Donequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef Donderjagers het volgende:
Join Destiny's FOK clan
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626
Idd, 32 graden is mij toch te warm om buiten te zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel lekkere timing nu met 32 graden in het weekend
ff Set as PS4 clan aanklikkenquote:
Blijft een mooie gif die nog waar is ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
ff Set as PS4 clan aanklikken
Gestolen van het Destiny forum:
Like Blizzard, this will be Bungies servers tomorrow
[ afbeelding ]
![]()
quote:
fijn, ff 40 gig binnenhalen, dan kan im mrogen rond 1900 wel spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Blijft een mooie gif die nog waar is ook
[..]
Je weet dat het 15 gig is en dat je nu al kan downloaden he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn, ff 40 gig binnenhalen, dan kan im mrogen rond 1900 wel spelen
ben ik net klaar met werken gelukkig
* wdn = rinzwindquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef Donderjagers het volgende:
Join Destiny's FOK clan
idemquote:
nu al???quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet dat het 15 gig is en dat je nu al kan downloaden he?
Ik heb dat dus ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ben ik dan de enige die zn codes al ingevuld heeft bij bungie maar nog geen mail heb gehad voor de PSN codes of iets?
Niemand heeft z'n code nog via bungie gehad. Alleen in Japan is dat het geval op dit moment.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ben ik dan de enige die zn codes al ingevuld heeft bij bungie maar nog geen mail heb gehad voor de PSN codes of iets?
Dus iedereen heeft gewoon op bungie de code ingevuld en thats it ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niemand heeft z'n code nog via bungie gehad. Alleen in Japan is dat het geval op dit moment.
De mensen die al een pro-load hebben, hebben die gekregen via een pre-order @ de PSN store.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft gewoon op bungie de code ingevuld en thats it ?
Oke dan
En mja door zn preorder en dan weer annuleren hebben de meeste hun pre-load hier dusm, neem ik aan ?
Niemand heeft daar nog codes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ja precies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De mensen die al een pro-load hebben, hebben die gekregen via een pre-order @ de PSN store.
Wat is het?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ook wel benieuwd wat deze doen
unlockables ingame, voor als de game launchedquote:
Hoe kom je er aan dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
unlockables ingame, voor als de game launched
Ook nog niksquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
Was zn promo actie ooitquote:
Code ingevuld en... Momenteel vindt onderhoud plaats op deze service... Kwaliteit weerquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik geen Playstation, dan niemand![]()
![]()
![]()
Zoek het maar op veel mensen blijken een defecte headset te hebben waarbij de chat geluid niet of nauwelijks werkt.quote:
Waar moet je die codes invoeren? @ PSN?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Code ingevuld en... Momenteel vindt onderhoud plaats op deze service... Kwaliteit weer
oh probably gewoon bij redeem codesquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waar moet je die codes invoeren? @ PSN?
Yup. Nu net ingevoerd en shit maar je kan de beta zelf niet startenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waar moet je die codes invoeren? @ PSN?
Ook al pakt die het wel kan je nog niet spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:17 schreef bakacakes het volgende:
Ik ken mijn download code inmiddels uit mijn hoofd, heb hem nu al 20 keer ingevuld...
Jij had hem toch ook al gepreload via PSN preorder? Moet je dan alsnog een code invoeren? Ik krijg hier continu de CE-34632-8 melding.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Nu net ingevoerd en shit maar je kan de beta zelf niet starten
Dan ben je in ieder geval een stapje verderquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook al pakt die het wel kan je nog niet spelen
Alleen maar om te downloadenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij had hem toch ook al gepreload via PSN preorder? Moet je dan alsnog een code invoeren? Ik krijg hier continu de CE-34632-8 melding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel slechte stress test trouwens![]()
Even dimmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoppa en door de eerste settings heen
WTF ik kan nog steeds niet connecten met de game serversquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoppa en door de eerste settings heen
Zuur manquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WTF ik kan nog steeds niet connecten met de game servers
Ik op die knop rammen nog altijd nietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zuur man![]()
Ik zit nu in de cinematic
Even je licenses renewen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:47 schreef Che_ het volgende:
Krijgen jullie ook dit bericht:
kan de applicatie niet starten. (ce034632-8)
Kans dat dit het ook niet doen. Gewoon wachten hiel wel bij mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Op je PS4: Settings, PSN, Renew licenses.
Kan de applicatie niet starten. De applicatie is verlopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Op je PS4: Settings, PSN, Renew licenses.
Nog een keer renewen. Had net hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan de applicatie niet starten. De applicatie is verlopen.
?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
?
psn ligt eruit dus ik denk dat je daar op moet wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
?
Eensquote:
Kappen of ik kom langs met een knuppel >:Dquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat jullie ook kunnen zo!
Blijven proberen. Een toetsenbordje hielp mij enormquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
Na de code inwisselen kom ik dus niet meer verder!!!
Ik heb er nog 1 maar die gaat pas weg als ik er in benquote:
Nah, heb dus die code ingevoerd, en nu zo'n laadbalkje, die blijft lopen, gebeurd niks, geen foutmelding..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Griebus het volgende:
Mooie soundtrack idd!
[..]
Blijven proberen. Een toetsenbordje hielp mij enorm![]()
Ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nah, heb dus die code ingevoerd, en nu zo'n laadbalkje, die blijft lopen, gebeurd niks, geen foutmelding..
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook
Na dit komt een nog een bevestiging (waar het ook al 2x fout ging)
ja maar ben nu weer aan het wachten bij de |||||quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Oh dus je was al verder.. ik kom niet verder dan dat
Je verwacht toch zo'n enorme load. Prik er dan servers bij
Ik had het bevestigen schermquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
ja maar ben nu weer aan het wachten bij de |||||
nog steeds niks hierquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik had het bevestigen scherm
En toen was er weer onderhoud.
netjesquote:
Ik kreeg het scherm van bevestigen, gedaan. Kreeg toen een foutmelding. Nog een keer dezelfde code en toen kreeg ik een iets ander scherm :-)quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef wdn het volgende:
[..]
netjes
ik kom steeds in de buurt maar nog geen download
zonder code?quote:
Wel een code redeemed op de bungie site?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat enorm kut geregeld. Dat download gebeuren hadden ze toch dagen van te voren kunnen doen? Wat mij betreft al 0-1 achter voor bungie. Heb de code nog niet eens ontvangen.
hebben een hoop al kunnen doen (meen dat er al codes bekend waren bij sommigen)quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat enorm kut geregeld. Dat download gebeuren hadden ze toch dagen van te voren kunnen doen? Wat mij betreft al 0-1 achter voor bungie. Heb de code nog niet eens ontvangen.
Ik ook zo denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef wdn het volgende:
Ik geef het op voor nu; probeer straks nog eens
Download gaat nu ook wat snellerquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook zo denk ikLekker MH3U op de Wii U doen
Heb wel een idee dat de servers iets meer doen nu. Error code komt veel trager ipv instant
Denk dat wat van die hamsters zijn gestorvenquote:
Ook 10 keer gehad, uiteindelijk kwam ik erquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Rijst het volgende:
heb mijn code gekregen (van santello)
Maar de store heeft onderhoud![]()
niet cool
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Jimbo het volgende:
Ach het kan altijd erger jongens.
je had vandaag ook met malasian air's kunnen vliegen
Bungie code moet je op de Bungie site invoeren. Dan krijg je 3 downloadcodes voor de PS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:16 schreef Santello het volgende:
Waar redeem je de code in de PSN store? Mijn broertje komt er niet uit zegt ie.
Bungie code is 9 characters. PSN wil er 12 bij de redeem code.
Die bungie code vul je op de bungie website inquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:16 schreef Santello het volgende:
Waar redeem je de code in de PSN store? Mijn broertje komt er niet uit zegt ie.
Bungie code is 9 characters. PSN wil er 12 bij de redeem code.
Die codes heb ik al ontvangen. PSN accepteert ze niet. Ze moeten 12 characters zijn. Of moet ik ergens anders in de store kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Die bungie code vul je op de bungie website in
http://www.bungie.net/en/User/coderedemption
Bungie codes zijn 9 cijfers/letters lang. Die moet je op die pagina invoeren om dan de PSN codes te krijgen die je dan in je profiel ziet staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Die codes heb ik al ontvangen. PSN accepteert ze niet. Ze moeten 12 characters zijn. Of moet ik ergens anders in de store kijken.
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde console/regio gekozen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Die codes heb ik al ontvangen. PSN accepteert ze niet. Ze moeten 12 characters zijn. Of moet ik ergens anders in de store kijken.
De 3 codes die je op die website krijg zijn 12 karakters (**** **** ****)quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Mij lukte het om die popup waar je zou inloggen bij PSN zo nu en dan refreshen, dan werkt die opeens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wilde ook de beta even downloaden, maar kom niet eens bij mijn codes doordat PSN-login niet werkt op de Bungie site. PSN zal wel een beetje down/traag zijn ofzo.
Morgen/van het weekend maar nog eens proberen.
kan je me een dm sturenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh, krijg net 3 codes in mijn mail. Zodra ik er een ingevoerd heb zal ik de anderen beschikbaar stellen voor poppetjes hier.
De drang naar nieuwe games is globaal te grootquote:
Ah je zit er in, lekker man, enjoy!quote:
Ik ben benieuwd. Zie alleen niemand hier online die het ook binnen heeftquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah je zit er in, lekker man, enjoy!
Heerlijke game tot nu toe, bijna level 5. Puike graphics, toffe gameplay
Heb ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef bakacakes het volgende:
Hij wilde hem aldoor nog niet pakken bij mij, dus ik kijk in de store in mijn download list en daar stond de Destiny beta al. Wanneer ik op downloaden druk begint hij blij de game te downloaden en een update, waarop hij opeens overschakelt op een bestand van maar 179mb... Als deze klaar is staat Destiny op mijn starscherm met een slotje.
Hoe verwijder ik die troep uit mijn download list, want ik heb gewoon een corrupte versie ofzo te pakken
hah, zuigenquote:
en dan open je hem en moet je nog 10gb downloadenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:59 schreef Jimbo het volgende:
ehrmerhgherd als je de alhpa geinstalleerd heb staan dan ois de beta maar 175mb![]()
was super snel klaar
nee transfering vd alphaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
en dan open je hem en moet je nog 10gb downloaden
21 en 22 april juli is er onderhoud, daarna is het weer speelbaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben bang dat ik het maandag pas kan spelen. Als de Beta dan nog open is voor nieuwe spelers
Juli bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
21 en 22 april is er onderhoud, daarna is het weer speelbaar
Lekker lang spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
21 en 22 april is er onderhoud, daarna is het weer speelbaar
Nogal ja.quote:
Dat ga ik wel reddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
21 en 22 april juli is er onderhoud, daarna is het weer speelbaar
Ultrabedankt, je staat op m'n shortlist mocht ik ooit een code hebben slingerenquote:
Heb je een friend request gestuurd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:21 schreef Mattytrix het volgende:
Nog niet heel veel van de Beta kunnen spelen aangezien het lang duurde met transferring van de game content maar de Alpha was best leuk om te spelen.
Vanavond maar eens verder spelen, username is overigens Mattytrix op psn dus voor wie in een team wil spelen?
Mocht je er nog eentje over hebben, ik wil ook wel meeschietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Druk aan het downloaden nu, dus heb nog 2 codes beschikbaar
Je kunt PvP-en in the Crucible, daarvoor moet je eerst level 6 zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Heb het gisteren even geprobeerd, is het nou uiteindelijk de bedoeling dat je daadwerkelijk ook tegen andere spelers gaat vechten of enkel tegen die AI-bots?
Okay thanks, maakt de game direct wat interessanter. Zag er wel geweldig uit trouwens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kunt PvP-en in the Crucible, daarvoor moet je eerst level 6 zijn.
Co-oppen in een Fireteam is wel heel erg aan te raden, zeker de Strike missions.
Thnx!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef Richie2000 het volgende:
2AP2-H7NP-8A3G
8ALM-8LNK-QAF3
4RFD-DGNH-CJHT
Laat ff weten als hij gebruikt is!! En een bedankje kan ook wel een keer!
deze redeem je in de ps storequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef rumiii het volgende:
code moet 9 tekens zijn
ontvang er graag eentje overigens
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Waar voer je die in? Moet 9 digits zijn?
quote:
Ik voer het te sloom in op mobielquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef rumiii het volgende:
Allemaal al opgeëist, helaas. Desalniettemin bedankt
Hiero aub!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:51 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb nog 2 downloadcodes voor Destiny beta voor de PS4. Meld maar als je er 1 wilt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Oid.
Hier wel interessequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:51 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb nog 2 downloadcodes voor Destiny beta voor de PS4. Meld maar als je er 1 wilt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Oid.
Nicequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef Donderjagers het volgende:
Join the Voyage. (FOK!Clan)
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
Twintig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is de level cap in de volledige game.
Het gaat alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
De beta duurt toch sowieso maar redelijk kort? Game lijkt me intussen wel interessant, maar ik wacht wel gewoon even tot de volledige game uit is voor ik een beslissing maak...
Bovenste werkte nog. Bedanktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef Sodapoppin het volgende:
DESTINY BETA
Dlj6-d3na-qtbf
N9gq-g6nh-r465
Ik heb ze gekregen van mijn broer die ze ook weer gekregen heeft
Acht de kans klein dat ze werken maar je kan het altijd proberen![]()
Laat het wel even weten of het gelukt is
Het verbaasde mij dat de code werktequote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
verbaasde mij al dat nog niemand had gereageerd![]()
Geen dank
Bij de full game sowiesoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks wordt het nog gezellig online bij DestinyGaat iedereen bij die FOK!clan?
Als er ook mensen in die clan zitten die het spel spelen om er goed in te worden wel ja. ^.^quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een Fok!Clan op PSN?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij kan je wel alle skills unlocken nog, of gebeurd dat ook door pvp? Ben pas level 6 dus heb geen idee nog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jammer dat het maar tot level 8 is. Nu zit er niets anders op dan pvpen.
ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen die straks nog even Old Russia willen verkennen? PSN = Mauzizz.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Richie2000 het volgende:
Vannacht weer een sessie Destiny, is toch te heet om te pitten
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:00 schreef Friday12 het volgende:
Eindelijk spelen
[..]![]()
Die man die praat in het eerste filmpje wie is dat? Is dat niet die midget van Game of Thrones?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Sodapoppin het volgende:
Zijn er meer mensen die van plan zijn om Diablo3 op de PS4 aan te schaffen ?
Raymanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
wat is een leuke platform game voor op de PS4??
Er zijn nog geen echt leuke platform games voor de PS4. Rayman is wel leuk inderdaad. Knack niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Je kan story enzo single player doen maar het is altijd online jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef elshaarawy92 het volgende:
Beta is altijd online toch? Er is geen offline modus dus? Of singleplayer verhaaltje?
79% transferring game content
Zen Pinball is top. Je kan daar sowieso 1 complete tafel gratis spelen. En verder kan je losse tafels of per 3 inkopen. Een echte aanrader.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
Heb trouwens wat demo spellen gedownload. Je vind ze wel moeilijk eerlijk gezegd. Bij demo's zie je maar 6 of 7 games staan. Als iemand nog demo's kan vinden graag doorgeven. Ik heb hier een lijst met demo's:
Tiny Brains
FEZ
Blue Estate
Crimsonland
Backgammon Blitz
MotoGP 14 <- gave kleuren veranderen van je controller enz
Pinball
War Thunder
Zen Pinball vergeten bij te zetten. Die heb ik gespeeld en het is echt top ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zen Pinball is top. Je kan daar sowieso 1 complete tafel gratis spelen. En verder kan je losse tafels of per 3 inkopen. Een echte aanrader.
Gewoon een losse kast van 3 Euro ofzo kopen. Die voetbalkast is wel leuk, ik heb zelf die van Liverpool gekocht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Zen Pinball vergeten bij te zetten. Die heb ik gespeeld en het is echt top ja.
Guacamelee!? Ook zeer goed ontvangen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dan kan je net zo goed wachten op echt leuke platformers zoals Little Big Planet 3 en Oddworld: New 'n' Tasty!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Guacamelee!? Ook zeer goed ontvangen.
Rayman schijnt goed te zijn, maar heb hem zelf nog niet gespeeld. Heb hem wel liggen, maar speel eerst nog even Origins op de Vita. Regelmatig voor 20 euro te koop bij zavvi.com/zavvi.nl
Fez schijnt ook erg leuk te zijn, al is dat ook wel een puzzle-platformer, dus daar moet je van houden. Zelf alleen destijds de 360 demo gespeeld.
Want deze 3 zijn niet leuk...!?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed wachten op echt leuke platformers zoals Little Big Planet 3 en Oddworld: New 'n' Tasty!
Nou ja, misschien porten ze Super Meat Boy nog over...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rayman is de beste 2D platformer die je op een PlayStation console kunt spelen de komende tien jaar.
Ja, ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Sodapoppin het volgende:
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is er een Fok!Clan op PSN?
Heb een join-request gedaan. Malle Henkie op bungie.net, Malle-Henkie op PS4.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:18 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Join, go go go!
Je zit erin! Spelers kunnen zich vrij aanmelden. Dus request is niet nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb een join-request gedaan. Malle Henkie op bungie.net, Malle-Henkie op PS4.
Ik overweeg het, heb het nog niet gespeeld op PC of een andere console namelijk. Maar eerst wat meer over lezen of het echt leuk is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Sodapoppin het volgende:
Oddworld is meer puzzelen dan platformen. Maar kan echt niet wachten tot hij uit komtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen echt leuke platform games voor de PS4. Rayman is wel leuk inderdaad. Knack niet.
Binnenkort komt Little Big Planet 3, die wordt geweldig. Als je nu een leuke platform game wil dan is Rayman je beste optie.
Oh, en Oddworld: New 'n' Tasty! gaat een toffe platformgame worden. Die komt ergens dit jaar, maar ik weet niet precies wanneer
Ik heb de oude Oddworld op de PS1 nog gespeeldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik overweeg het, heb het nog niet gespeeld op PC of een andere console namelijk. Maar eerst wat meer over lezen of het echt leuk is.
[..]
Oddworld is meer puzzelen dan platformen. Maar kan echt niet wachten tot hij uit komt
bedankt voor de tips zal eens kijken voor Rayman dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Guacamelee!? Ook zeer goed ontvangen.
Rayman schijnt goed te zijn, maar heb hem zelf nog niet gespeeld. Heb hem wel liggen, maar speel eerst nog even Origins op de Vita. Regelmatig voor 20 euro te koop bij zavvi.com/zavvi.nl
Fez schijnt ook erg leuk te zijn, al is dat ook wel een puzzle-platformer, dus daar moet je van houden. Zelf alleen destijds de 360 demo gespeeld.
Volgens mij kwam Oddworld volgende week al uitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen echt leuke platform games voor de PS4. Rayman is wel leuk inderdaad. Knack niet.
Binnenkort komt Little Big Planet 3, die wordt geweldig. Als je nu een leuke platform game wil dan is Rayman je beste optie.
Oh, en Oddworld: New 'n' Tasty! gaat een toffe platformgame worden. Die komt ergens dit jaar, maar ik weet niet precies wanneer
Ik ben er nog niet over uit. Heb het een tijdje op de PC gespeeld, maar vergeleken met Diablo 2 viel het erg tegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik heb D3 op de computer. Heb het altijd wel een console game gevonden eerlijk gezegd. Heb het toen tot level 40 gespeeld. Zal het weer oppakken op de PS4.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Sodapoppin het volgende:
Als je trouwens Guacamelee een paar maanden terug al via PSN+ hebt gedownload, kun je die nieuwe versie nu voor 4 euro kopen op de PS4, en dan is ie altijd van jou...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:33 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
bedankt voor de tips zal eens kijken voor Rayman dus
jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Sodapoppin het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:18 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Join, go go go!
fuck, serieus! Meteen ff kijken:Dquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je trouwens Guacamelee een paar maanden terug al via PSN+ hebt gedownload, kun je die nieuwe versie nu voor 4 euro kopen op de PS4, en dan is ie altijd van jou...
Yeah, moet je even zoekfunctie gebruiken, er staan 2 versies, 1 voor 14 euro, en 1 voor 4 euro wanneer je de PS+ versie al had.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:33 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
fuck, serieus! Meteen ff kijken:D
Kan iemand mij vertellen wat een 'platform' inhoudt ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Platformspelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat een 'platform' inhoudt ?
Springen enzo. Mario is het schoolvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat een 'platform' inhoudt ?
Morgen even toevoegen in de middag @ 2~3 uur ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef Disker91 het volgende:
Ben een week weggeweest (vakantie) dus heb mij nog even aangemeld voor de clan. Disker is mijn Bungie naam. Weet niet wie DonderjagerNL is (die het heeft opgezet)
. Iedereen die Destiny speelt mag mij ook toevoegen op PSN mocht je willen (Disker).
Heb tevens nog 3 of 4 codes over voor iemand die er nog één zou willen.
Graag!quote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef Disker91 het volgende:
Ben een week weggeweest (vakantie) dus heb mij nog even aangemeld voor de clan. Disker is mijn Bungie naam. Weet niet wie DonderjagerNL is (die het heeft opgezet)
. Iedereen die Destiny speelt mag mij ook toevoegen op PSN mocht je willen (Disker).
Dat zou zeer gewaardeerd worden!quote:Op zondag 20 juli 2014 02:20 schreef Disker91 het volgende:
Bij mij niet, gewoon opnieuw proberenquote:
Ik had gewoon gefaaldquote:Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bij mij niet, gewoon opnieuw proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |