Maarja best leuk tripje zo voor die Groningers denk ik. En je kan er beter tegen Sociedad uitgaan dan tegen een elftal gehandicapte Luxemburgers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason blijft Groningen achtervolgen.
twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
gelukkig op ned2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom tour.
Al zal Herbert er ook wel vanalles over willen zeggen.
Verkeerd kantoor uitgekozenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
ja maar weet je wat het is, ik werk ook veel te hard johquote:
eigen schuld, moeten ze maar van armstrong afblijvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KathyLeMond twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 13:14:07Rock fell on Chamrousse ascent just moments before us on ascent! Dangerous #LeMond #lemond on tour http://t.co/NK81ZrbbBW reageer retweet
SOOOW KOEKOEK
Geen aircoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oh jongens wat vreselijk ik zit hier al de hele dag in de bloedhitte op kantoor
ik word er helemaal naar van zeg
jeminee
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 hebben we de airconditioning uitgeschakeld.quote:
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.quote:
PICS VAN MOKKEL!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik op de scooter naar Tam Coc he. Na 70 kilometer m'n v snaar en vliegwiel gesloopt. Kankerzooi.
Dus door het donker terug want reparatie duurde ff, dynamo naar de Joden dus zonder licht 110 km over de Vietnamese snelweg.
Ik heb naar mijn berekeningen 14 koude biertjes verdiend.
Scooter van m'n maatje ging ook dood op de snelweg maar die liep na een half uurtje weer.
Wel een Colombiaans mokkel gefixed
Kan je misschien nog Niebs van de Tourzege afhouden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe cassette en ketting ook besteld. Over enkele dagen kan ik weer kinderen aanrijden.
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je misschien nog Niebs van de Tourzege afhouden.
Rider 20 is binnen, misschien morgen even rondje fietsen als ik weer energie hebquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagen
Radler in de krat op het stuurquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet jij wel naast me rijden met een melkwagen
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Rider 20 is binnen, misschien morgen even rondje fietsen als ik weer energie heb
Dit is echt de grootste onzin ooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.
Ja vocht. Hier is het warmer dan in Nederland wel, graadje of 35, en 70/80% luchtvochtigheid. Je weet niet wat je meemaakt. Het went wel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boven de 30... in Turkije kon je met 44 graden lekker buiten zitten zonder problemen, hier is het snikheet.
Nee hoor, altijd als ik op vakantie ben aan de zee kan ik er beter tegen dan in mijn eigen achtertuin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste onzin ooit
Uh, nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb in de woestijn wel boven de 40 aangetikt maar dan 0% water in de lucht. Dan is het redelijk uit te houden. Je gaat niet sporten maar je gaat ook niet stukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij trolt altijd, denkt dat hij grappig is ofzo.
Nou, waarom is t daar dan beter uit te houden?quote:
Als ik daar buiten rustig zit of hier in de tuin rustig zit. In Nederland voelt het altijd veel meer kut man. Kan ook deels in je hoofd zitten maar lijkt me sterk dat het niet met het weer zelf te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, waarom is t daar dan beter uit te houden?
Volgens mij zit dat vooral ib je hoofd namelijk, vakantie, je hoeft niks, koele drankjes als je met je vingers knipt.
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ik daar buiten rustig zit of hier in de tuin rustig zit. In Nederland voelt het altijd veel meer kut man. Kan ook deels in je hoofd zitten maar lijkt me sterk dat het niet met het weer zelf te maken heeft.
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.
Bedankt.quote:
Ik maak ook niet van die huisvrouwen claims dat t allemaal verschrikkelijk is en niet uit te houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.
[..]
Bedankt.
En dat dan 100x per dag op fb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw "volgens mij zit dat allemaal in je hoofd" argument was een stuk beter ja.
[..]
Bedankt.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak ook niet van die huisvrouwen claims dat t allemaal verschrikkelijk is en niet uit te houden
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, een goede onderbouwing. Daar hou ik van.
quote:
*vanillevlaquote:
Wat je zegt klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!
Je zegt t zelf al, een gevoel, het zit dus in je hoofd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn gevoel onderbouwen? In Nederland voelt het met 30 graden warmer dan in Zuid-Europa 40 graden. Het is hier slechter uit te houden. KLAAR!
Als het in zijn hoofd zit is het toch nog zijn gevoel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zegt t zelf al, een gevoel, het zit dus in je hoofd.
Wetenschappelijk is het namelijk totaal niet te onderbouwen. Temperatuur is lager, luchtvochtigheid is lager, gevoelstemperatuur is lager
Doei.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En nu ga ik lekker in de zon Thais eten. Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |