Ik ook, het is te heet om lekker te gamen. Ik kijk op dit moment de slimste mens.quote:
flopshow.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, het is te heet om lekker te gamen. Ik kijk op dit moment de slimste mens.
Oh ik vind er wel doorheen te komen hoor, weinig mis mee.quote:
die baudet weet echt niets, man man manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik vind er wel doorheen te komen hoor, weinig mis mee.
Baudot, aldus Mart.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die baudet weet echt niets, man man man
Arrogant ventje was dat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die baudet weet echt niets, man man man
Jij kijkt ook?quote:
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarten van Rossem blijft wel een baas trouwens.
Hij krijgt ook niet zoveel te zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook niet zoveel te zeggen.
Het leukste is als hij een lange monoloog mag houden.
Ik zie hem niet zo heel vaak dus dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijk
Dat scheelt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo heel vaak dus dat zou kunnen.
Je valt zelf vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals perziksap eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt te vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals Johan eigenlijk
Hij was echt beschamend ten tijde van de Obama verkiezingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij dat programma vaak een karikatuur van zichzelf.
Zoals?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je valt zelf vaak in herhaling met bepaalde onderwerpen, beetje zoals perziksap eigenlijk.
Perziksap doe ik niet meer aan, ik meld alleen als ik het drink.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perziksap, dat zei ik toch al.
Ik vond hem best grappig bij VI.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was echt beschamend ten tijde van de Obama verkiezing
Verder wel een prima tv-persoonlijkheid zolang hij weg van VI blijft.
Jammer dat je afscheid hebt genomen van het nectar van de goden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perziksap doe ik niet meer aan, ik meld alleen als ik het drink.
Net als Maarten eet ik ook wel eens een banaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem best grappig bij VI.
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je afscheid hebt genomen van het nectar van de goden.
[..]
Net als Maarten eet ik ook wel eens een banaan.
pics van je verbrande lichaamquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar zonder shirt op het strand gezeten... Ik had mij toch beter ietwat kunnen insmeren geloof ik.
Een user belde naar de studio om te vertellen wat ie dit weekend ging doen. De user vertelde dat ie naar een of ander festival ging met vrienden en mensen die hij via internet had leren kennen op FOK! in de voetbal sectie.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een user belde naar de studio om te vertellen wat ie dit weekend ging doen. De user vertelde dat ie naar een of ander festival ging met vrienden en mensen die hij via internet had leren kennen op FOK! in de voetbal sectie.
Even wachten tot de schadeclaims wegens het veroorzaken van lasogen bij de medestrandgangers binnenstromen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar zonder shirt op het strand gezeten... Ik had mij toch beter ietwat kunnen insmeren geloof ik.
Klinkt als een vrij sociaal persoon .quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een user belde naar de studio om te vertellen wat ie dit weekend ging doen. De user vertelde dat ie naar een of ander festival ging met vrienden en mensen die hij via internet had leren kennen op FOK! in de voetbal sectie.
Plaatje werkt niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goooooeeeeiiiieemorgen
[ afbeelding ]
Met een nogal boers accentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij sociaal persoon .
Lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |