IFF zal er wel inzitten, maar dan moet je de codes etc ook nog hebben...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
+ neergeschoten met oud soviet materiaal, dus zonder IFF
Twee jaar geleden was er het ek en deed heel Nederland het nog...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ga niet met mijn auto in de Oekraïne rijden
Ja.. die hebben gezien dat er iets vanaf de grond kwam.. hoe en wat is nog niet duidelijk maar een kwestie van tijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:40 schreef PG18 het volgende:
Amerikanen hebben satelliet beelden bestudeerd of wat? Zat net even niet op de tv te letten..
Rusland zit in die raad en heeft vetorecht. Die raad is vleugellam op alle kritieke punten die de wereld bezig houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef Snowballed het volgende:
VN veiligheidsraad komt morgen in spoedzitting bijeen
USA heeft waarschijnlijk binnenkort beelden/duidelijkheid
Dat is gelul. Dat schip had wel even wat geavanceerdere systemen aan boord dan de bukquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De USS Vincennes kreeg het ook voor elkaar om de civiele Iran Air te identificeren als een F14, door een vervelende opeenstapeling van factoren.
Allemaal verzinsels.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Die verhalen over mensen die eraan ontkomen zijn...
Eens, daarom ben ik ook blij dat ik het nog niet op tv gezien heb....quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan is het alsnog aan de mensen die dat wel hebben (de zender die het daadwerkelijk uitgezonden heeft) om na te denken over het verspreiden van dit soort gegevens.
Waren ze niet buitengesloten voor iets? Veiligheidsraad of was het iets anders?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Rusland zit in die raad en heeft vetorecht. Die raad is vleugellam op alle kritieke punten die de wereld bezig houden.
Heb hem aanstaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef StarCastic het volgende:
RTLNieuws livestream persconferentie (nog niet begonnen) http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ie-malaysia-airlines
Nu vliegen ze er allemaal omheen hoor, dus dat zal wel niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef CookieSlikker het volgende:
En dit kan morgen zomaar weer gebeuren....
Ik was er vorig jaar nogquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er het ek en deed heel Nederland het nog...
Lijkt me stugquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef CookieSlikker het volgende:
En dit kan morgen zomaar weer gebeuren....
Handig voor NetGeo, dan kunnen die volgende week een nieuwe Air Crash Investigation klaar hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Psy-freak het volgende:
Knap om binnen zes uur de oorzaak te achterhalen
Ik denk dat indien duidelijk wordt dat Rusland mede verantwoordelijk is dat dit VETO recht geen nut heeft voor ze..quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Rusland zit in die raad en heeft vetorecht. Die raad is vleugellam op alle kritieke punten die de wereld bezig houden.
G8 (dus nu G7).quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waren ze niet buitengesloten voor iets? Veiligheidsraad of was het iets anders?
Dan mag je een begrafenis voor Rutte of Willy regelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef MakkieR het volgende:
Kunnen wij niet per ongeluk een Russisch vliegtuig uit de lucht schieten?
Ga niet zo zitten janken, dagelijks gaan mensen dood die een facebookpagina hebben. Nu zijn het ene paar dode Nederlanders die in het nieuws komen...... Gehuil en gejank om niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En soms is 'life' even confronterend. En dat mag je best benoemen zonder dat daar een stel internetpubers meteen als keukenwijven over gaan gillen.
Het zou me niets verbazen als er allemaal niets van klopt en dingen 'gefabriceerd' zijn voor politieke redenen. Beide partijen daar hebben er baat bij om de vinger naar de andere partij te wijzen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Psy-freak het volgende:
Knap om binnen zes uur de oorzaak te achterhalen
CarbageRun reed vandaag en gisteren door de Oekraine (bij Lviv, dat wel)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ga niet met mijn auto in de Oekraïne rijden
Wie zit daar nu op te wachten idd.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ga toch weg, smerige aandachtshoer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik weet niet wat de gevolgen zijn.. maar hij red het niet tegen de hele (halve) wereld...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er het ek en deed heel Nederland het nog...
Zullen we mensen gewoon zelf laten beslissen wat ze confronterend vinden? Thanksquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga niet zo zitten janken, dagelijks gaan mensen dood die een facebookpagina hebben. Nu zijn het ene paar dode Nederlanders die in het nieuws komen...... Gehuil en gejank om niks.
Ken je het woord 'vetorecht'?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gevolgen zijn.. maar hij red het niet tegen de hele (halve) wereld...
Ah, dus je verdwijnt nu uit dit topic ... ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga niet zo zitten janken, dagelijks gaan mensen dood die een facebookpagina hebben. Nu zijn het ene paar dode Nederlanders die in het nieuws komen...... Gehuil en gejank om niks.
De SBU heeft in het begin van het conflict een aantal weinig geloofwaardige "afgetapte" telefoongesprekken vrijgegeven, maar deze keer geloof ik het wel. Ze kwamen er snel mee, en dit faken als er een hoop buitenlanders bij betrokken zijn is iets te hoog spel. En het gesprek geeft aan dat ze dachten dat het een militair vliegtuig was, waarom zou de SBU zo'n "gunstige" versie voor de rebellen maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef Fossieltje het volgende:
Die afgeluisterde gesprekken neem ik met een korreltje zout. Makkelijk om zoiets te vervalsen.
Mij lijken de separatisten momenteel wel de hoofdverdachten, maar er zijn natuurlijk ook andere opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |