Ik zou er bij deze duiven ook toe in staat zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet vertellen dat ik regelmatig met de pompbuks een meeuw neerhaal.
Komt door de smog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Barstende koppijn...![]()
En nee, geen druppel gedronken.
Wanneer de temperatuur boven de 30 graden gaat overdag in dit land, wordt hoge luchtvochtigheid een probleem,dan slaap je slechter en worden mensen minder tolerant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat dat hier wel meevalt, werd al wakker met koppijn.
Whatever, Advil er in en gaan!
Verstopte neus? Snurken? Zuurstoftekort?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Barstende koppijn...![]()
En nee, geen druppel gedronken.
Ik kan sowieso slecht tegen hoge temperaturen, waar dan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer de temperatuur boven de 30 graden gaat overdag in dit land, wordt hoge luchtvochtigheid een probleem,dan slaap je slechter en worden mensen minder tolerant.
Niks van dat alles, heb ook zelden hoofdpijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstopte neus? Snurken? Zuurstoftekort?
Meeste Nederlanders kunnen daar slecht tegen, je ziet dan ook altijd flinke toename van huiselijk en buurt geweld wanneer de temperatuur hoger wordt dan we gewend zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan sowieso slecht tegen hoge temperaturen, waar dan ook.
Dat verklaart dus kennelijk mijn intolerantie...
Dan is het misschien toch de warmte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks van dat alles, heb ook zelden hoofdpijn...
Warmte = drank = losbandigheid...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meeste Nederlanders kunnen daar slecht tegen, je ziet dan ook altijd flinke toename van huiselijk en buurt geweld wanneer de temperatuur hoger wordt dan we gewend zijn.
Losbandigheid is niet altijd erg, agressie welquote:
De grens daartussen is soms maar dun...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Losbandigheid is niet altijd erg, agressie wel
Ik las laatst ergens dat dat flauwekul is dat de aarde opwarmt, schijnt bedacht te zijn om een of andere stomme mens onder de duim te willen houden reden. Moet wel even zoeken waar ik dat nou las.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef FANN het volgende:
en het wordt erger pffffffffffffff 33 graden![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-nederland.html
Opwarming van de aarde
Succes!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Mijn collega is zo enthousiast met de airco, dat ik zit te verrimpelstiften van de kou op mijn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!Nu begrijp ik meteen waarom hij de airco zo koud gezet heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Is inderdaad een beetje overtrokken.. De laatste 20.000 jaar zijn er heel wat ijstijden geweest en heel wat kleine fluctuaties en we zitten nu gewoon in een opwaartse fase (warmer klimaat) ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat dat flauwekul is dat de aarde opwarmt, schijnt bedacht te zijn om een of andere stomme mens onder de duim te willen houden reden. Moet wel even zoeken waar ik dat nou las.
ow ja, als ik ga zoeken vind ik 100 linkjes waar staat dat het wél zo is, dus er zullenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat dat flauwekul is dat de aarde opwarmt, schijnt bedacht te zijn om een of andere stomme mens onder de duim te willen houden reden. Moet wel even zoeken waar ik dat nou las.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!Staat wél gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff.quote:
Dat is verstandig. Buiten komt je een muur van warmte tegemoet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff.
Ik heb hier de airco uitgezet, anders is de overgang naar buiten straks te groot.
Er deden geen Oostenrijkers meequote:vrijdag 18 juli 2014 16:08 schreef FANN het volgende:
Ze noemden net het aantal slachtoffers van de vliegramp op, per land, leek net
het nationaal songfestival, in verwachte bijna ''points'' achter het aantal
Dat is toch wel een schrikbarend aantal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef chufi het volgende:
189 staat de teller, met nog 4 te verdelen ...
Gewilde lijndienst blijkbaar richting ZO Asiaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch wel een schrikbarend aantal.
Komt goed uit met dit warme weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Soury het volgende:
Zo weer een ijsprijs ( 2x B&J) van de loterij gewonnen, morgen gelijk halen voordat alle lekkere smaken weg zijn.
Preciesquote:
Bordje patat, tomatensalade en een (alcoholvrij) biertje ging er best inquote:
Ik had nog een wat ge-airfriede groentes liggen, 2 geklopte eitjes erbij.. Eens kijken wat het wordt .. Een veggie Fritatta...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Bordje patat, tomatensalade en een (alcoholvrij) biertje ging er best in![]()
straks een IJskoffie, gewone koffie is niet zo lekker met dit weer...
Griekse restaurants kom ik nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog een wat ge-airfriede groentes liggen, 2 geklopte eitjes erbij.. Eens kijken wat het wordt .. Een veggie Fritatta...
Gisteren een gezellige avond met de zaak, maar het Griekse eten viel tegen ...
De keuze was Indian of Grieks (3 van 8 waren Grieks)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse restaurants kom ik nooit![]()
Dat smaakt niet zoals thuis, komt niet eens in de buurt ...
Wat heb je gegeten dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
De keuze was Indian of Grieks (3 van 8 waren Grieks)
Voor/na afjes waren het lekkerst...
Iets met lamsvlees uit de oven Kleptodika of zo ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
Of heb je de namen van de gerechten niet onthouden?
Kan ik me best voorstellen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets met lamsvlees uit de oven Kleptodika of zo ...
Dat zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets met lamsvlees uit de oven Kleptodika of zo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |