Het verzet is wat anders he ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, in Rusland ja.
Voor zover ik weet is er niemand geëxecuteerd omdat ze niet in het Nederlandse verzet wilden.
Nee dat ben ik met je eens. Blijft raar man, beneden drukt iemand drie knopjes in en 10 kilometer hoger sterven 300 mensen. Alsof je een fucking spelletje speelt. Sick.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah man. Ik zou sowieso niet met zulk tuig schieten zonder even een 'flight radar' () erbij te pakken. Elke hond had kunnen vaststellen dat MH17 daar vloog, dus zij al helemaal. Niet recht te praten.
Echter vermoed ik dat het een moedwillige aanslag was. Je gaat niet zomaar zo'n systeem in gereedheid brengen en het lijkt me ook niet dat je ratseflats gaat verdedigen tegen een vliegtuig op 10 km hoogte.
Elke vlucht heeft dat soort gevallen, dus wanneer er één neerstort is er altijd wel zo'n geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef beantherio het volgende:
Is deze al eens gepost: Passenger who missed flight "given a second chance"
Jawel, een aantal soldaten hebben de kogel gekregen omdat ze tijdens de gevechten met de Duitsers(niet het latere verzet) probeerden te vluchten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, in Rusland ja.
Voor zover ik weet is er niemand geëxecuteerd omdat ze niet in het Nederlandse verzet wilden.
En toch willen mensen het zien...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:03 schreef nexusje het volgende:
Ik begrijp niet dat je als journalist dit soort beeld vrijgeeft. Ethische journalistiek is weer ver te zoeken.. Afschuwelijke beelden, op liveleak en vervolgens zelfs op dumpert, de zwarte kant van het internet. Pleur op man. Sensatie zoeken waar niemand mee geholpen is. KOTS.
Alle vluchten worden standaard overboektquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef beantherio het volgende:
Is deze al eens gepost: Passenger who missed flight "given a second chance"
20 meter van mijn deur liggen er een 30 tal Belgische deserteurs uit WO I begraven ... De dood met de kogel gekregen zonder proces omdat ze geen dienst wilden nemen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, in Rusland ja.
Door administratieve fouten of bewust?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Alle vluchten worden standaard overboekt
Ok dan, de paar dagen (weken?) dat het Nederlandse leger verzet heeft geboden tegen de Duitsers ..quote:
Bewustquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Door administratieve fouten of bewust?
Vaak bewust omdat er ook vaak mensen niet op komen dagen. Zo proberen ze de bezettingsgraad zo hoog mogelijk te houden en wanneer er toch meer mensen op komen dagen dan er in een vliegtuig passen proberen ze mensen over te halen om een vlucht later te nemen tegen een goedkoper tarief o.i.d.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bewust.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerder berichtte Sky News uit monde van EATC dat MH17 1000ft boven de no-fly zone vloog... En dat is verrekte close (pak hem beet 300 meter). Als je dan in een blik zit met een beetje aftandse radar zie je dat zo 1,2,3 niet. Als er uberhaupt al een 3D radar inzit, anders moet er eerst ook nog gevolgd worden voordat je de hoogte kunt meten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
Yeah man. Ik zou sowieso niet met zulk tuig schieten zonder even een 'flight radar' () erbij te pakken. Elke hond had kunnen vaststellen dat MH17 daar vloog, dus zij al helemaal. Niet recht te praten.
Ja, met alleen die BUK ben je er nog niet, het hele systeem is iets van 10 voertuigen/ systemen. Het is niet zo dat je eea als een buks oppakt en gaat schieten, dat moet in stelling gekruid worden en alles.quote:Echter vermoed ik dat het een moedwillige aanslag was. Je gaat niet zomaar zo'n systeem in gereedheid brengen en het lijkt me ook niet dat je ratseflats gaat verdedigen tegen een vliegtuig op 10 km hoogte.
Om zeker te zijn van een vol vliegtuig als bepaalde passagiers niet komen opdagen ofzo?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef MaJo het volgende:
Weet je wat ik dan denk bij die verhalen van mensen die zoveel geluk hebben gehad? Dat er dus pechvogels in hun plaats zijn omgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |