21 en 22 april juli is er onderhoud, daarna is het weer speelbaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben bang dat ik het maandag pas kan spelen. Als de Beta dan nog open is voor nieuwe spelers
Juli bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
21 en 22 april is er onderhoud, daarna is het weer speelbaar
Lekker lang spelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
21 en 22 april is er onderhoud, daarna is het weer speelbaar
Nogal ja.quote:
Dat ga ik wel reddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
21 en 22 april juli is er onderhoud, daarna is het weer speelbaar
Ultrabedankt, je staat op m'n shortlist mocht ik ooit een code hebben slingerenquote:
Heb je een friend request gestuurd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:21 schreef Mattytrix het volgende:
Nog niet heel veel van de Beta kunnen spelen aangezien het lang duurde met transferring van de game content maar de Alpha was best leuk om te spelen.
Vanavond maar eens verder spelen, username is overigens Mattytrix op psn dus voor wie in een team wil spelen?
Mocht je er nog eentje over hebben, ik wil ook wel meeschietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Druk aan het downloaden nu, dus heb nog 2 codes beschikbaar
Je kunt PvP-en in the Crucible, daarvoor moet je eerst level 6 zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Heb het gisteren even geprobeerd, is het nou uiteindelijk de bedoeling dat je daadwerkelijk ook tegen andere spelers gaat vechten of enkel tegen die AI-bots?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |