Kan je misschien nog Niebs van de Tourzege afhouden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe cassette en ketting ook besteld. Over enkele dagen kan ik weer kinderen aanrijden.
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je misschien nog Niebs van de Tourzege afhouden.
Rider 20 is binnen, misschien morgen even rondje fietsen als ik weer energie hebquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagen
Radler in de krat op het stuurquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagen
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Rider 20 is binnen, misschien morgen even rondje fietsen als ik weer energie heb
Dit is echt de grootste onzin ooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.
Ja vocht. Hier is het warmer dan in Nederland wel, graadje of 35, en 70/80% luchtvochtigheid. Je weet niet wat je meemaakt. Het went wel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.
Nee hoor, altijd als ik op vakantie ben aan de zee kan ik er beter tegen dan in mijn eigen achtertuin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste onzin ooit
Uh, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb in de woestijn wel boven de 40 aangetikt maar dan 0% water in de lucht. Dan is het redelijk uit te houden. Je gaat niet sporten maar je gaat ook niet stukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |