Blijven proberen. Een toetsenbordje hielp mij enormquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
Na de code inwisselen kom ik dus niet meer verder!!!
Ik heb er nog 1 maar die gaat pas weg als ik er in benquote:
Nah, heb dus die code ingevoerd, en nu zo'n laadbalkje, die blijft lopen, gebeurd niks, geen foutmelding..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef Griebus het volgende:
Mooie soundtrack idd!
[..]
Blijven proberen. Een toetsenbordje hielp mij enorm![]()
Ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nah, heb dus die code ingevoerd, en nu zo'n laadbalkje, die blijft lopen, gebeurd niks, geen foutmelding..
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook
Na dit komt een nog een bevestiging (waar het ook al 2x fout ging)
ja maar ben nu weer aan het wachten bij de |||||quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]! Oh dus je was al verder.. ik kom niet verder dan dat
Je verwacht toch zo'n enorme load. Prik er dan servers bij
Ik had het bevestigen schermquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
ja maar ben nu weer aan het wachten bij de |||||
nog steeds niks hierquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik had het bevestigen scherm
En toen was er weer onderhoud.
netjesquote:
Ik kreeg het scherm van bevestigen, gedaan. Kreeg toen een foutmelding. Nog een keer dezelfde code en toen kreeg ik een iets ander scherm :-)quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:25 schreef wdn het volgende:
[..]
netjes
ik kom steeds in de buurt maar nog geen download
zonder code?quote:
Wel een code redeemed op de bungie site?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat enorm kut geregeld. Dat download gebeuren hadden ze toch dagen van te voren kunnen doen? Wat mij betreft al 0-1 achter voor bungie. Heb de code nog niet eens ontvangen.
hebben een hoop al kunnen doen (meen dat er al codes bekend waren bij sommigen)quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat enorm kut geregeld. Dat download gebeuren hadden ze toch dagen van te voren kunnen doen? Wat mij betreft al 0-1 achter voor bungie. Heb de code nog niet eens ontvangen.
Ik ook zo denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef wdn het volgende:
Ik geef het op voor nu; probeer straks nog eens
Download gaat nu ook wat snellerquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook zo denk ikLekker MH3U op de Wii U doen
Heb wel een idee dat de servers iets meer doen nu. Error code komt veel trager ipv instant
Denk dat wat van die hamsters zijn gestorvenquote:
Ook 10 keer gehad, uiteindelijk kwam ik erquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Rijst het volgende:
heb mijn code gekregen (van santello)
Maar de store heeft onderhoud![]()
niet cool
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:10 schreef Jimbo het volgende:
Ach het kan altijd erger jongens.
je had vandaag ook met malasian air's kunnen vliegen
Bungie code moet je op de Bungie site invoeren. Dan krijg je 3 downloadcodes voor de PS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:16 schreef Santello het volgende:
Waar redeem je de code in de PSN store? Mijn broertje komt er niet uit zegt ie.
Bungie code is 9 characters. PSN wil er 12 bij de redeem code.
Die bungie code vul je op de bungie website inquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:16 schreef Santello het volgende:
Waar redeem je de code in de PSN store? Mijn broertje komt er niet uit zegt ie.
Bungie code is 9 characters. PSN wil er 12 bij de redeem code.
Die codes heb ik al ontvangen. PSN accepteert ze niet. Ze moeten 12 characters zijn. Of moet ik ergens anders in de store kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Die bungie code vul je op de bungie website in
http://www.bungie.net/en/User/coderedemption
Bungie codes zijn 9 cijfers/letters lang. Die moet je op die pagina invoeren om dan de PSN codes te krijgen die je dan in je profiel ziet staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Die codes heb ik al ontvangen. PSN accepteert ze niet. Ze moeten 12 characters zijn. Of moet ik ergens anders in de store kijken.
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde console/regio gekozen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Die codes heb ik al ontvangen. PSN accepteert ze niet. Ze moeten 12 characters zijn. Of moet ik ergens anders in de store kijken.
De 3 codes die je op die website krijg zijn 12 karakters (**** **** ****)quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Mij lukte het om die popup waar je zou inloggen bij PSN zo nu en dan refreshen, dan werkt die opeens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wilde ook de beta even downloaden, maar kom niet eens bij mijn codes doordat PSN-login niet werkt op de Bungie site. PSN zal wel een beetje down/traag zijn ofzo.
Morgen/van het weekend maar nog eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |