mot je wel effe die eerste post veranderen, suffie, die neemt ie altijd mee naar het volgende topicquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
Bestaat vast geen foto van![]()
maar het rijmt wel
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je lijkt treehut wel met zijn topickaaps.
Niet zo snel reageren, je weet dat snelheid belangrijk is in zoń geval en editten kompt laterquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
mot je wel effe die eerste post veranderen, suffie, die neemt ie altijd mee naar het volgende topic
owquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo snel reageren, je weet dat snelheid belangrijk is in zoń geval en editten kompt later
Waarom zou ik dat doen? Was hooguit per ongeluk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..
Nee was ooit een kerk en nu appartementen. Lekker dichtbij huis. Ik heb er even geen zin in omdat de Coentunnel dicht gaat. Maar mazzeltje. Ik ga fietsenquote:
Zat ik toch een beetje in de buurt... en wat ga je daar doen dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was ooit een kerk en nu appartementen. Lekker dichtbij huis. Ik heb er even geen zin in omdat de Coentunnel dicht gaat. Maar mazzeltje. Ik ga fietsen
Zwemmend is snellerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je gewoon lopend naar je werk... (Bilderdijk toch ergens ?)
Behang slopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zat ik toch een beetje in de buurt... en wat ga je daar doen dan?
Vergeven , maakt niet meer uit.. Kingstown vroeg er om...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Was hooguit per ongeluk.
Ik zou best een bootje willen hebben maar dat mag niet hier.quote:
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou best een bootje willen hebben maar dat mag niet hier.
Ik heb een jachthaven voor de deur, kan je je bootje hier stallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...
Ja dat wel maar de prijzen zijn niet normaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...
Knulligquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Dit was mijn laptop gisteravondscherm kapot
[ afbeelding ]
Beter dan op je schermquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker.. ik kon mezelf wel voor me harses slaan
Loop te googlen, maar nog niet een duidelijk bedrag gevonden ... Enige indicatie/// Ik had ooit kennissen in de Jordaan en die hadden een bootje en dat liggeld kostte niet zoveel toen... Maar das ook al weer eeuwen geleden ..quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de prijzen zijn niet normaal.
Ze lagen om de hoek ooit drie dubbel dik. Dat mag ook niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop te googlen, maar nog niet een duidelijk bedrag gevonden ... Enige indicatie/// Ik had ooit kennissen in de Jordaan en die hadden een bootje en dat liggeld kostte niet zoveel toen... Maar das ook al weer eeuwen geleden ..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
touchscreen?... Niet gebruiken wanneer je opgeFoKt raakt Fann
Volgens mij zou het bij mij moeten mogen.. maar om dan ooit in het centrum te komen ben je al 3 uur bezig volgens mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lagen om de hoek ooit drie dubbel dik. Dat mag ook niet meer.
Dat was ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..
Ik snap de "dus" niet zo goed. Disana Deisyy doet wat bij jou, dus doe jij het bij mij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou.
Sorry Disana...quote:
Omdat het het COS-gewoonte is deed ik het hierquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Disana...![]()
Omdat ik het een COS actie vond was ik in de war ... Ik pak je nog wel eens terug Dees
Ik doe niet aan dat soort 'COS-acties', ik vind het nogal sneu dat je me daarvoor aanziet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Disana...![]()
Omdat ik het een COS actie vond was ik in de war ... Ik pak je nog wel eens terug Dees
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort 'COS-acties', ik vind het nogal sneu dat je me daarvoor aanziet.
Die gaat nog wel even durenquote:
Hasj little baby...quote:
Nee, van mij nog minderquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Alhoewel al die warmte ook niet hoeft voor mij hoor...
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...quote:
Met die hitte moet je niet teveel zuipen denk ik, anders ga je vlakquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...
Zaterdag een whiskyproeverij met BBQ, de alcohol verdampt waar je bij zit.
Zonde ...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...
Zaterdag een whiskyproeverij met BBQ, de alcohol verdampt waar je bij zit.
Da's wel handig...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonde ...
Vacature: Jeugdige, Senior netwerk & systeembeheerder (L3)
Je wordt jonger terwijl je solliceert
Ik zuip niet, ik proef.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Met die hitte moet je niet teveel zuipen denk ik, anders ga je vlak
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mailquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's wel handig...
Heb je daarop gesolliciteerd?
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zuip niet, ik proef.
Maar dan wel veel verschillende whisky's...
pffffffff 3000 is een beetje veel...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mail3000 plus .. Gegadigden?
? Zonde Fann !!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?
Ja vind ik ook altijdquote:
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood meequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja vind ik ook altijdmaar bij wijnproeverijen doen ze dat toch?
Anders ben je straalbezopen aan het einde
Nee, ik spuug niks uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?
Ah, ik heb het wel eens op TV gezien en die gasten spogen het uit namelijk, dus vandaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood mee
Ah... dus kleine slokjes, dan zal het wel meevallen met dat vlak gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik spuug niks uit.
Maar per whisky is het ongeveer 2cl, dus geen bellen vol.
http://www.ictergezocht.n(...)n=Emailservice%2Bjobquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mail3000 plus .. Gegadigden?
Jij kent ze weer eens?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood mee
Hoe weet je nou dat er 3000 gegadigde zijn? Of gok je dat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.ictergezocht.n(...)n=Emailservice%2Bjob
Zaterdag is een meeting van een deel van de landelijke whisky vereniging, Usquebaugh Society. Tien man en vrouw of zoiets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus kleine slokjes, dan zal het wel meevallen met dat vlak gaan![]()
Is dat een speciale club waar je bij zit?
Dat klinkt sjiek!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag is een meeting van een deel van de landelijke whisky vereniging, Usquebaugh Society. Tien man en vrouw of zoiets.
Jij met je verhalen toch altijd .. En proeven is anders als met wijn .. Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..quote:
nah jah, ligt er aan wat het is natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..
Ik heb geen Bob aan de de Spa rood en neem ook geen taxi naar huis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij met je verhalen toch altijd .. En proeven is anders als met wijn .. Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..
Afhankelijk van lokatie zou ik ik zeggen .. lokaal hotelletje .. Klaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen Bob aan de de Spa rood en neem ook geen taxi naar huis.
Wie A zegt, moet B slikken...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah, ligt er aan wat het is natuurlijk
Nee, gewoon de trein.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk van lokatie zou ik ik zeggen .. lokaal hotelletje .. Klaar
Als organisaties zo nadrukkelijk vermelden dat ze "onafhankelijk" zijn, dan gaat mijn achterdochtsdetector rinkelen.quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als organisaties zo nadrukkelijk vermelden dat ze "onafhankelijk" zijn, dan gaat mijn achterdochtsdetector rinkelen.
Top verstandig bezigquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon de trein.
Het is dit keer niet zo ver van Amsterdam...
Proeverijen verder weg soms wel een overnachting.
En zo herkenbaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:48 schreef Disana het volgende:
Deisyy, lief:
http://www.buzzfeed.com/e(...)r-significant-other#
Zeker wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hč. En we hebben alles er graag voor over.
Die twee van mij hebben 4 jaar binnen gezeten en zijn waarschijnlijk banger voor de vogeltjes en muizen dan andersomquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:02 schreef drakin het volgende:
Als je weet hoe katten met muizen en vogels soms omgaan is 16 toch niet je grootste fantasy?
Prima, fantaseer jij dan maar over die kat op 16, doe ik even niet aan mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die twee van mij hebben 4 jaar binnen gezeten en zijn waarschijnlijk banger voor de vogeltjes en muizen dan andersom
Ach wat lief. Ken je de site lovemeow? Die heb ik op Facebook. Die hebben heel wat filmpjes van katten die gek zijn op hun baasjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten
Door jouw link moest ik denken aan de foto die mijn dochter laatst op FB zette, daarop geeft Tom haar een kusje op haar voorhoofd, zo lief
Neem jij het lekker even allemaal serieus danquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Prima, fantaseer jij dan maar over die kat op 16, doe ik even niet aan mee.
Nee, die ken ik niet, maar ik ga wel even kijken wat daar allemaal te zien is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat lief. Ken je de site lovemeow? Die heb ik op Facebook. Die hebben heel wat filmpjes van katten die gek zijn op hun baasjes.
Ik ben verslaafd aan lovemeow, ik haal daar elke dag mijn kattenfix van feelgood-verhalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet, maar ik ga wel even kijken wat daar allemaal te zien is.
Kan je het een beetje uithouden met die warmte?
Daar word je wel vrolijk van. Die kittens op de trapquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan lovemeow, ik haal daar elke dag mijn kattenfix van feelgood-verhalen.
Het gaat wel, ik doe niets en drink veel koele ijsthee. En jij? Het ergste moet nog komen, de overheid stelt een Nationale Hittewaarschuwing of zoiets in werking.
Ja, van lovemeow word ik ook vrolijk. Sommige filmpjes bekijk ik zelfs twee keer, stom hč.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar word je wel vrolijk van. Die kittens op de trap![]()
Ja, ik hoorde net van het hitteplan, het beste wat je inderdaad kan doen is veel drinken en rustig aan. Ik heb vanmorgen de ramen en deuren open gehad en vanmiddag dicht gedaan om de warmte zoveel mogelijk buiten te houden, heb vanmorgen mijn dingen gedaan en zit nu lekker binnen. Maar ik kan er gelukkig wel goed tegen.
Zit je in de volle zon. Dat zal wel niet meevallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit de airco op het werk naar de hitte op de honkbaltribune.
Het is even wat anders...
Alsof je tegen een muur aanloopt waarschijnlijk. Als je maar genoeg drinkt (geen whiskyquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit de airco op het werk naar de hitte op de honkbaltribune.
Het is even wat anders...
Geen drank vandaag, alleen een Radler of zo...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof je tegen een muur aanloopt waarschijnlijk. Als je maar genoeg drinkt (geen whisky)
Ik vind het niet raar hoor dat je sommige filmpjes twee keer kijkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, van lovemeow word ik ook vrolijk. Sommige filmpjes bekijk ik zelfs twee keer, stom hč.
Ik vraag me af of je straks ook tegen die 30 graden kunt. Dat is toch best veel hoor. En ik hoop dat onze beestjes ertegen kunnen; ik denk het wel, Robje is nog een jonge vent
Niet in de volle zon gelukkig, maar wel warm...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je in de volle zon. Dat zal wel niet meevallen.
Ja natuurlijk, ik heb 39 jaar katten gehadquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem jij het lekker even allemaal serieus dan
Het kan nu nog, maar zaterdag zal het voor die bontbeestjes wel smoorwarm zijn. Ik heb wel eens een tip gelezen van vis in ijsblokjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar hoor dat je sommige filmpjes twee keer kijkt.
De mijne hebben de hele dag voor pampus gelegen, maar Tom is net toch mee naar buiten geglipt toen ik iets weg ging gooien buiten, toen heb ik hem opgepakt en mee naar binnen genomen. Toen ik even alter weer iets weg moest gooien ging hij er weer vandoor, toen heb ik hem maar buiten gelaten.
Puffen dus. Maar ik neem aan dat het de moeite waard is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in de volle zon gelukkig, maar wel warm...
Tot nu toe valt het wat tegen allemaal, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Puffen dus. Maar ik neem aan dat het de moeite waard is.
De spanning is ook leuk toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het wat tegen allemaal, eerlijk gezegd.
Maar we wachten op die gouden pot...
Dat zullen ze best lekker vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nu nog, maar zaterdag zal het voor die bontbeestjes wel smoorwarm zijn. Ik heb wel eens een tip gelezen van vis in ijsblokjes.
Ach het zal ook wel goedkomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zullen ze best lekker vinden.
De mijne liggen met die warmte meestal languit op de laminaatvloer, dat geeft ze wat verkoeling.
Is dat waar je nu zit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Live webcam: http://www.honkbalweek.nl(...)outube&id=live1#ATHS
Is weer eens wat anders dan een clipje...
Toch niet neergeschoten mag ik hopen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Oei, vlucht van Malaysia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur gecrasht in Oekraine...
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
Extra uitzending op Ned1.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Oei, vlucht van Malaysia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur gecrasht in Oekraine...
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
Ja kut is dat he? Ik belande in Noord vanmiddag. Heerlijk in een airco bus en toen in lijn 1.quote:
Geniale naam is dat he?quote:
Ik vraag me af of dit consequenties heeft.quote:
Als het is neergehaald natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit consequenties heeft.
Dat is bijna duidelijk. Ik had gehoopt dat we er buiten konden blijven die ellende.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het is neergehaald natuurlijk wel.
Ja, het lijkt mij niet dat hij het na de crash tweetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die foto en tekst was een uur voor de crash al getweet.
De originele was van Jan uit Volendam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij niet dat hij het na de crash tweet
Daar lijkt het niet op, Cor Pan was tien uur geleden op Schiphol toen hij de foto postte, dat kan wel kloppen met de vertrektijd van MH071. Ook staat er op zijn Facebook rond die tijd "mind your step, mind your step", het lijkt mij dat Cor Pan op die rampzalige vlucht naar Kuala Lumpur zat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De originele was van Jan uit Volendam.
Wat een mallootquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
Cor Pan
https://www.facebook.com/pages/Cor-Pan/243988615811924?fref=ts
Wordt gezegd dat het een nep pagina is daar
Nogal ja. Ook een beetje raar dat hij 2 pagina's heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef drakin het volgende:
Misbruik maken van een verschrikkelijke situatie
He? Wat raar, zou er dan een wel echte Cor Pan zijn en 1 die er misbruik van maakt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogal ja. Ook een beetje raar dat hij 2 pagina's heeft.
https://www.facebook.com/cor.pan.7\
Deze is met een punt tussen voor- en achternaam, de jouwe met een streepje.
Dat zou zomaar kunnen. Jouw Cor Pan (om hem zo maar even te noemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
He? Wat raar, zou er dan een wel echte Cor Pan zijn en 1 die er misbruik van maakt?
Ik zie het, deze Cor heeft een heleboel openbaar staan, dus vast veel mensen die daar nu naar kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Jouw Cor Pan (om hem zo maar even te noemen) is ook pas sinds vanavond lid van Facebook.
T zijn er steeds meerquote:
Gelul, en wat maakt het uitquote:
Ja de Coentunnel is dichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben morgen wel halfstok vlagdag
Waarom? Hypocriet geleuter van figuren die boter op hun hoofd hebben...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben morgen wel halfstok vlagdag
Piratenvlag mag ookquote:
Die blijft gewoon boven in de mast.quote:
Ik ook niet... Dat filmpje van dat neerstortende vliegtuig is niet MH17 ... Die is volgens mij wit van boven en onder..quote:
Dat is filmpje van het eerder neergehaalde vrachtvliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet... Dat filmpje van dat neerstortende vliegtuig is niet MH17 ... Die is volgens mij wit van boven en onder..
brede body iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is filmpje van het eerder neergehaalde vrachtvliegtuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
ik ben dom of het is mijn humor niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Die valt ook steeds.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben dom of het is mijn humor niet...
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar in dat vliegtuig zat een nogal internationaal hoog aangeschreven gezelschap van wetenschappers op weg naar Congres in Australiëquote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:03 schreef chufi het volgende:
Over naar de orde van de dag... Goedemorgen ...
Dat is dan helaas erg jammer voor de wetenschap.. Ik heb ook nog niet alle feiten staan ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar in dat vliegtuig zat een nogal internationaal hoog aangeschreven gezelschap van wetenschappers op weg naar Congres in Australië
Dit gaat nog wel staart krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan helaas erg jammer voor de wetenschap.. Ik heb ook nog niet alle feiten staan ...
Maakt ook niet uit, alleen voor de nabestaande, familie en vrienden...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat me stoort is de aandacht voor aantal landgenoten in al de landen waarvan burgers in het vliegtuig zaten.
Boeit het uit welk land iemand komt bij zulk een dwaze en zinloze actie?
en dan zinkt je bootquote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik niet ga vliegen, ik vaar wel.
Duurt wat langer en is ook niet altijd prettig.
Ik weet niet wat enger is, verzuipen of neerstorten..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is toch anders, uit de lucht vallen vind ik een eng idee.
Zo zag ik gisteravond de reactie van Obama, zijn eerste prioriteit was om te weten te komen of er Amerikanen aan boord van het vliegtuig zaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat me stoort is de aandacht voor aantal landgenoten in al de landen waarvan burgers in het vliegtuig zaten.
Boeit het uit welk land iemand komt bij zulk een dwaze en zinloze actie?
Dan kies ik voor neerstorten, dat lijkt me iets sneller gaan dan verzuipen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat enger is, verzuipen of neerstorten..
Is zoiets als kiezen tussen hangen en wurgen...
Zorg dan wel dat je bij een deur zitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik ga vliegen neem ik zelf parachute mee.
Misschien is dat ook wel omdat er overal paniek is en nabestaande gaan bellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteravond de reactie van Obama, zijn eerste prioriteit was om te weten te komen of er Amerikanen aan boord van het vliegtuig zaten.
Ja, héél dichtbij...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kies ik voor neerstorten, dat lijkt me iets sneller gaan dan verzuipen.
Ik vind het wel heel triest hoor, al die mensen dood en omdat het vliegtuig vanaf Schiphol is vertrokken komt het ineens heel dichtbij.
Maar al die kaarsen op Facebook
Ik ben ook niet zo dol op vliegen, ik hou daarom goed de gezichten van het cabinepersoneel in de gaten, als er ook maar een beetje turbulentie is kijk ik naar de uitdrukking op hun gezichten, want zij weten vast wel hoe ernstig dat isquote:
Gelukkig houden de meeste vliegtuigmaatschappijen passagierslijsten bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Administratief maak ik er een zootje van en waarschijnlijk zijn ze mij ook kwijt wanneer ik in zo'n vlucht zou zitten.
Dat is sportief!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:07 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat een heerlijke ochtend, ik heb er al 5 km op zitten en zit nu lekker in de tuin te ontbijten. Deze momenten zijn het lekkerst op een warme dag.
Er zijn nu wat meer paspoorten in omloop en niet elke passagier is degene die het lijkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig houden de meeste vliegtuigmaatschappijen passagierslijsten bij
Ik ben nu 55 en ga ook geen 5 km meer rennen, dat is vragen om problemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is sportief!
Ik ben niet zo'n ochtendmens, maar 's avonds is het ook lekker om te wandelen![]()
Hardlopen doe ik niet aanen 5 km haal ik nog niet, maar dat komt wel weer ...
's Avonds is ook lekker om te wandelen, maar niet om hard te lopen, daar is momenteel om 22.00 uur nog te warm voor. Zo 's ochtends is het het lekkerst.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is sportief!
Ik ben niet zo'n ochtendmens, maar 's avonds is het ook lekker om te wandelen![]()
Hardlopen doe ik niet aanen 5 km haal ik nog niet, maar dat komt wel weer ...
Die kloppen ook niet altijd helemaal geloof ik, ik las net ergens dat er 3 baby's geenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig houden de meeste vliegtuigmaatschappijen passagierslijsten bij
Baby's gaan gratis mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Die kloppen ook niet altijd helemaal geloof ik, ik las net ergens dat er 3 baby's geen
eigen stoel hadden dus ook niet op de lijst stondenlijkt me wel vreemd, maar
misschien is dat normaal?
Ja klopt, het is nu nog heerlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:07 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat een heerlijke ochtend, ik heb er al 5 km op zitten en zit nu lekker in de tuin te ontbijten. Deze momenten zijn het lekkerst op een warme dag.
Ik ook niet maar blijkbaar is het zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, maar dat ze dan ook niet op de passagierslijst staan wist ik niet...
Ik heb wel een paar irritante weggejaagd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt, het is nu nog heerlijk.
Goedemorgen vroege vogels.
Irritante vogels? Wat deden ze dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar irritante weggejaagd.
Ik vind stadsduiven irritante eikels.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Da's echt vee van de richels die vogels.
Is er een vismarkt in de buurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echt die zijn irritant en wat doen ze hier zo'n 100 km van de kust?
Bij mij zitten er vijf moddervette die veel te veel eten van de andere vogels opvreten. Ze zitten gewoon op het dak te wachten tot ik nootjes strooi. Ik kan ze wel schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, zo af en toe komt er een duif langs maar niet vaak.
Hier voor de deur zat van de week een vent te vissen en daarnaast zat een Reiger te wachtenquote:
Ja dat is altijd mooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier voor de deur zat van de week een vent te vissen en daarnaast zat een Reiger te wachten
dat was wel een grappig gezicht eigenlijk
Ik ga natuurlijk niet vertellen dat ik regelmatig met de pompbuks een meeuw neerhaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij zitten er vijf moddervette die veel te veel eten van de andere vogels opvreten. Ze zitten gewoon op het dak te wachten tot ik nootjes strooi. Ik kan ze wel schieten.
Ik zou er bij deze duiven ook toe in staat zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet vertellen dat ik regelmatig met de pompbuks een meeuw neerhaal.
Komt door de smog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Barstende koppijn...![]()
En nee, geen druppel gedronken.
Wanneer de temperatuur boven de 30 graden gaat overdag in dit land, wordt hoge luchtvochtigheid een probleem,dan slaap je slechter en worden mensen minder tolerant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat dat hier wel meevalt, werd al wakker met koppijn.
Whatever, Advil er in en gaan!
Verstopte neus? Snurken? Zuurstoftekort?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Barstende koppijn...![]()
En nee, geen druppel gedronken.
Ik kan sowieso slecht tegen hoge temperaturen, waar dan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer de temperatuur boven de 30 graden gaat overdag in dit land, wordt hoge luchtvochtigheid een probleem,dan slaap je slechter en worden mensen minder tolerant.
Niks van dat alles, heb ook zelden hoofdpijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstopte neus? Snurken? Zuurstoftekort?
Meeste Nederlanders kunnen daar slecht tegen, je ziet dan ook altijd flinke toename van huiselijk en buurt geweld wanneer de temperatuur hoger wordt dan we gewend zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan sowieso slecht tegen hoge temperaturen, waar dan ook.
Dat verklaart dus kennelijk mijn intolerantie...
Dan is het misschien toch de warmte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks van dat alles, heb ook zelden hoofdpijn...
Warmte = drank = losbandigheid...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meeste Nederlanders kunnen daar slecht tegen, je ziet dan ook altijd flinke toename van huiselijk en buurt geweld wanneer de temperatuur hoger wordt dan we gewend zijn.
Losbandigheid is niet altijd erg, agressie welquote:
De grens daartussen is soms maar dun...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Losbandigheid is niet altijd erg, agressie wel
Ik las laatst ergens dat dat flauwekul is dat de aarde opwarmt, schijnt bedacht te zijn om een of andere stomme mens onder de duim te willen houden reden. Moet wel even zoeken waar ik dat nou las.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef FANN het volgende:
en het wordt erger pffffffffffffff 33 graden![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-nederland.html
Opwarming van de aarde
Succes!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Mijn collega is zo enthousiast met de airco, dat ik zit te verrimpelstiften van de kou op mijn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!Nu begrijp ik meteen waarom hij de airco zo koud gezet heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Is inderdaad een beetje overtrokken.. De laatste 20.000 jaar zijn er heel wat ijstijden geweest en heel wat kleine fluctuaties en we zitten nu gewoon in een opwaartse fase (warmer klimaat) ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat dat flauwekul is dat de aarde opwarmt, schijnt bedacht te zijn om een of andere stomme mens onder de duim te willen houden reden. Moet wel even zoeken waar ik dat nou las.
ow ja, als ik ga zoeken vind ik 100 linkjes waar staat dat het wél zo is, dus er zullenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat dat flauwekul is dat de aarde opwarmt, schijnt bedacht te zijn om een of andere stomme mens onder de duim te willen houden reden. Moet wel even zoeken waar ik dat nou las.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!Staat wél gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff.quote:
Dat is verstandig. Buiten komt je een muur van warmte tegemoet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff.
Ik heb hier de airco uitgezet, anders is de overgang naar buiten straks te groot.
Er deden geen Oostenrijkers meequote:vrijdag 18 juli 2014 16:08 schreef FANN het volgende:
Ze noemden net het aantal slachtoffers van de vliegramp op, per land, leek net
het nationaal songfestival, in verwachte bijna ''points'' achter het aantal
Dat is toch wel een schrikbarend aantal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef chufi het volgende:
189 staat de teller, met nog 4 te verdelen ...
Gewilde lijndienst blijkbaar richting ZO Asiaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch wel een schrikbarend aantal.
Komt goed uit met dit warme weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Soury het volgende:
Zo weer een ijsprijs ( 2x B&J) van de loterij gewonnen, morgen gelijk halen voordat alle lekkere smaken weg zijn.
Preciesquote:
Bordje patat, tomatensalade en een (alcoholvrij) biertje ging er best inquote:
Ik had nog een wat ge-airfriede groentes liggen, 2 geklopte eitjes erbij.. Eens kijken wat het wordt .. Een veggie Fritatta...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Bordje patat, tomatensalade en een (alcoholvrij) biertje ging er best in![]()
straks een IJskoffie, gewone koffie is niet zo lekker met dit weer...
Griekse restaurants kom ik nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog een wat ge-airfriede groentes liggen, 2 geklopte eitjes erbij.. Eens kijken wat het wordt .. Een veggie Fritatta...
Gisteren een gezellige avond met de zaak, maar het Griekse eten viel tegen ...
De keuze was Indian of Grieks (3 van 8 waren Grieks)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse restaurants kom ik nooit![]()
Dat smaakt niet zoals thuis, komt niet eens in de buurt ...
Wat heb je gegeten dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
De keuze was Indian of Grieks (3 van 8 waren Grieks)
Voor/na afjes waren het lekkerst...
Iets met lamsvlees uit de oven Kleptodika of zo ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
Of heb je de namen van de gerechten niet onthouden?
Kan ik me best voorstellen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets met lamsvlees uit de oven Kleptodika of zo ...
Dat zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets met lamsvlees uit de oven Kleptodika of zo ...
Het ging wel maar niet om aan te bevelen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... dit dus...
[ afbeelding ]
Maar het was niet lekker?
Toch jammer als het eten niet zo lekker is, maar ja... als het maar wel gezellig was,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging wel maar niet om aan te bevelen ...
Oostenrijkse chef betaalde ... Zo OK
Nee dat gaat sinds ik met die Grieken werk spontaan thuis al ... Al 3 gebroken borden in 4 maand , daarvoor tig jaren nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Toch jammer als het eten niet zo lekker is, maar ja... als het maar wel gezellig was,
toch niet je bord stuk gegooid hoop ik?
oe..... slechte invloed of je ben gewoon even een beetje onhandig...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat gaat sinds ik met die Grieken werk spontaan thuis al ... Al 3 gebroken borden in 4 maand , daarvoor tig jaren niet
Bedenksels kunnen soms zomaar érrug lekker zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
Maar mijn bedenksel smaakte prima .. Zelfs nog over voor morgen ... Tussendoortje of zo
Inderdaad... Morgen weer eens wat anders bedenken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Bedenksels kunnen soms zomaar érrug lekker zijn
Mooi zo!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
we zijn weer beter, vanavond gaan we weer op vakantie!
Weet je het zeker met deze temperatuur? Of is hetdan juist koeler op de camping.. BTW.. Tot hoe laat laat je hem opblijven ..?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
we zijn weer beter, vanavond gaan we weer op vakantie!
Laat maar ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik heb een foto van Brummetje gezien.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ook! wat een tegenvaller heh ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
En je denkt dat het echt isquote:
Wat me vooral tegenvalt zijn de bakken met stront die over haar uitgegooid worden waarbij mods vooraan staan om te gooien. Doet me denken aan het gepest op de lagere school waar de groep 1 iemand uitpikte en hoe sullig of raar die ook was, dan had ik toch altijd de neiging om die groep met pesters op hun bek te slaan .... en die neiging onderdrukte ik op die leeftijd nog niet.quote:
Ach die vraagt er ook om. volgens mij is het gewoon een troll, het ligt er een beetje té dik opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat me vooral tegenvalt zijn de bakken met stront die over haar uitgegooid worden waarbij mods vooraan staan om te gooien. Doet me denken aan het gepest op de lagere school waar de groep 1 iemand uitpikte en hoe sullig of raar die ook was, dan had ik toch altijd de neiging om die groep met pesters op hun bek te slaan .... en die neiging onderdrukte ik op die leeftijd nog niet.
Kan me aan mn reet roesten ... Ik lees die onzin niet ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach die vraagt er ook om. volgens mij is het gewoon een troll, het ligt er een beetje té dik op
volgens mij.
ik kom er af en toe tegen als ik een topic lees en het zijn meestal de meest idiote opmerkingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan me aan mn reet roesten ... Ik die onzin niet ..
Je kan beter de TV aanzetten als je het wil volgen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
Ik ben bv dat NWS topic over MH17 ook maar verlaten.. Te snel om te volgen en Brengt het nog nieuws ...
Ja daarom.. Op mn werkt hangt overal TV.. Of mensen checken bepaalde zenders op een beeldscherm .. Momenteel is het volgende nieuws wachten op de toedracht en wie wat gedaan heeft.. Dat laat nog wel even op zich wachten ... Schijnt dat de zwarte dozen al in Russisch bezit zijn ... Probeer nu nog maar eens de waarheid te achterhalen .. Zelfs Berlusconi zingt ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan beter de TV aanzetten als je het wil volgen...
Hete pepers in je reet morgen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
Zo zeg deze gekocht vandaag [ afbeelding ].
Even geproefd. Fuck fuck fuck... Was maar een klein beetje
Het was een héél klein beetje, maar er zit wel wat door de shoarmaquote:
Ik had van de week wat teveel sambal door de chinees gedaan .... Pfff Echt hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een héél klein beetje, maar er zit wel wat door de shoarma
Mijn huis is wel wat leuks waard. Soms denk ik daarover.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 hectare te koop voor je.
Ga je niet meer rentenieren in Duitsland? Wat mot dat kosten, PP?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 hectare te koop voor je.
Het hutje moet je nog wel zelf bouwen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn huis is wel wat leuks waard. Soms denk ik daarover.
Simpel is mijn naamquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hutje moet je nog wel zelf bouwen dan.
Dacht dat het je eigen hutje was,,, Waar ligt dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hutje moet je nog wel zelf bouwen dan.
Dan heb ik nog steeds 10 hectare over,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je niet meer rentenieren in Duitsland? Wat mot dat kosten, PP?
Op mijn stuk staat Chalet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat het je eigen hutje was,,, Waar ligt dit?
Waar liggen die andere 10?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds 10 hectare over,
Voor 2 ton heb je mooi stuk weiland
Ernaast.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar liggen die andere 10?
Of worden we dan je buren ?
Daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doei .. Of staat er een plantage op of zo met 1 miljoen opbrengst per jaar
Te duur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds 10 hectare over,
Voor 2 ton heb je mooi stuk weiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |