeren geloof ik.
Klinkt als een vrij sociaal persoon .quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een user belde naar de studio om te vertellen wat ie dit weekend ging doen. De user vertelde dat ie naar een of ander festival ging met vrienden en mensen die hij via internet had leren kennen op FOK! in de voetbal sectie.
Plaatje werkt niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goooooeeeeiiiieemorgen
[ afbeelding ]
Met een nogal boers accentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij sociaal persoon .
Lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |