Is nog niet bezig en zal denk ik ook niet uitgezonden wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef Cubewood. het volgende:
http://www.npo.nl/live
Klaas Drupsteen spreekt in Hello Goodbye op Schiphol met vertrekkende passagiers of juist met degenen die staan te wachten op hun dierbaren.
Niet voor mij maar wel voor iedereen die hem kende en anderen die een naaste zijn verloren.quote:
Hoe kwam je daar achter dan??quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:52 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, de eerste via via net ontdekt. 6 gemeenschappelijke vrienden op Facebook. Vriendin die hem kende net gebeld, helemaal kapot van het nieuws
In een spoiler met waarschuwing.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb een filmpje van de lijken die ze filmen. Liveleak. Mag dat hier?
NEEquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
quote:
In spoilers blijkbaar welquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh noquote:
Mja ik wou live stream kijken van NOS maar moet je blijkbaar via de NOS website kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Is nog niet bezig en zal denk ik ook niet uitgezonden worden
Als het geen close-ups zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
okquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Messina het volgende:
Welkom in 2014! Waar microfoons niet werken en telefoonverbindingen naar een studio verderop altijd minimaal 4 seconde vertraging heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |