Dit. En als je die topics niks vindt dan verbiedt niemand je om ze aan te klikken. Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:26 schreef Tyron het volgende:
laat die tong80 gewoon joh
het gaat tenminste wel altijd over voetbal
Haha ja, psychiatrisch centrum xDquote:Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zijn internet privileges in het psychiatrisch centrum in keer intrekken. Dat zou een hoop schelen.
dankje drizzyquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jou missen is een ongeschreven regel, Tyron.
okquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef Tyron het volgende:
Een stofzuigertje door dit topic: VBL / FEIJENOORD #1495 lijkt me wel handig.
Done.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef Tyron het volgende:
Een stofzuigertje door dit topic: VBL / FEIJENOORD #1495 lijkt me wel handig.
Vermoeiend. Weg.quote:Op zondag 14 september 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Premier League 2014-2015 #12 Blindgod
Woordenshuffelaar is weer bezig..
Donequote:Op zaterdag 20 september 2014 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [De Klassieker] Feyenoord v Ajax #1 Enige wedstrijd waar 't om draait
Reeksje bitte.
Als ik daar vervolgens iets van zeg, dan wordt die reactie consequent verwijderd. Behalve dat het behoorlijk triest is om reacties zonder melding te verwijderen is het ronduit schandalig dat er mods binnen VBL rondlopen die het gebruik van het woord kanker aanmoedigenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Rot lekker op met je kankerutrecht tyfusmongool
Die heb ik over het hoofd gezien, stond in het al gesloten topic. Jouw reactie stond denk ik in het nieuwe topic? Daar heb ik inderdaad e.e.a. verwijderd. En nee het gekanker vind ik niet OK.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Volgens een mod is deze reactie helemaal prima:
[..]
Als ik daar vervolgens iets van zeg, dan wordt die reactie consequent verwijderd. Behalve dat het behoorlijk triest is om reacties zonder melding te verwijderen is het ronduit schandalig dat er mods binnen VBL rondlopen die het gebruik van het woord kanker aanmoedigen
Stop gewoon met janken. Je lokt reacties uit met je zuigende kleutergedrag.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Volgens een mod is deze reactie helemaal prima:
[..]
Als ik daar vervolgens iets van zeg, dan wordt die reactie consequent verwijderd. Behalve dat het behoorlijk triest is om reacties zonder melding te verwijderen is het ronduit schandalig dat er mods binnen VBL rondlopen die het gebruik van het woord kanker aanmoedigen
Dank je wel Karina. Ik vond het oprecht vreemd. Mijn reactie was inderdaad in een open topic. Niet zo handig om niet direct hier te komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik over het hoofd gezien, stond in het al gesloten topic. Jouw reactie stond denk ik in het nieuwe topic? Daar heb ik inderdaad e.e.a. verwijderd. En nee het gekanker vind ik niet OK.
Done.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
Kan iemand de OP van het Feyenoord-topic updaten? Niet dat we er trots op zijn maar vooruit.
http://i.imgur.com/myfQ7YS.jpg
Thxquote:Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Done.
En op de OP kunnen jullie wel trots zijn hoor, die vind ik mooi gemaakt
Tja dat is jammer idd vandaar het complimentje voor de OPquote:Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Thx![]()
OP is niet veel mis mee alleen de resultaten
Ja, dat 2e topic is pas geopend nadat die 1ste uit de reeks is gehaald. Waarom dat gedaan is is mij een raadsel eigenlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen #66 Doelpuntrijke shows
Vanwaar is dit topic uit de reeks gehaald?
VBL / Live Eredivisieverslagen #66 IMMERS!!!! is pas om 01:11 vannacht geopend??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |