ja natuurlijk wel 10tallenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Nober het volgende:
Vlogen anderen vliegtuigen ook boven Oekraïne?
Duitsland? Zonne-energie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Als we minder afhankelijk willen worden van Rusland qua gas en olie, naar welke landen moeten we dan kijken?
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Nober het volgende:
Vlogen anderen vliegtuigen ook boven Oekraïne?
Als niemand zou vechten zou die vrijheid best vanzelfsprekend zijn hoor. Het is juist die agressie die een ander in zijn vrijheid beperkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vrijheid is niet vanzelfsprekend. Er is hard voor gevochten en het kan zomaar ineens weer opnieuw nodig zijn.
Lijken wel wc-rollen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Xan21 het volgende:
Wel apart in dat filmpje die slierten, wat zijn dat?
Ja, die lijken op elkaar , maar op de hoogte dat die dingen vliegen zie je die strepen toch totaal niet ...quote:
Serieus? Na de reclame? Man man man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Important News op CNN zo na de reclame.
Ziekelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:45 schreef DR898 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=0e5_1405626203
Dan is de reclame belangrijker dan het nieuws dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Zooi wat gaat vliegen als het brand.. denk aan magnesium etcquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Xan21 het volgende:
Wel apart in dat filmpje die slierten, wat zijn dat?
Zelf duurzame energie? Zo moeilijk is het niet, kost alleen geld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Als we minder afhankelijk willen worden van Rusland qua gas en olie, naar welke landen moeten we dan kijken?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, die lijken op elkaar , maar op de hoogte dat die dingen vliegen zie je die strepen toch totaal niet ...
Omvang en 'heat signature' lijken me vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel te zien op 10.000 meter.
Poetin dwingen zijn teringzooi in de oekraine op te ruimen binnen 3 maanden, dreigement kracht bijzetten met als consequentie een totale economische lockdown als er niet op toegegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Militaire interventies? De dood van onschuldige mensen beantwoorden met nog meer onschuldige doden?
Nou nouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het ook nogal wat. Dat soort chicks zou je het liefst door hun string heen trekken - tot het bloedt.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan is de reclame belangrijker dan het nieuws dus.
Vrijheid of vaderlandsliefde misschien? Persoonlijk zit ik waarschijnlijk ook zo snel mogelijk in Canada ofzo het liefst maar ik kan begrijpen dat mensen zulke dingen verdedigen tot de dood.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef probeer het volgende:
[..]
En zelfs dan geloof ik niet in het oppakken van wapens, het toebrengen van leed bij een ander, puur en alleen omdat ik en mijn persoontje, ergens heel erg sterk in geloof. Geen enkele overtuiging rechtvaardigt geweld.
Maar hej, blijkbaar is dat raar voor sommige FoK-ers. Blijkbaar vinden die zichzelf zo belangrijk dat ze daarvoor een ander mogen schaden.
Israël geeft hulp aan de palestijnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef ForzaMilan het volgende:
FOK!kers kunnen geen cyrillisch lezen.quote:
Zolang we minder afhankelijk worden van de Russen, Amerikanen en het Midden-Oosten vind ik het best.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Duitsland? Zonne-energie.
PS: Hi Leaf
Heb je wat aan met radar...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
Omvang en 'heat signature' lijken me vergelijkbaar.
потому что он лжет. мы сделаем это.quote:
Maar je moet dan wel redelijke argumenten hebben om aan te nemen dat Putins vliegtuig door je airspace vliegt toch? Anders slecht stukje factchecking.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Omvang en 'heat signature' lijken me vergelijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |