mot je wel effe die eerste post veranderen, suffie, die neemt ie altijd mee naar het volgende topicquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
Bestaat vast geen foto van![]()
maar het rijmt wel
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je lijkt treehut wel met zijn topickaaps.
Niet zo snel reageren, je weet dat snelheid belangrijk is in zoń geval en editten kompt laterquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
mot je wel effe die eerste post veranderen, suffie, die neemt ie altijd mee naar het volgende topic
owquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo snel reageren, je weet dat snelheid belangrijk is in zoń geval en editten kompt later
Waarom zou ik dat doen? Was hooguit per ongeluk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..
Nee was ooit een kerk en nu appartementen. Lekker dichtbij huis. Ik heb er even geen zin in omdat de Coentunnel dicht gaat. Maar mazzeltje. Ik ga fietsenquote:
Zat ik toch een beetje in de buurt... en wat ga je daar doen dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was ooit een kerk en nu appartementen. Lekker dichtbij huis. Ik heb er even geen zin in omdat de Coentunnel dicht gaat. Maar mazzeltje. Ik ga fietsen
Zwemmend is snellerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je gewoon lopend naar je werk... (Bilderdijk toch ergens ?)
Behang slopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zat ik toch een beetje in de buurt... en wat ga je daar doen dan?
Vergeven , maakt niet meer uit.. Kingstown vroeg er om...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Was hooguit per ongeluk.
Ik zou best een bootje willen hebben maar dat mag niet hier.quote:
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou best een bootje willen hebben maar dat mag niet hier.
Ik heb een jachthaven voor de deur, kan je je bootje hier stallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...
Ja dat wel maar de prijzen zijn niet normaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...
Knulligquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Dit was mijn laptop gisteravondscherm kapot
[ afbeelding ]
Beter dan op je schermquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker.. ik kon mezelf wel voor me harses slaan
Loop te googlen, maar nog niet een duidelijk bedrag gevonden ... Enige indicatie/// Ik had ooit kennissen in de Jordaan en die hadden een bootje en dat liggeld kostte niet zoveel toen... Maar das ook al weer eeuwen geleden ..quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de prijzen zijn niet normaal.
Ze lagen om de hoek ooit drie dubbel dik. Dat mag ook niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop te googlen, maar nog niet een duidelijk bedrag gevonden ... Enige indicatie/// Ik had ooit kennissen in de Jordaan en die hadden een bootje en dat liggeld kostte niet zoveel toen... Maar das ook al weer eeuwen geleden ..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
touchscreen?... Niet gebruiken wanneer je opgeFoKt raakt Fann
Volgens mij zou het bij mij moeten mogen.. maar om dan ooit in het centrum te komen ben je al 3 uur bezig volgens mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lagen om de hoek ooit drie dubbel dik. Dat mag ook niet meer.
Dat was ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..
Ik snap de "dus" niet zo goed. Disana Deisyy doet wat bij jou, dus doe jij het bij mij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou.
Sorry Disana...quote:
Omdat het het COS-gewoonte is deed ik het hierquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Disana...![]()
Omdat ik het een COS actie vond was ik in de war ... Ik pak je nog wel eens terug Dees
Ik doe niet aan dat soort 'COS-acties', ik vind het nogal sneu dat je me daarvoor aanziet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Disana...![]()
Omdat ik het een COS actie vond was ik in de war ... Ik pak je nog wel eens terug Dees
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort 'COS-acties', ik vind het nogal sneu dat je me daarvoor aanziet.
Die gaat nog wel even durenquote:
Hasj little baby...quote:
Nee, van mij nog minderquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Alhoewel al die warmte ook niet hoeft voor mij hoor...
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...quote:
Met die hitte moet je niet teveel zuipen denk ik, anders ga je vlakquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...
Zaterdag een whiskyproeverij met BBQ, de alcohol verdampt waar je bij zit.
Zonde ...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...
Zaterdag een whiskyproeverij met BBQ, de alcohol verdampt waar je bij zit.
Da's wel handig...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonde ...
Vacature: Jeugdige, Senior netwerk & systeembeheerder (L3)
Je wordt jonger terwijl je solliceert
Ik zuip niet, ik proef.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Met die hitte moet je niet teveel zuipen denk ik, anders ga je vlak
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mailquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's wel handig...
Heb je daarop gesolliciteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |