Mja ik wou live stream kijken van NOS maar moet je blijkbaar via de NOS website kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Is nog niet bezig en zal denk ik ook niet uitgezonden worden
Als het geen close-ups zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb een filmpje van de lijken die ze filmen. Liveleak. Mag dat hier?
okquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Messina het volgende:
Welkom in 2014! Waar microfoons niet werken en telefoonverbindingen naar een studio verderop altijd minimaal 4 seconde vertraging heeft.
Kan toch gebeuren dat een microfoontje niet werkt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Messina het volgende:
Welkom in 2014! Waar microfoons niet werken en telefoonverbindingen naar een studio verderop altijd minimaal 4 seconde vertraging heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Omdat ze zijn neergeschoten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Tito_Otis het volgende:
Einde MA is toch wel onvermijdelijk nu?
Waarom zou je dat willen? Lees de OP eerst maar eensquote:
Nee via nl2 livestreamquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Mja ik wou live stream kijken van NOS maar moet je blijkbaar via de NOS website kijken.
Mijn broer smste me, hij heeft dezelfde gemeenschappelijke vrienden. Op zijn Facebook staan al allemaal RIPS. Heel sneu, een foto van vanochtend dat ie wil gaan backpacken, daaronder de bevestiging van zijn broer dat hij is omgekomenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar achter dan??
Omdat er toevallig twee 'ongelukken' in redelijke korte tijd zijn, waarvan 1 waar ze zeker niks aan kunnen doen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Tito_Otis het volgende:
Einde MA is toch wel onvermijdelijk nu?
Hoeft niet in dit topic toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef RVer het volgende:
Ondertussen in Gaza
JUST IN: The Israeli military said Thursday it has launched a large ground operation in the Gaza Strip. - Israel Defense Forces
Beter dan die kneus van RTL.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
NOS reporters die passagiers gaan interviewen voor de volgende vlucht van Schiphol naar Kuala Lumpur. Klasse journalistiek.
Nieuwsgaring van ons belastinggeldquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
NOS reporters die passagiers gaan interviewen voor de volgende vlucht van Schiphol naar Kuala Lumpur. Klasse journalistiek.
Als een raket bijvoorbeeld een vleugel eraf rukt, dan zie je dat als een explosie, maar dat hoeft niet te betekenen dat het vliegtuig zelf is ontploft. Vliegtuig zal naar beneden storten en uit elkaar vallen, maar grote kans dat een deel van de rom incl brandstoftanks grotendeels intact blijft tot het de grond raakt. *boem*quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:47 schreef RVer het volgende:
Dat 3e filmpje in de OP is wel vaag, hoe kan die op de grond nog een keer ontploffen?
Hij is toch in de lucht ontploft?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Het filmpje valt mee, maar kan redelijk 'aanstootgevend zijn''. Geen bebloede lichamen trouwens.Die komen van die Russisische stream, geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heet respect. that's all. Het zou je familielid maar zijn...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Ga lekker het jeugdjournaal kijken, met je zwakke gestel...
Want om het oorlogsgebied heenvliegen was geen optie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef MrBadGuy het volgende:
waarvan 1 waar ze zeker niks aan kunnen doen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn broer smste me, hij heeft dezelfde gemeenschappelijke vrienden. Op zijn Facebook staan al allemaal RIPS. Heel sneu, een foto van vanochtend dat ie wil gaan backpacken, daaronder de bevestiging van zijn broer dat hij is omgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |