mot je wel effe die eerste post veranderen, suffie, die neemt ie altijd mee naar het volgende topicquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
Bestaat vast geen foto van![]()
maar het rijmt wel
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je lijkt treehut wel met zijn topickaaps.
Niet zo snel reageren, je weet dat snelheid belangrijk is in zoń geval en editten kompt laterquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
mot je wel effe die eerste post veranderen, suffie, die neemt ie altijd mee naar het volgende topic
owquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo snel reageren, je weet dat snelheid belangrijk is in zoń geval en editten kompt later
Waarom zou ik dat doen? Was hooguit per ongeluk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..
Nee was ooit een kerk en nu appartementen. Lekker dichtbij huis. Ik heb er even geen zin in omdat de Coentunnel dicht gaat. Maar mazzeltje. Ik ga fietsenquote:
Zat ik toch een beetje in de buurt... en wat ga je daar doen dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was ooit een kerk en nu appartementen. Lekker dichtbij huis. Ik heb er even geen zin in omdat de Coentunnel dicht gaat. Maar mazzeltje. Ik ga fietsen
Zwemmend is snellerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je gewoon lopend naar je werk... (Bilderdijk toch ergens ?)
Behang slopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Zat ik toch een beetje in de buurt... en wat ga je daar doen dan?
Vergeven , maakt niet meer uit.. Kingstown vroeg er om...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Was hooguit per ongeluk.
Ik zou best een bootje willen hebben maar dat mag niet hier.quote:
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou best een bootje willen hebben maar dat mag niet hier.
Ik heb een jachthaven voor de deur, kan je je bootje hier stallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...
Ja dat wel maar de prijzen zijn niet normaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet om de hoek? Ik heb het hier nooit nagevraagd, maar hier zie ze niet liggen .. maar eindje terug richting tokkie buurt zie je ze wel liggen...
Knulligquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
Dit was mijn laptop gisteravondscherm kapot
[ afbeelding ]
Beter dan op je schermquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker.. ik kon mezelf wel voor me harses slaan
Loop te googlen, maar nog niet een duidelijk bedrag gevonden ... Enige indicatie/// Ik had ooit kennissen in de Jordaan en die hadden een bootje en dat liggeld kostte niet zoveel toen... Maar das ook al weer eeuwen geleden ..quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de prijzen zijn niet normaal.
Ze lagen om de hoek ooit drie dubbel dik. Dat mag ook niet meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop te googlen, maar nog niet een duidelijk bedrag gevonden ... Enige indicatie/// Ik had ooit kennissen in de Jordaan en die hadden een bootje en dat liggeld kostte niet zoveel toen... Maar das ook al weer eeuwen geleden ..
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
touchscreen?... Niet gebruiken wanneer je opgeFoKt raakt Fann
Volgens mij zou het bij mij moeten mogen.. maar om dan ooit in het centrum te komen ben je al 3 uur bezig volgens mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lagen om de hoek ooit drie dubbel dik. Dat mag ook niet meer.
Dat was ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou omdat je Drakin niet eens de tijd gaf ..
Ik snap de "dus" niet zo goed. Disana Deisyy doet wat bij jou, dus doe jij het bij mij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed Disana ook een keer bij mij , dus doe ik het het nu bij jou.
Sorry Disana...quote:
Omdat het het COS-gewoonte is deed ik het hierquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Disana...![]()
Omdat ik het een COS actie vond was ik in de war ... Ik pak je nog wel eens terug Dees
Ik doe niet aan dat soort 'COS-acties', ik vind het nogal sneu dat je me daarvoor aanziet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Disana...![]()
Omdat ik het een COS actie vond was ik in de war ... Ik pak je nog wel eens terug Dees
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort 'COS-acties', ik vind het nogal sneu dat je me daarvoor aanziet.
Die gaat nog wel even durenquote:
Hasj little baby...quote:
Nee, van mij nog minderquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Alhoewel al die warmte ook niet hoeft voor mij hoor...
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...quote:
Met die hitte moet je niet teveel zuipen denk ik, anders ga je vlakquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...
Zaterdag een whiskyproeverij met BBQ, de alcohol verdampt waar je bij zit.
Zonde ...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de Honkbalweek in Haarlem op de tribune is het nu al bloedheet...
Zaterdag een whiskyproeverij met BBQ, de alcohol verdampt waar je bij zit.
Da's wel handig...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonde ...
Vacature: Jeugdige, Senior netwerk & systeembeheerder (L3)
Je wordt jonger terwijl je solliceert
Ik zuip niet, ik proef.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Met die hitte moet je niet teveel zuipen denk ik, anders ga je vlak
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mailquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's wel handig...
Heb je daarop gesolliciteerd?
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zuip niet, ik proef.
Maar dan wel veel verschillende whisky's...
pffffffff 3000 is een beetje veel...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mail3000 plus .. Gegadigden?
? Zonde Fann !!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?
Ja vind ik ook altijdquote:
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood meequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja vind ik ook altijdmaar bij wijnproeverijen doen ze dat toch?
Anders ben je straalbezopen aan het einde
Nee, ik spuug niks uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?
Ah, ik heb het wel eens op TV gezien en die gasten spogen het uit namelijk, dus vandaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood mee
Ah... dus kleine slokjes, dan zal het wel meevallen met dat vlak gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik spuug niks uit.
Maar per whisky is het ongeveer 2cl, dus geen bellen vol.
http://www.ictergezocht.n(...)n=Emailservice%2Bjobquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mail3000 plus .. Gegadigden?
Jij kent ze weer eens?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood mee
Hoe weet je nou dat er 3000 gegadigde zijn? Of gok je dat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.ictergezocht.n(...)n=Emailservice%2Bjob
Zaterdag is een meeting van een deel van de landelijke whisky vereniging, Usquebaugh Society. Tien man en vrouw of zoiets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus kleine slokjes, dan zal het wel meevallen met dat vlak gaan![]()
Is dat een speciale club waar je bij zit?
Dat klinkt sjiek!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag is een meeting van een deel van de landelijke whisky vereniging, Usquebaugh Society. Tien man en vrouw of zoiets.
Jij met je verhalen toch altijd .. En proeven is anders als met wijn .. Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..quote:
nah jah, ligt er aan wat het is natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..
Ik heb geen Bob aan de de Spa rood en neem ook geen taxi naar huis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij met je verhalen toch altijd .. En proeven is anders als met wijn .. Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..
Afhankelijk van lokatie zou ik ik zeggen .. lokaal hotelletje .. Klaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen Bob aan de de Spa rood en neem ook geen taxi naar huis.
Wie A zegt, moet B slikken...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah, ligt er aan wat het is natuurlijk
Nee, gewoon de trein.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk van lokatie zou ik ik zeggen .. lokaal hotelletje .. Klaar
Als organisaties zo nadrukkelijk vermelden dat ze "onafhankelijk" zijn, dan gaat mijn achterdochtsdetector rinkelen.quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als organisaties zo nadrukkelijk vermelden dat ze "onafhankelijk" zijn, dan gaat mijn achterdochtsdetector rinkelen.
Top verstandig bezigquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon de trein.
Het is dit keer niet zo ver van Amsterdam...
Proeverijen verder weg soms wel een overnachting.
En zo herkenbaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:48 schreef Disana het volgende:
Deisyy, lief:
http://www.buzzfeed.com/e(...)r-significant-other#
Zeker wetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hč. En we hebben alles er graag voor over.
Die twee van mij hebben 4 jaar binnen gezeten en zijn waarschijnlijk banger voor de vogeltjes en muizen dan andersomquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:02 schreef drakin het volgende:
Als je weet hoe katten met muizen en vogels soms omgaan is 16 toch niet je grootste fantasy?
Prima, fantaseer jij dan maar over die kat op 16, doe ik even niet aan mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die twee van mij hebben 4 jaar binnen gezeten en zijn waarschijnlijk banger voor de vogeltjes en muizen dan andersom
Ach wat lief. Ken je de site lovemeow? Die heb ik op Facebook. Die hebben heel wat filmpjes van katten die gek zijn op hun baasjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten
Door jouw link moest ik denken aan de foto die mijn dochter laatst op FB zette, daarop geeft Tom haar een kusje op haar voorhoofd, zo lief
Neem jij het lekker even allemaal serieus danquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Prima, fantaseer jij dan maar over die kat op 16, doe ik even niet aan mee.
Nee, die ken ik niet, maar ik ga wel even kijken wat daar allemaal te zien is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat lief. Ken je de site lovemeow? Die heb ik op Facebook. Die hebben heel wat filmpjes van katten die gek zijn op hun baasjes.
Ik ben verslaafd aan lovemeow, ik haal daar elke dag mijn kattenfix van feelgood-verhalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet, maar ik ga wel even kijken wat daar allemaal te zien is.
Kan je het een beetje uithouden met die warmte?
Daar word je wel vrolijk van. Die kittens op de trapquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan lovemeow, ik haal daar elke dag mijn kattenfix van feelgood-verhalen.
Het gaat wel, ik doe niets en drink veel koele ijsthee. En jij? Het ergste moet nog komen, de overheid stelt een Nationale Hittewaarschuwing of zoiets in werking.
Ja, van lovemeow word ik ook vrolijk. Sommige filmpjes bekijk ik zelfs twee keer, stom hč.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar word je wel vrolijk van. Die kittens op de trap![]()
Ja, ik hoorde net van het hitteplan, het beste wat je inderdaad kan doen is veel drinken en rustig aan. Ik heb vanmorgen de ramen en deuren open gehad en vanmiddag dicht gedaan om de warmte zoveel mogelijk buiten te houden, heb vanmorgen mijn dingen gedaan en zit nu lekker binnen. Maar ik kan er gelukkig wel goed tegen.
Zit je in de volle zon. Dat zal wel niet meevallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit de airco op het werk naar de hitte op de honkbaltribune.
Het is even wat anders...
Alsof je tegen een muur aanloopt waarschijnlijk. Als je maar genoeg drinkt (geen whiskyquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit de airco op het werk naar de hitte op de honkbaltribune.
Het is even wat anders...
Geen drank vandaag, alleen een Radler of zo...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof je tegen een muur aanloopt waarschijnlijk. Als je maar genoeg drinkt (geen whisky)
Ik vind het niet raar hoor dat je sommige filmpjes twee keer kijkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, van lovemeow word ik ook vrolijk. Sommige filmpjes bekijk ik zelfs twee keer, stom hč.
Ik vraag me af of je straks ook tegen die 30 graden kunt. Dat is toch best veel hoor. En ik hoop dat onze beestjes ertegen kunnen; ik denk het wel, Robje is nog een jonge vent
Niet in de volle zon gelukkig, maar wel warm...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je in de volle zon. Dat zal wel niet meevallen.
Ja natuurlijk, ik heb 39 jaar katten gehadquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem jij het lekker even allemaal serieus dan
Het kan nu nog, maar zaterdag zal het voor die bontbeestjes wel smoorwarm zijn. Ik heb wel eens een tip gelezen van vis in ijsblokjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar hoor dat je sommige filmpjes twee keer kijkt.
De mijne hebben de hele dag voor pampus gelegen, maar Tom is net toch mee naar buiten geglipt toen ik iets weg ging gooien buiten, toen heb ik hem opgepakt en mee naar binnen genomen. Toen ik even alter weer iets weg moest gooien ging hij er weer vandoor, toen heb ik hem maar buiten gelaten.
Puffen dus. Maar ik neem aan dat het de moeite waard is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in de volle zon gelukkig, maar wel warm...
Tot nu toe valt het wat tegen allemaal, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Puffen dus. Maar ik neem aan dat het de moeite waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |