19-08 natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de crew is HMF als een madeliefje: ''Ik hou niet van 'm, Ik hou wel van 'm'' en dat gaat eeuwig door.
Zet onder de streep in op de eerstvolgende datum dat onze geitebreier ontsnapt is uit de dungeon
Komt er aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt; ik had wel een huil-topic verwacht toen HMF dit forum voor de 250ste keer verliet.
een goeie wat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
Moet moet zo maar boodschappen doen en saté marineren voor morgen weet iemand een goeie.
kip? gewoon warm marineren dan hoef je het maar kort op de barbecue te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Marinade
Liever niet met ketjap vind ik kut op de bbq
is wel overheersend, sesamoliequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Misschien sesamolie gember en chilivlokken
Sowieso Lyutenitsa maken. Als vervanging van de ketchupquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Misschien sesamolie gember en chilivlokken
Ligt er beetje aan die van Lidl zit vrij weinig smaak aan je hebt ook die van Royal Mail of zo die is donkerder (denk gebrand?) die is wel heel sterk van smaak.quote:
Heeft op de das gelet.quote:
Wel 1.5 miljoen voor Spieren voor Spieren gedoneerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
''Kijk maar naar mijn prijzenkast''. Louis laat zich weer kennen
Ga met een stel boeren die vreten dat toch niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso Lyutenitsa maken. Als vervanging van de ketchup
Tomaten, paprika, aubergine, ui, knoflook, peper, olijfolie en wat suiker en zout. Gewoon pureren en als ketchup gebruiken. Niets lastig aan, niets bijzonders maar nog steedsquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga met een stel boeren die vreten dat toch niet.
Wat zei hijquote:
Ziet er wel lekker uit maar moet je aubergine niet verhitten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Tomaten, paprika, aubergine, ui, knoflook, peper, olijfolie en wat suiker en zout. Gewoon pureren en als ketchup gebruiken. Niets lastig aan, niets bijzonders maar nog steeds
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook want dat is nogal hard rauw.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit maar moet je aubergine niet verhitten?
Tomaten in de blenderquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit maar moet je aubergine niet verhitten?
Heb je t leuk gehad?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag op zaterdag teruggekomen van vakantie.
Ik wil weer terug
Denk dat je courgette bedoelt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook want dat is nogal hard rauw.
Aubergine is toch ook vrij hard? Lust het allebei niet trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je courgette bedoelt.
Aubergine is giftig rauw.
Haaai het was lekker dus, dat je terug wilquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag op zaterdag teruggekomen van vakantie.
Ik wil weer terug
Ik eet dat zo vaak rauwquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je courgette bedoelt.
Aubergine is giftig rauw.
Binnenkort maar eens proberen dan lijkt me wel lekker op ciabattaquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Tomaten in de blender
Paprika's verhitten en de schil eraf halen en in de blender
Aubergine gelijk behandelen als de paprika's
De rest ook gewoon blenderen
Bij elkaar flikkeren
Tijdje op het vuur in laten dikken
Af laten koelen in de koelkast
Lyutenitsa
quote:
quote:Eet aubergine nooit rauw. De stof solanine kan maag- en darmklachten veroorzaken. Solanine is zeer hittebestendig. Door verhitten wordt het solaninegehalte echter wel lager en het risico van maag- en darmklachten is dan erg klein. Invriezen kan alleen in bewerkte vorm.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aubergine_(plant)
Is ook niet giftig. Zal aan het idee komen omdat het ook een vorm van nachtschade is. Maar de vrucht is rijp niet giftig.quote:
Dat topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Karina het volgende:
Wacht even we gaan nu toch niet een soort 'knoflookverhaal' krijgen he?
Sowiesoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens proberen dan lijkt me wel lekker op ciabatta
Jij met je wat was het amoebes en iets met jeukquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat topicjammer dat die gesloten werd.
Solanine zit ook in aardappelen. Is hetgeen wat een aan licht blootgestelde aardappel groen kan maken.quote:
Heerlijk zulke topicsquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij met je wat was het amoebes en iets met jeukGodsamme man.
Dit doet me deugd. Dank je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig leeft Langegod nog.
Eigenlijk best gemeenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk zulke topicsnet als dat meisje die bang was voor zilvervisjes uiteindelijk was ze doodsbang voor die beestjes en durfde ze niet eens meer te gaan slapen
Rauw is het nog niet eens lekker aubergine dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Solanine zit ook in aardappelen. Is hetgeen wat een aan licht blootgestelde aardappel groen kan maken.
In tomaten zit het aanverwante tomatine. In de tabaksplant (ook familie) jawel het bekende.. Nicotine.
Allemaal eigenlijk zo goed als hetzelfde gif.
Tomacco
Je moet trouwens een kilo rauwe aubergine (met schil) eten wil je er ziek van worden. Zonder schil zo'n 4 kiloquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Rauw is het nog niet eens lekker aubergine dan.
Beter in repen snijden en met een beetje olijfolie kort in de oven grillen.
Of op de barbecue natuurlijk al ben ik principieel tegen groente op de barbecue.
Jep maar andersom ook trollen die maar wat lullen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk best gemeenAl snap ik echt niet dat sommige mensen echt alles geloven
Goed leven heeft die gast. Al ben ik tegen vreemdgaan natuurlijk he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep maar andersom ook trollen die maar wat lullen.
R&P / Heb ik problemen?
Drugs, gok en seksverslaafd totaal geen taalbeheersing en volop schulden maar wel die 8k per maand pakken wie wil dat nou niet.
Eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed leven heeft die gast. Al ben ik tegen vreemdgaan natuurlijk he.
Vloog vanaf Amsterdamtwitter:gamerz twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:19:49BREAKING: Malaysian Airline Flight MH17 crashed along Russian-Ukraine border. Tragic.http://t.co/3aP4LIXNvB reageer retweet
296 mensen aan boordquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
Vloog vanaf Amsterdamtwitter:gamerz twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:19:49BREAKING: Malaysian Airline Flight MH17 crashed along Russian-Ukraine border. Tragic.http://t.co/3aP4LIXNvB reageer retweet
ja was heerlijk weer, wel meer bewolking dan normaal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je t leuk gehad?
En belangrijker; bikini pics?
Lekker hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja was heerlijk weer, wel meer bewolking dan normaal.
Maar heb genoten.
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
Ik was ook van plan vanmiddag even de zon op te zoeken, zelfde probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik ging vanmiddag bepakt en bezakt richting Amsterdamse Bos, ik zat er nou een kwartiertje, dikke wolkenBen na een uurtje maar weer naar huis gegaan. En NU net begint de zon te schijnen. Kutzooi.
Vies warm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is hier al de gehele dag bijzonder warm.
Deze gedachte is wel eens door mijn hoofd gegaan toen ik een etappe van maar liefst 16 kilometer af moest leggen. En dan lopen die miljonairs uit de Tour te klagen!quote:
Hij heeft zijn das toch maar aangepastquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen in Engeland:
[ afbeelding ]
Hij wordt de keeper?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen in Engeland:
[ afbeelding ]
Ja ik zag de ramptoeristen zich al verzameln in het topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder erg
vanuit Amsterdam kan je er wel vanuit gaan dat er ook Nederlanders aan boord waren, dat is toch wat dichterbij dan Afrika, al vind ik dat ramptoerisme ook een vreemd fenomeenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag de ramptoeristen zich al verzameln in het topic
Het is altijd met dit soort topics, of het nou vanaf Amsterdam was of niet. Ik snap het ook niet. Je weet helemaal niks, behalve wat ze op het nieuws laten zien ik post echt nooit in dat soort topics.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanuit Amsterdam kan je er wel vanuit gaan dat er ook Nederlanders aan boord waren, dat is toch wat dichterbij dan Afrika, al vind ik dat ramptoerisme ook een vreemd fenomeen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder erg
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is altijd met dit soort topics, of het nou vanaf Amsterdam was of niet. Ik snap het ook niet. Je weet helemaal niks, behalve wat ze op het nieuws laten zien ik post echt nooit in dat soort topics.
Ik zat een beetje te lezen daar. Die reacties ... gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, absoluut geen interesse
Op sommige delen van FOK! moet je ook gewoon niet komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te lezen daar. Die reacties ... gaat helemaal nergens over.
Volgend jaar staat hij weer op een marktplein te blèren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen in Engeland:
[ afbeelding ]
Speelt hij nog?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dickie bondscoach van Servië. Prima team hebben die.
Ludo!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
Persconferentie Van Gaal live op Fox Sports 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |