Dan mag je een begrafenis voor Rutte of Willy regelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef MakkieR het volgende:
Kunnen wij niet per ongeluk een Russisch vliegtuig uit de lucht schieten?
Ga niet zo zitten janken, dagelijks gaan mensen dood die een facebookpagina hebben. Nu zijn het ene paar dode Nederlanders die in het nieuws komen...... Gehuil en gejank om niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En soms is 'life' even confronterend. En dat mag je best benoemen zonder dat daar een stel internetpubers meteen als keukenwijven over gaan gillen.
Het zou me niets verbazen als er allemaal niets van klopt en dingen 'gefabriceerd' zijn voor politieke redenen. Beide partijen daar hebben er baat bij om de vinger naar de andere partij te wijzen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Psy-freak het volgende:
Knap om binnen zes uur de oorzaak te achterhalen
CarbageRun reed vandaag en gisteren door de Oekraine (bij Lviv, dat wel)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ga niet met mijn auto in de Oekraïne rijden
Wie zit daar nu op te wachten idd.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Die verhalen over mensen die eraan ontkomen zijn...
Ga toch weg, smerige aandachtshoer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Die verhalen over mensen die eraan ontkomen zijn...
Ik weet niet wat de gevolgen zijn.. maar hij red het niet tegen de hele (halve) wereld...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Rusland zit in die raad en heeft vetorecht. Die raad is vleugellam op alle kritieke punten die de wereld bezig houden.
Ik niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er het ek en deed heel Nederland het nog...
Zullen we mensen gewoon zelf laten beslissen wat ze confronterend vinden? Thanksquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga niet zo zitten janken, dagelijks gaan mensen dood die een facebookpagina hebben. Nu zijn het ene paar dode Nederlanders die in het nieuws komen...... Gehuil en gejank om niks.
Ken je het woord 'vetorecht'?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de gevolgen zijn.. maar hij red het niet tegen de hele (halve) wereld...
Ah, dus je verdwijnt nu uit dit topic ... ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga niet zo zitten janken, dagelijks gaan mensen dood die een facebookpagina hebben. Nu zijn het ene paar dode Nederlanders die in het nieuws komen...... Gehuil en gejank om niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |