ja natuurlijk wel 10tallenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Nober het volgende:
Vlogen anderen vliegtuigen ook boven Oekraïne?
Duitsland? Zonne-energie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Als we minder afhankelijk willen worden van Rusland qua gas en olie, naar welke landen moeten we dan kijken?
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Nober het volgende:
Vlogen anderen vliegtuigen ook boven Oekraïne?
Als niemand zou vechten zou die vrijheid best vanzelfsprekend zijn hoor. Het is juist die agressie die een ander in zijn vrijheid beperkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vrijheid is niet vanzelfsprekend. Er is hard voor gevochten en het kan zomaar ineens weer opnieuw nodig zijn.
Lijken wel wc-rollen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Xan21 het volgende:
Wel apart in dat filmpje die slierten, wat zijn dat?
Ja, die lijken op elkaar , maar op de hoogte dat die dingen vliegen zie je die strepen toch totaal niet ...quote:
Serieus? Na de reclame? Man man man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Important News op CNN zo na de reclame.
Ziekelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:45 schreef DR898 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=0e5_1405626203
Dan is de reclame belangrijker dan het nieuws dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Zooi wat gaat vliegen als het brand.. denk aan magnesium etcquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Xan21 het volgende:
Wel apart in dat filmpje die slierten, wat zijn dat?
Zelf duurzame energie? Zo moeilijk is het niet, kost alleen geld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Als we minder afhankelijk willen worden van Rusland qua gas en olie, naar welke landen moeten we dan kijken?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, die lijken op elkaar , maar op de hoogte dat die dingen vliegen zie je die strepen toch totaal niet ...
Omvang en 'heat signature' lijken me vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel te zien op 10.000 meter.
Poetin dwingen zijn teringzooi in de oekraine op te ruimen binnen 3 maanden, dreigement kracht bijzetten met als consequentie een totale economische lockdown als er niet op toegegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Militaire interventies? De dood van onschuldige mensen beantwoorden met nog meer onschuldige doden?
Nou nouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het ook nogal wat. Dat soort chicks zou je het liefst door hun string heen trekken - tot het bloedt.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan is de reclame belangrijker dan het nieuws dus.
Vrijheid of vaderlandsliefde misschien? Persoonlijk zit ik waarschijnlijk ook zo snel mogelijk in Canada ofzo het liefst maar ik kan begrijpen dat mensen zulke dingen verdedigen tot de dood.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef probeer het volgende:
[..]
En zelfs dan geloof ik niet in het oppakken van wapens, het toebrengen van leed bij een ander, puur en alleen omdat ik en mijn persoontje, ergens heel erg sterk in geloof. Geen enkele overtuiging rechtvaardigt geweld.
Maar hej, blijkbaar is dat raar voor sommige FoK-ers. Blijkbaar vinden die zichzelf zo belangrijk dat ze daarvoor een ander mogen schaden.
Israël geeft hulp aan de palestijnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef ForzaMilan het volgende:
FOK!kers kunnen geen cyrillisch lezen.quote:
Zolang we minder afhankelijk worden van de Russen, Amerikanen en het Midden-Oosten vind ik het best.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Duitsland? Zonne-energie.
PS: Hi Leaf
Heb je wat aan met radar...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
Omvang en 'heat signature' lijken me vergelijkbaar.
потому что он лжет. мы сделаем это.quote:
Maar je moet dan wel redelijke argumenten hebben om aan te nemen dat Putins vliegtuig door je airspace vliegt toch? Anders slecht stukje factchecking.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef expans het volgende:
MinDef Maleisie
MH17 : If indeed our plane was brought down, those responsible WILL be brought to justice!
https://twitter.com/HishammuddinH2O/status/489882496251609088
(Kan de hele tweet niet plaatsen, tooltje werkt niet mee)
twitter:HishammuddinH2O twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:21:03MH17 : If indeed our plane was brought down, those responsible WILL be brought to justice! reageer retweet
nou je weet al dat het cyrillisch is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
FOK!kers kunnen geen cyrillisch lezen.
[..]
Zolang we minder afhankelijk worden van de Russen, Amerikanen en het Midden-Oosten vind ik het best.
Dat zou pas interessant zijn als Poetin's vliegtuig daar had gevlogen, wat niet het geval was, en als Oekraïne er interesse in hand om Poetin te vermoorden door zijn vliegtuig op Oekraïens grondgebied te laten verongelukken, wat me héél onwaarschijnlijk lijkt.quote:
Mooie timing van Israel trouwens. Iedereen kijkt naar de oekraine en zij gaan Gaza binnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Israël geeft hulp aan de palestijnen.
Gaan die missile systems (primair) op radar? Wellicht dat die totaalmalloten Putin uit de lucht wilden klapperen.quote:
In een oorlog krijg je te maken met groepsdruk en ook gewoon de wet. Je hebt de wettelijke plicht om voor je land te strijden als de Staat daarom vraagt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Vrijheid of vaderlandsliefde misschien? Persoonlijk zit ik waarschijnlijk ook zo snel mogelijk in Canada ofzo het liefst maar ik kan begrijpen dat mensen zulke dingen verdedigen tot de dood.
Vooral ook als je religieus bent.
Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
Gaan die missile systems (primair) op radar?
Malaysia valt Rusland binnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]twitter:HishammuddinH2O twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:21:03MH17 : If indeed our plane was brought down, those responsible WILL be brought to justice! reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef Greys het volgende:
Heeft deze hier al (waarschijnlijk 26 keer, sorry dan) gestaan?
http://www.michielklaassen.nl/pim/
(Of mag dit ook niet, qua namen enzo, als iemand er over blogt?)
Shit is aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]twitter:HishammuddinH2O twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:21:03MH17 : If indeed our plane was brought down, those responsible WILL be brought to justice! reageer retweet
Omdat ze zichzelf niet genoeg verdedigen? Volgens mij komt dat toch echt omdat er dan mensen zijn die denken het recht te hebben een ander iets aan te doen. Als die personen dat niet zouden doen, zou er helemaal geen reden zijn om terug te vechten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
En daarom worden dat soort volkeren ook overlopen.
Nee, ISIS!quote:
777 is veel groter en dat regeringsvliegtuig heeft 4 motoren ipv 2, zie je in de lucht ook duidelijk verschil in de condensstrepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef Greys het volgende:
Investeren in tijdelijke bronnen als schalie-gas zijn pas weggegooid geld, stop het dan in ontwikkeling van de enige bron, die onze planeet al miljoenen van energie voorziet, leven mogelijk maakt en wat simpele organismen als planten al lange tijd doen: De zon!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelf duurzame energie? Zo moeilijk is het niet, kost alleen geld.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Twitter heeft echt de meeste macabare foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vergeet de binnenkant niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
777 is veel groter en dat regeringsvliegtuig heeft 4 motoren ipv 2, zie je in de lucht ook duidelijk verschil in de condensstrepen.
Twitter heeft echt de meeste macabare foto's:Op ogrish.nl staan er nog meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter heeft echt de meeste macabare foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit word slecht slapenDe sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Die berichten kunnen net zo goed fake zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Nintex het volgende:
Ik stel voor dat we de Russen aan hun oren naar de VN trekken en die onderschepte berichten van de Oekrainse veiligheidsdiensten voorleggen en vragen om een verklaring.
Het is ook redelijk simpel. Als je het op Europees niveau regelt, kun je energie creëren en banen in Spanje en Griekenland met velden van zonnepanelen. Als je dan ook nog wat windmolens en zonnepanelen in de meeste huishoudens zelf plaatst in NEderland heb je al energie zat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Investeren in tijdelijke bronnen als schalie-gas zijn pas weggegooid geld, stop het dan in ontwikkeling van de enige bron, die onze planeet al miljoenen van energie voorziet, leven mogelijk maakt en wat simpele organismen als planten al lange tijd doen: De zon!
Is ook moeilijk omdat we nooit echt oorlog mee hebben gemaakt, meeste mensen zullen zoiets hebben van verplicht?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
In een oorlog krijg je te maken met groepsdruk en ook gewoon de wet. Je hebt de wettelijke plicht om voor je land te strijden als de Staat daarom vraagt.
In vredestijd roepen dat je niets wil doen is leuk maar de realiteit is dat je niks heb te willen.
Gewoon de seperatatists bombarderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja, het is wel een daad van agressie natuurlijk.
Geen enkele kracht buiten mijzelf kan me dwingen om de wapens op te pakken. Fuck de wet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
In een oorlog krijg je te maken met groepsdruk en ook gewoon de wet. Je hebt de wettelijke plicht om voor je land te strijden als de Staat daarom vraagt.
In vredestijd roepen dat je niets wil doen is leuk maar de realiteit is dat je niks heb te willen.
Hele mentaliteit is ook anders. VInd je het gek dat we zijn verslagen door de Fransen, niemand wilde vechtenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is ook moeilijk omdat we nooit echt oorlog mee hebben gemaakt, meeste mensen zullen zoiets hebben van verplicht?en hun rekening plunderen en proberen weg te komen.
Ach kom, wees eens serieus. Welk land gaat in een oorlogsituatie serieus ingaan op berichtgeving die komt van de directe vijand ? Door het feit dat die berichten van de Oekrainse veiligheidsdiensten komen zijn ze gewoon waardeloos ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Nintex het volgende:
Ik stel voor dat we de Russen aan hun oren naar de VN trekken en die onderschepte berichten van de Oekrainse veiligheidsdiensten voorleggen en vragen om een verklaring.
Ik geloof daar niet meer zo in na vandaag. Vooral, omdat de Russen er met de propaganda machine alles aan doen om alles en iedereen behalve de seperatisten te beschuldigen. Ook bizar dat het Kremlin een complete statement had klaarliggen nog vrijwel voor het nieuws binnen kwam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die berichten kunnen net zo goed fake zijn.
Yeah man. Ik zou sowieso niet met zulk tuig schieten zonder even een 'flight radar' (quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar je moet dan wel redelijke argumenten hebben om aan te nemen dat Putins vliegtuig door je airspace vliegt toch? Anders slecht stukje factchecking.
Zo makkelijk zal dat niet gaan in tijden van oorlog. De jongens in de oorlog stonden ook niet allemaal te springen hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is ook moeilijk omdat we nooit echt oorlog mee hebben gemaakt, meeste mensen zullen zoiets hebben van verplicht?en hun rekening plunderen en proberen weg te komen.
For security reasons we have no further information. Voor zover de berichtgeving met betrekking tot informatie van overheidsinstanties, met welke politieke achtergrond dan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef Nintex het volgende:
Nee. Dat zijn Strela, Stinger, Mistral etc, achtige wapens. (manpad).quote:
Dat is ondertussen ook een herhaallus, 501 trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
De vliegtuigmaatschappijen hebben ervoor gekozen om te blijven vliegen boven oorlogsgebied omdat omvliegen uiteraard brandstof/tijd/geld kost, dan kan het ook wel eens misgaan.
dit is degene waar ik het eerder over had, we hadden een paar dezelfde vrienden. Zijn Facebook staat vol met rips onder een foto die hij vanochtend poste van hemzelf met een backpack. Zo sneuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:54 schreef Greys het volgende:
Als je geluk hebt wordt je afgekeurd of ben je al te oud.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen enkele kracht buiten mijzelf kan me dwingen om de wapens op te pakken. Fuck de wet.
Is niet heel moeilijk hoor. En imo buitengewoon laf om je op zo'n moment daar achter te verschuilen.
"Ja, omdat het moet."
Naar onszelf en investeren in techniek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Leafeon672 het volgende:
he baas deze kogel ligt hier een beetje mag ik op vogels schieten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah man. Ik zou sowieso niet met zulk tuig schieten zonder even een 'flight radar' () erbij te pakken. Elke hond had kunnen vaststellen dat MH17 daar vloog, dus zij al helemaal. Niet recht te praten.
Echter vermoed ik dat het een moedwillige aanslag was. Je gaat niet zomaar zo'n systeem in gereedheid brengen en het lijkt me ook niet dat je ratseflats gaat verdedigen tegen een vliegtuig op 10 km hoogte.
Ik kan mij wel voorstellen dat de verschillende autoriteiten toch nog net iets eerder op de hoogte werden gebracht van dit nieuws dan "wij" en er dus inderdaad al iets meer tijd was om een statement klaar te leggen. Lijkt mij ook dat in Rusland een "statement" iets makkelijker te maken is dan bij ons het geval is ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet meer zo in na vandaag. Vooral, omdat de Russen er met de propaganda machine alles aan doen om alles en iedereen behalve de seperatisten te beschuldigen. Ook bizar dat het Kremlin een complete statement had klaarliggen nog vrijwel voor het nieuws binnen kwam.
Beetje makkelijk gezegd. Er wordt ook over andere oorlogsgebieden gevlogen.quote:
Ja, in Rusland ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal dat niet gaan in tijden van oorlog. De jongens in de oorlog stonden ook niet allemaal te springen hoor.
Sommigen hebben zelfs de kogel gekregen omdat ze probeerden te vluchten.
Dat zou nu niet anders zijn.
Duitsland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Het verzet is wat anders he ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, in Rusland ja.
Voor zover ik weet is er niemand geëxecuteerd omdat ze niet in het Nederlandse verzet wilden.
Nee dat ben ik met je eens. Blijft raar man, beneden drukt iemand drie knopjes in en 10 kilometer hoger sterven 300 mensen. Alsof je een fucking spelletje speelt. Sick.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah man. Ik zou sowieso niet met zulk tuig schieten zonder even een 'flight radar' () erbij te pakken. Elke hond had kunnen vaststellen dat MH17 daar vloog, dus zij al helemaal. Niet recht te praten.
Echter vermoed ik dat het een moedwillige aanslag was. Je gaat niet zomaar zo'n systeem in gereedheid brengen en het lijkt me ook niet dat je ratseflats gaat verdedigen tegen een vliegtuig op 10 km hoogte.
Elke vlucht heeft dat soort gevallen, dus wanneer er één neerstort is er altijd wel zo'n geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef beantherio het volgende:
Is deze al eens gepost: Passenger who missed flight "given a second chance"
Jawel, een aantal soldaten hebben de kogel gekregen omdat ze tijdens de gevechten met de Duitsers(niet het latere verzet) probeerden te vluchten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, in Rusland ja.
Voor zover ik weet is er niemand geëxecuteerd omdat ze niet in het Nederlandse verzet wilden.
En toch willen mensen het zien...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:03 schreef nexusje het volgende:
Ik begrijp niet dat je als journalist dit soort beeld vrijgeeft. Ethische journalistiek is weer ver te zoeken.. Afschuwelijke beelden, op liveleak en vervolgens zelfs op dumpert, de zwarte kant van het internet. Pleur op man. Sensatie zoeken waar niemand mee geholpen is. KOTS.
Alle vluchten worden standaard overboektquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef beantherio het volgende:
Is deze al eens gepost: Passenger who missed flight "given a second chance"
20 meter van mijn deur liggen er een 30 tal Belgische deserteurs uit WO I begraven ... De dood met de kogel gekregen zonder proces omdat ze geen dienst wilden nemen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, in Rusland ja.
Door administratieve fouten of bewust?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Alle vluchten worden standaard overboekt
Ok dan, de paar dagen (weken?) dat het Nederlandse leger verzet heeft geboden tegen de Duitsers ..quote:
Bewustquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Door administratieve fouten of bewust?
Vaak bewust omdat er ook vaak mensen niet op komen dagen. Zo proberen ze de bezettingsgraad zo hoog mogelijk te houden en wanneer er toch meer mensen op komen dagen dan er in een vliegtuig passen proberen ze mensen over te halen om een vlucht later te nemen tegen een goedkoper tarief o.i.d.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bewust.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerder berichtte Sky News uit monde van EATC dat MH17 1000ft boven de no-fly zone vloog... En dat is verrekte close (pak hem beet 300 meter). Als je dan in een blik zit met een beetje aftandse radar zie je dat zo 1,2,3 niet. Als er uberhaupt al een 3D radar inzit, anders moet er eerst ook nog gevolgd worden voordat je de hoogte kunt meten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ja, met alleen die BUK ben je er nog niet, het hele systeem is iets van 10 voertuigen/ systemen. Het is niet zo dat je eea als een buks oppakt en gaat schieten, dat moet in stelling gekruid worden en alles.quote:Echter vermoed ik dat het een moedwillige aanslag was. Je gaat niet zomaar zo'n systeem in gereedheid brengen en het lijkt me ook niet dat je ratseflats gaat verdedigen tegen een vliegtuig op 10 km hoogte.
Om zeker te zijn van een vol vliegtuig als bepaalde passagiers niet komen opdagen ofzo?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef MaJo het volgende:
Weet je wat ik dan denk bij die verhalen van mensen die zoveel geluk hebben gehad? Dat er dus pechvogels in hun plaats zijn omgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |