Donequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef Donderjagers het volgende:
Join Destiny's FOK clan
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626
Idd, 32 graden is mij toch te warm om buiten te zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel lekkere timing nu met 32 graden in het weekend
ff Set as PS4 clan aanklikkenquote:
Blijft een mooie gif die nog waar is ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
ff Set as PS4 clan aanklikken
Gestolen van het Destiny forum:
Like Blizzard, this will be Bungies servers tomorrow
[ afbeelding ]
![]()
quote:
fijn, ff 40 gig binnenhalen, dan kan im mrogen rond 1900 wel spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Blijft een mooie gif die nog waar is ook
[..]
Je weet dat het 15 gig is en dat je nu al kan downloaden he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn, ff 40 gig binnenhalen, dan kan im mrogen rond 1900 wel spelen
ben ik net klaar met werken gelukkig
* wdn = rinzwindquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef Donderjagers het volgende:
Join Destiny's FOK clan
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/117626
idemquote:
nu al???quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet dat het 15 gig is en dat je nu al kan downloaden he?
Ik heb dat dus ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ben ik dan de enige die zn codes al ingevuld heeft bij bungie maar nog geen mail heb gehad voor de PSN codes of iets?
Niemand heeft z'n code nog via bungie gehad. Alleen in Japan is dat het geval op dit moment.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ben ik dan de enige die zn codes al ingevuld heeft bij bungie maar nog geen mail heb gehad voor de PSN codes of iets?
Dus iedereen heeft gewoon op bungie de code ingevuld en thats it ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niemand heeft z'n code nog via bungie gehad. Alleen in Japan is dat het geval op dit moment.
De mensen die al een pro-load hebben, hebben die gekregen via een pre-order @ de PSN store.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft gewoon op bungie de code ingevuld en thats it ?
Oke dan
En mja door zn preorder en dan weer annuleren hebben de meeste hun pre-load hier dusm, neem ik aan ?
Niemand heeft daar nog codes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ja precies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De mensen die al een pro-load hebben, hebben die gekregen via een pre-order @ de PSN store.
Wat is het?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ook wel benieuwd wat deze doen
unlockables ingame, voor als de game launchedquote:
Hoe kom je er aan dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
unlockables ingame, voor als de game launched
Ook nog niksquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
Was zn promo actie ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |