kan je me een dm sturenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh, krijg net 3 codes in mijn mail. Zodra ik er een ingevoerd heb zal ik de anderen beschikbaar stellen voor poppetjes hier.
De drang naar nieuwe games is globaal te grootquote:
Ah je zit er in, lekker man, enjoy!quote:
Ik ben benieuwd. Zie alleen niemand hier online die het ook binnen heeftquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah je zit er in, lekker man, enjoy!
Heerlijke game tot nu toe, bijna level 5. Puike graphics, toffe gameplay
Heb ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef bakacakes het volgende:
Hij wilde hem aldoor nog niet pakken bij mij, dus ik kijk in de store in mijn download list en daar stond de Destiny beta al. Wanneer ik op downloaden druk begint hij blij de game te downloaden en een update, waarop hij opeens overschakelt op een bestand van maar 179mb... Als deze klaar is staat Destiny op mijn starscherm met een slotje.
Hoe verwijder ik die troep uit mijn download list, want ik heb gewoon een corrupte versie ofzo te pakken
hah, zuigenquote:
en dan open je hem en moet je nog 10gb downloadenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:59 schreef Jimbo het volgende:
ehrmerhgherd als je de alhpa geinstalleerd heb staan dan ois de beta maar 175mb![]()
was super snel klaar
nee transfering vd alphaquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
en dan open je hem en moet je nog 10gb downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |