Het ging wel maar niet om aan te bevelen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... dit dus...
[ afbeelding ]
Maar het was niet lekker?
Toch jammer als het eten niet zo lekker is, maar ja... als het maar wel gezellig was,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging wel maar niet om aan te bevelen ...
Oostenrijkse chef betaalde ... Zo OK
Nee dat gaat sinds ik met die Grieken werk spontaan thuis al ... Al 3 gebroken borden in 4 maand , daarvoor tig jaren nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Toch jammer als het eten niet zo lekker is, maar ja... als het maar wel gezellig was,
toch niet je bord stuk gegooid hoop ik?
oe..... slechte invloed of je ben gewoon even een beetje onhandig...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat gaat sinds ik met die Grieken werk spontaan thuis al ... Al 3 gebroken borden in 4 maand , daarvoor tig jaren niet
Bedenksels kunnen soms zomaar érrug lekker zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
Maar mijn bedenksel smaakte prima .. Zelfs nog over voor morgen ... Tussendoortje of zo
Inderdaad... Morgen weer eens wat anders bedenken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Bedenksels kunnen soms zomaar érrug lekker zijn
Mooi zo!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
we zijn weer beter, vanavond gaan we weer op vakantie!
Weet je het zeker met deze temperatuur? Of is hetdan juist koeler op de camping.. BTW.. Tot hoe laat laat je hem opblijven ..?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
we zijn weer beter, vanavond gaan we weer op vakantie!
Laat maar ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik heb een foto van Brummetje gezien.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ook! wat een tegenvaller heh ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
En je denkt dat het echt isquote:
Wat me vooral tegenvalt zijn de bakken met stront die over haar uitgegooid worden waarbij mods vooraan staan om te gooien. Doet me denken aan het gepest op de lagere school waar de groep 1 iemand uitpikte en hoe sullig of raar die ook was, dan had ik toch altijd de neiging om die groep met pesters op hun bek te slaan .... en die neiging onderdrukte ik op die leeftijd nog niet.quote:
Ach die vraagt er ook om. volgens mij is het gewoon een troll, het ligt er een beetje té dik opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat me vooral tegenvalt zijn de bakken met stront die over haar uitgegooid worden waarbij mods vooraan staan om te gooien. Doet me denken aan het gepest op de lagere school waar de groep 1 iemand uitpikte en hoe sullig of raar die ook was, dan had ik toch altijd de neiging om die groep met pesters op hun bek te slaan .... en die neiging onderdrukte ik op die leeftijd nog niet.
Kan me aan mn reet roesten ... Ik lees die onzin niet ..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach die vraagt er ook om. volgens mij is het gewoon een troll, het ligt er een beetje té dik op
volgens mij.
ik kom er af en toe tegen als ik een topic lees en het zijn meestal de meest idiote opmerkingenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan me aan mn reet roesten ... Ik die onzin niet ..
Je kan beter de TV aanzetten als je het wil volgen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
Ik ben bv dat NWS topic over MH17 ook maar verlaten.. Te snel om te volgen en Brengt het nog nieuws ...
Ja daarom.. Op mn werkt hangt overal TV.. Of mensen checken bepaalde zenders op een beeldscherm .. Momenteel is het volgende nieuws wachten op de toedracht en wie wat gedaan heeft.. Dat laat nog wel even op zich wachten ... Schijnt dat de zwarte dozen al in Russisch bezit zijn ... Probeer nu nog maar eens de waarheid te achterhalen .. Zelfs Berlusconi zingt ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan beter de TV aanzetten als je het wil volgen...
Hete pepers in je reet morgen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
Zo zeg deze gekocht vandaag [ afbeelding ].
Even geproefd. Fuck fuck fuck... Was maar een klein beetje
Het was een héél klein beetje, maar er zit wel wat door de shoarmaquote:
Ik had van de week wat teveel sambal door de chinees gedaan .... Pfff Echt hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een héél klein beetje, maar er zit wel wat door de shoarma
Mijn huis is wel wat leuks waard. Soms denk ik daarover.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 hectare te koop voor je.
Ga je niet meer rentenieren in Duitsland? Wat mot dat kosten, PP?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 hectare te koop voor je.
Het hutje moet je nog wel zelf bouwen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn huis is wel wat leuks waard. Soms denk ik daarover.
Simpel is mijn naamquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hutje moet je nog wel zelf bouwen dan.
Dacht dat het je eigen hutje was,,, Waar ligt dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hutje moet je nog wel zelf bouwen dan.
Dan heb ik nog steeds 10 hectare over,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je niet meer rentenieren in Duitsland? Wat mot dat kosten, PP?
Op mijn stuk staat Chalet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat het je eigen hutje was,,, Waar ligt dit?
Waar liggen die andere 10?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds 10 hectare over,
Voor 2 ton heb je mooi stuk weiland
Ernaast.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar liggen die andere 10?
Of worden we dan je buren ?
Daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doei .. Of staat er een plantage op of zo met 1 miljoen opbrengst per jaar
Te duur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds 10 hectare over,
Voor 2 ton heb je mooi stuk weiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |