Ja, want ze hebben die installatie gegeven in de wetenschap dat er burgervliegtuigen mee neergehaald zouden wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hebben laten gebeuren? Ze hebben er aan meegewerkt. Waar denk je dat die installatie waarmee het vliegtuig is neergehaald vandaan kwam?
Na nog geen halve seconde neerstorten is het bewustzijn al weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso zijn al die mensen omgekomen door de enorme krachten die ontstaan als je op 10km in een vliegtuig zit dat uit elkaar klapt. Niet door brand oid. De lichamen zullen er ook nog wel enigszins normaal uitzien denk ik.
Die kans lijkt me klein.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Unites het volgende:
De mensen die als 'niet-Nederlands' worden beschouwd, kunnen dat ook gewoon nog Nederlanders zijn, maar met een andere nationaliteit of dubbel paspoort?
Dat hoor ik vaker. Is dat wetenschappelijk bewezen oid?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na nog geen halve seconde neerstorten is het bewustzijn al weg.
Je oordeelt wat snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Wrang dat het slagveld wordt 'opgeruimd' door de lui die het hebben veroorzaakt.
Is maar goed ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Satellietbeelden? Het enige was toch een kutfilmpje van een ander vliegtuig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ding was toch ook in de vleugel geraakt? Had ergens gelezen dat er satelietbeelden waren waarop te zien was dat de vleugel aan 't branden was.
Wat? Log jij wel 'es uit dan?quote:
Die dingen zijn toch niet bedoeld om papieren vliegtuigjes mee uit de lucht te schieten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben die installatie gegeven in de wetenschap dat er burgervliegtuigen mee neergehaald zouden worden
Ik ben absoluut niet pro-Russisch, maar om ze nou de schuld in de schoenen te schuiven gaat ook wat ver.
Intact wel > hoeft niet te betekenen dat er geen wonden zijn, maar lagen nog gewoon mensen met kleren aan en alle ledematen er nog aanzaten. Deze hadden wel hier en daar brandwonden en vleeswonden... maar dan is een lijk nog wel intact. Er laggen er ook een paar tussen die wel op leverpastei leken jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel te identificeren, maar intact zou ik het niet willen noemen
Je suggereert in deze post toch anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik refereer naar de 'bevestiging' van de US dat het om een SOTA-missile zou gaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet niet eens zeker dat die BUK gebruikt is. Bewijs van de US is gekleurd bewijs.
Jij hebt het eindrapport van het onafhankelijk onderzoek al gelezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Wrang dat het slagveld wordt 'opgeruimd' door de lui die het hebben veroorzaakt.
Als het al niet door de klap zelf is, door het snelle vallen kun je geen ademhalen, dus je verliest bewustzijn door zuurstofgebrek (en vervolgens stik je).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Is dat wetenschappelijk bewezen oid?
Oh, ze worden specifiek gemaakt om burgers mee aan flarden te schieten? Sorry, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch niet bedoeld om papieren vliegtuigjes mee uit de lucht te schieten?
G-krachten, geen zuurstof op die hoogte, shock, ijskoud etc.. Ik denk dat bij het openrijten van een toestel mensen in minder dan een seconde 'out' zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dat ligt er dus aan.. als de druk in de cabine nog redelijk in tact is gebleven is het een stuk erger voor de inzittenden dan dat dat ding compleet verscheurt in de lucht.. (druk verlies, -50 graden)quote:
Ppft... dat moet voor jullie ook een klap zijn geweest dan. Sterkte hoor!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat een vreselijk nieuws toch. Nog enger is dat mijn ex-vriend gisterochtend om 7 uur is geland op Schiphol vanuit Kuala Lumpur, met datzelfde vliegtuig! Deze is dus om 12 uur weer de lucht in gegaan... pff. Had er niet aan moeten denken als hij erin zat, hij is er zelf ook heel erg van geschrokken. Dit zet je wel aan 't denken. Bah.
Nee, maar wel militaire vliegtuigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch niet bedoeld om papieren vliegtuigjes mee uit de lucht te schieten?
Je ex zat met Sander Boschker in 1 vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat een vreselijk nieuws toch. Nog enger is dat mijn ex-vriend gisterochtend om 7 uur is geland op Schiphol vanuit Kuala Lumpur, met datzelfde vliegtuig! Deze is dus om 12 uur weer de lucht in gegaan... pff. Had er niet aan moeten denken als hij erin zat, hij is er zelf ook heel erg van geschrokken. Dit zet je wel aan 't denken. Bah.
Edit: Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
G krachten en een toestel dat lek raakt op die hoogte heeft gelijk zuurstofgebrek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:02 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Is dat wetenschappelijk bewezen oid?
Plottwist, Sander Boschker is de exquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Je ex zat met Sander Boschker in 1 vliegtuig.
Gruwelijk, maar " beter" dan de minuten afwachten tot het onoverkomelijke einde. Want in de consternatie zullen de meesten geen mondkapjes op kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Als het al niet door de klap zelf is, door het snelle vallen kun je geen ademhalen, dus je verliest bewustzijn door zuurstofgebrek (en vervolgens stik je).
Enger. Niet erger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Is inderdaad heel erg, maar NOG erger? Nee absoluut niet. Het ergste is dat er 298 onschuldige slachtoffers zijn.
Het lag niet aan het vliegtuig natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Het is zwaar wapentuig bedoeld om vliegtuigen mee uit de lucht te knallen. Dan kun je toch niet achteraf zeggen "Ja, wist ik veel dat ze ze daarvoor gingen gebruiken?" Als het de separatisten zijn en áls ze dit wapen van Rusland hebben gekregen dan treffen die een deel van de blaam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ze worden specifiek gemaakt om burgers mee aan flarden te schieten? Sorry, dat wist ik niet.
Om o.a. vliegtuigen neer te halen, toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ze worden specifiek gemaakt om burgers mee aan flarden te schieten? Sorry, dat wist ik niet.
quote:
Mwah, er ontstaat een gat in de romp door die raket, er ontstaan onderdruk, je krijgt een klap kou binnen, door de druk golf krijgen de mensen dermate veel druk op hun lichaam dat sowieso bewustzijn verliezen, ik denk niet dat je er veel van meemaakt en vind dat best een geruststellende gedachte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:04 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat ligt er dus aan.. als de druk in de cabine nog redelijk in tact is gebleven is het een stuk erger voor de inzittenden dan dat dat ding compleet verscheurt in de lucht.. (druk verlies, -50 graden)
Er staat enger. En dat zal voor hun allicht zo geweest zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Is inderdaad heel erg, maar NOG erger? Nee absoluut niet. Het ergste is dat er 298 onschuldige slachtoffers zijn.
Op NG zeggen ze altijd dat dat nog best lang duurt voordat je echt 'out' gaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
G krachten en een toestel dat lek raakt op die hoogte heeft gelijk zuurstofgebrek.
Sander Boschker? Wat is er loos met deze opperbaasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Je ex zat met Sander Boschker in 1 vliegtuig.
Die BUK is het enige capabele SOTA-systeem dat de hele tijd rondzingt. Dat staat verder los van wat de US wel/niet bewijst over zo'n missile in het algemeen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je suggereert in deze post toch anders.
Daarbij, gezien het feit dat de US dat gebied constant aan het monitoren zijn vind ik het niet vreemd dat ze snel kunnen zien of het om een SAM gaat.
[..]
In dit geval lijken mij de CVR en FDR niet veel waarde te hebben. Vliegtuig was technisch in orde en de crew heeft de raket nooit zien aankomen. Tuurlijk moeten ze beschikbaar zijn voor de autoriteiten van Maleisie en/of USA, maar qua informatie heb je er niet superveel aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af wat het eerst een "dutchbat fotorolletje" wordt, de tapes van ATC Kiev of de black boxes van de vlucht
Tja, dat is per ongeval verschillend. Ik denk dat een vliegtuig dat uiteen scheurt in de lucht niet veel ruimte overlaat om bij bewustzijn/leven te blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Op NG zeggen ze altijd dat dat nog best lang duurt voordat je echt 'out' gaat.
Ik heb ook wel eens gevlogen, erg confronterend dit, schrik zit er goed in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef MPC60 het volgende:
PFf die interviews van de NOS met mensen die een dag later op dezelfde vlucht zitten..... Voegt echt niks toe. Bent u bang nu? Ja ik ben bang nu.
Zo kun je op alles wat de media maakt wel iets aan te merken hebben. Lijkt me een volledig legitiem item.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef MPC60 het volgende:
PFf die interviews van de NOS met mensen die een dag later op dezelfde vlucht zitten..... Voegt echt niks toe. Bent u bang nu? Ja ik ben bang nu.
dat riep ik dus al.. die records zeggen.. alles ok: waarschijnlijk een tik en daarna niets meer..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef Freak188 het volgende:
[..]
In dit geval lijken mij de CVR en FDR niet veel waarde te hebben. Vliegtuig was technisch in orde en de crew heeft de raket nooit zien aankomen. Tuurlijk moeten ze beschikbaar zijn voor de autoriteiten van Maleisie en/of USA, maar qua informatie heb je er niet superveel aan.
Heb het al aangepast ja. Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er staat enger. En dat zal voor hun allicht zo geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |