Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zuip niet, ik proef.
Maar dan wel veel verschillende whisky's...
pffffffff 3000 is een beetje veel...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mail3000 plus .. Gegadigden?
? Zonde Fann !!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?
Ja vind ik ook altijdquote:
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood meequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja vind ik ook altijdmaar bij wijnproeverijen doen ze dat toch?
Anders ben je straalbezopen aan het einde
Nee, ik spuug niks uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slik je het niet door dan? Moet je dat weer uitspugen net als wijn proeven?
Ah, ik heb het wel eens op TV gezien en die gasten spogen het uit namelijk, dus vandaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood mee
Ah... dus kleine slokjes, dan zal het wel meevallen met dat vlak gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik spuug niks uit.
Maar per whisky is het ongeveer 2cl, dus geen bellen vol.
http://www.ictergezocht.n(...)n=Emailservice%2Bjobquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet mn ding .. Kreeg het in de mail3000 plus .. Gegadigden?
Jij kent ze weer eens?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn doorgewinterde drinkers, maar ze proeven maar hele kleine hoeveelheden ... En ze nemen allemaal een taxi naar huis of hebben een BoBa aan de spa-rood mee
Hoe weet je nou dat er 3000 gegadigde zijn? Of gok je dat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.ictergezocht.n(...)n=Emailservice%2Bjob
Zaterdag is een meeting van een deel van de landelijke whisky vereniging, Usquebaugh Society. Tien man en vrouw of zoiets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dus kleine slokjes, dan zal het wel meevallen met dat vlak gaan![]()
Is dat een speciale club waar je bij zit?
Dat klinkt sjiek!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag is een meeting van een deel van de landelijke whisky vereniging, Usquebaugh Society. Tien man en vrouw of zoiets.
Jij met je verhalen toch altijd .. En proeven is anders als met wijn .. Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..quote:
nah jah, ligt er aan wat het is natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..
Ik heb geen Bob aan de de Spa rood en neem ook geen taxi naar huis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij met je verhalen toch altijd .. En proeven is anders als met wijn .. Nooit gedaan, maar als ik iets proef wil ik het doorslikken en niet uitspuugen.. zonde..
Afhankelijk van lokatie zou ik ik zeggen .. lokaal hotelletje .. Klaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen Bob aan de de Spa rood en neem ook geen taxi naar huis.
Wie A zegt, moet B slikken...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah, ligt er aan wat het is natuurlijk
Nee, gewoon de trein.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk van lokatie zou ik ik zeggen .. lokaal hotelletje .. Klaar
Als organisaties zo nadrukkelijk vermelden dat ze "onafhankelijk" zijn, dan gaat mijn achterdochtsdetector rinkelen.quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als organisaties zo nadrukkelijk vermelden dat ze "onafhankelijk" zijn, dan gaat mijn achterdochtsdetector rinkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |