Ja, want ze hebben die installatie gegeven in de wetenschap dat er burgervliegtuigen mee neergehaald zouden wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hebben laten gebeuren? Ze hebben er aan meegewerkt. Waar denk je dat die installatie waarmee het vliegtuig is neergehaald vandaan kwam?
Na nog geen halve seconde neerstorten is het bewustzijn al weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso zijn al die mensen omgekomen door de enorme krachten die ontstaan als je op 10km in een vliegtuig zit dat uit elkaar klapt. Niet door brand oid. De lichamen zullen er ook nog wel enigszins normaal uitzien denk ik.
Die kans lijkt me klein.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Unites het volgende:
De mensen die als 'niet-Nederlands' worden beschouwd, kunnen dat ook gewoon nog Nederlanders zijn, maar met een andere nationaliteit of dubbel paspoort?
Dat hoor ik vaker. Is dat wetenschappelijk bewezen oid?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na nog geen halve seconde neerstorten is het bewustzijn al weg.
Je oordeelt wat snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Wrang dat het slagveld wordt 'opgeruimd' door de lui die het hebben veroorzaakt.
Is maar goed ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Satellietbeelden? Het enige was toch een kutfilmpje van een ander vliegtuig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ding was toch ook in de vleugel geraakt? Had ergens gelezen dat er satelietbeelden waren waarop te zien was dat de vleugel aan 't branden was.
Wat? Log jij wel 'es uit dan?quote:
Die dingen zijn toch niet bedoeld om papieren vliegtuigjes mee uit de lucht te schieten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben die installatie gegeven in de wetenschap dat er burgervliegtuigen mee neergehaald zouden worden
Ik ben absoluut niet pro-Russisch, maar om ze nou de schuld in de schoenen te schuiven gaat ook wat ver.
Intact wel > hoeft niet te betekenen dat er geen wonden zijn, maar lagen nog gewoon mensen met kleren aan en alle ledematen er nog aanzaten. Deze hadden wel hier en daar brandwonden en vleeswonden... maar dan is een lijk nog wel intact. Er laggen er ook een paar tussen die wel op leverpastei leken jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel te identificeren, maar intact zou ik het niet willen noemen
Je suggereert in deze post toch anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik refereer naar de 'bevestiging' van de US dat het om een SOTA-missile zou gaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet niet eens zeker dat die BUK gebruikt is. Bewijs van de US is gekleurd bewijs.
Jij hebt het eindrapport van het onafhankelijk onderzoek al gelezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Wrang dat het slagveld wordt 'opgeruimd' door de lui die het hebben veroorzaakt.
Als het al niet door de klap zelf is, door het snelle vallen kun je geen ademhalen, dus je verliest bewustzijn door zuurstofgebrek (en vervolgens stik je).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Is dat wetenschappelijk bewezen oid?
Oh, ze worden specifiek gemaakt om burgers mee aan flarden te schieten? Sorry, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch niet bedoeld om papieren vliegtuigjes mee uit de lucht te schieten?
G-krachten, geen zuurstof op die hoogte, shock, ijskoud etc.. Ik denk dat bij het openrijten van een toestel mensen in minder dan een seconde 'out' zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dat ligt er dus aan.. als de druk in de cabine nog redelijk in tact is gebleven is het een stuk erger voor de inzittenden dan dat dat ding compleet verscheurt in de lucht.. (druk verlies, -50 graden)quote:
Ppft... dat moet voor jullie ook een klap zijn geweest dan. Sterkte hoor!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat een vreselijk nieuws toch. Nog enger is dat mijn ex-vriend gisterochtend om 7 uur is geland op Schiphol vanuit Kuala Lumpur, met datzelfde vliegtuig! Deze is dus om 12 uur weer de lucht in gegaan... pff. Had er niet aan moeten denken als hij erin zat, hij is er zelf ook heel erg van geschrokken. Dit zet je wel aan 't denken. Bah.
Nee, maar wel militaire vliegtuigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch niet bedoeld om papieren vliegtuigjes mee uit de lucht te schieten?
Je ex zat met Sander Boschker in 1 vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat een vreselijk nieuws toch. Nog enger is dat mijn ex-vriend gisterochtend om 7 uur is geland op Schiphol vanuit Kuala Lumpur, met datzelfde vliegtuig! Deze is dus om 12 uur weer de lucht in gegaan... pff. Had er niet aan moeten denken als hij erin zat, hij is er zelf ook heel erg van geschrokken. Dit zet je wel aan 't denken. Bah.
Edit: Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |