Teringlijer dat je er bent...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee! Een facebookvriend van je kent iemand die getrouwd was met iemand die op die vlucht zat?? Wat erg! What are the odds? >75% waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Boeiend, laat iemand dat typen als hij daardoor geraakt is. Manmanman.
De halfbroer van een neef van me kent ook iemand die in dat vliegtuig zat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:49 schreef Ratsnest89 het volgende:
Bah
Een vriend van mij op FB heeft gereageert op iemand die zijn vrouw, en 4 kinderen is verloren
Mag ik dan poesieplaatjes gaan posten? Dat voegt ongeveer net zoveel toe..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Boeiend, laat iemand dat typen als hij daardoor geraakt is. Manmanman.
Je weet niet eens zeker dat die BUK gebruikt is. Bewijs van de US is gekleurd bewijs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt eens tijd dat wij als Europa eens zware economische sancties gaan inzetten tegen de Russen, dan maar ook zelf pijn lijden.
Het is belachelijk en onverantwoord van de Russen om dit soort zwaar militair geschut aan de rebellen te geven.
De vraag is of zware sancties niet tot radicalisatie van de Russen zelf leidt, maar goed, er moet iets gebeuren inderdaad....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt eens tijd dat wij als Europa eens zware economische sancties gaan inzetten tegen de Russen, dan maar ook zelf pijn lijden.
Het is belachelijk en onverantwoord van de Russen om dit soort zwaar militair geschut aan de rebellen te geven.
Je kunt wel zeggen dat ze het hebben laten gebeuren, terwijl ze groot en sterk genoeg zijn om zoiets te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:51 schreef Breekfast het volgende:
Volgens mij is dat wat genuanceerder. De impact is natuurlijk groter naarmate het dichterbij komt. Lijkt me volkomen logisch. Uiteraard is het verschrikkelijk voor alle nabestaanden maar snap dat gezeur niet zo dat mensen in Nederland het aantal landgenoten wat meer aanstipt. Zelfde dat Di Rupo eerst de 3 omgekomen Belgen noemt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Als de rest voor hem niet meetelt, dan telt 't niet mee. Simpel.
Interessant hoor die tweets van iemand die zich uitgeeft als ATC.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet niet eens zeker dat die BUK gebruikt is. Bewijs van de US is gekleurd bewijs.
http://slavyangrad.wordpr(...)ot-down-boeing-mh17/
Dunno man, maar met die timestamps erbij vind ik het best wel legit. Trollen op Twitter voordat het nieuws uberhaupt in de media is, doe je snel. Kwestie van minuten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant hoor die tweets van iemand die zich uitgeeft als ATC.
Dat kan toch al eerder uit het vliegtuig(of althans de brokstukken) gevallen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:54 schreef budvar het volgende:
Kan iemand hier makkelijk uitleggen waarom het niet raar is dat de paspoorten er zo ongeschonden uitzien? Zit hier op mijn werk tussen mensen die zich dat niet kunnen voorstellen.
De lijken zijn toch ook veelal vrij ongeschonden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:54 schreef budvar het volgende:
Kan iemand hier makkelijk uitleggen waarom het niet raar is dat de paspoorten er zo ongeschonden uitzien? Zit hier op mijn werk tussen mensen die zich dat niet kunnen voorstellen.
Paspoorten zijn best stevig, en zitten vaak in tassen, dus redelijk beschermd. En aangezien het vliegtuig niet opgebrand is maar gewoon uit elkaar gespat door een klap, zullen dit soort kleine objecten gewoon heel blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:54 schreef budvar het volgende:
ga ergens anders chagrijnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mag ik dan poesieplaatjes gaan posten? Dat voegt ongeveer net zoveel toe..
Ik vind het toch erg onwaarschijnlijk dat iemand die zich in een ATC toren bevindt die "bezet" wordt door een veiligheidsdienst toegang heeft tot z'n telefoon. Zeker als het doel is al het bewijs weg te nemen. Dan neem je op z'n minst iedereens telefoon af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dunno man, maar met die timestamps erbij vind ik het best wel legit. Trollen op Twitter voordat het nieuws uberhaupt in de media is, doe je snel.
De US heeft het nog helemaal niet gehad over het type wapensysteem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet niet eens zeker dat die BUK gebruikt is. Bewijs van de US is gekleurd bewijs.
http://slavyangrad.wordpr(...)ot-down-boeing-mh17/
Exact. Dit is gewoon verschrikkelijk voor heel Nederland. 154 landgenoten die het leven hebben gelaten op zo'n wrede manier, werkelijk onbeschrijfelijk. Dan komt het gewoon heel dicht bij, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat kunnen mensen toch altijd heerlijk veroordelen.. ik ken vooralsnog helemaal niemand aan boord (gelukkig) maar het lezen van verhalen hakt er zelfs bij mij al in... dode Nederlanders staan nu eenmaal gevoelsmatig veel dichterbij dan 100 dode Chinezen, hoewel het net zo erg is.
Ik snap best dat mensen geraakt zijn, laat iedereen lekker in zijn of haar waarde. Zeker als je via via mensen kent snap ik dat dit binnen komt, ook gelet op de bizarre omstandigheden van deze ramp
Als ze de Russische livestreams hadden gekeken zag je dat er tientallen lijken lagen die vrij ongeschonden waren. Je hebt paspoort gewoon bij je, dus het is niet zo gek dat er een stuk of 20 (van de 170) paspoorten intact zijn. Daarnaast: hoe kleiner het object hoe minder kans op schade. Je zag op die stream ook tasjes van de hema (zelfs een hema worst), tandpasta, reisgids en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:54 schreef budvar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |