Ik ook, het is te heet om lekker te gamen. Ik kijk op dit moment de slimste mens.quote:
flopshow.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, het is te heet om lekker te gamen. Ik kijk op dit moment de slimste mens.
Oh ik vind er wel doorheen te komen hoor, weinig mis mee.quote:
die baudet weet echt niets, man man manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik vind er wel doorheen te komen hoor, weinig mis mee.
Baudot, aldus Mart.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die baudet weet echt niets, man man man
Arrogant ventje was dat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die baudet weet echt niets, man man man
Jij kijkt ook?quote:
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarten van Rossem blijft wel een baas trouwens.
Hij krijgt ook niet zoveel te zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook niet zoveel te zeggen.
Het leukste is als hij een lange monoloog mag houden.
Ik zie hem niet zo heel vaak dus dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijk
Dat scheelt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo heel vaak dus dat zou kunnen.
Je valt zelf vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals perziksap eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |