Alleen maar om te downloadenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij had hem toch ook al gepreload via PSN preorder? Moet je dan alsnog een code invoeren? Ik krijg hier continu de CE-34632-8 melding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel slechte stress test trouwens![]()
Even dimmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoppa en door de eerste settings heen
WTF ik kan nog steeds niet connecten met de game serversquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoppa en door de eerste settings heen
Zuur manquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WTF ik kan nog steeds niet connecten met de game servers
Ik op die knop rammen nog altijd nietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zuur man![]()
Ik zit nu in de cinematic
Even je licenses renewen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:47 schreef Che_ het volgende:
Krijgen jullie ook dit bericht:
kan de applicatie niet starten. (ce034632-8)
Kans dat dit het ook niet doen. Gewoon wachten hiel wel bij mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Op je PS4: Settings, PSN, Renew licenses.
Kan de applicatie niet starten. De applicatie is verlopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Op je PS4: Settings, PSN, Renew licenses.
Nog een keer renewen. Had net hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan de applicatie niet starten. De applicatie is verlopen.
?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
?
psn ligt eruit dus ik denk dat je daar op moet wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |