quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Deze man weetquote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, en waarom ik Vermeer haat lijkt me evident hé.
Overigens moet ik ook niets van Mulder hebben. Even voor de duidelijkheid. Maar er zijn meer vissen in de zee dan een Joodse grabbelaar.
quote:
quote:
Wat zegt hij dan?quote:
quote:Eigenaren van Primera winkels in de regio Rijnmond kampen met een tekort aan papier om Feyenoordkaarten voor de Europa League op te printen.
Voor het eerst in zeven jaar doet Feyenoord weer mee aan de poulefase van de Europa League. Heuglijk nieuws in Rotterdam waar veel supporters zich, sinds de start van de tickets afgelopen donderdag, naar de winkels haasten om wedstrijdkaarten te bemachtigen. Er is alleen een klein probleem. Het papier waarop de wedstrijdtickets worden gedrukt is bij veel Primera-winkels in de regio op. Het gaat om zaken in Rotterdam-Zuid, maar ook bij de filialen in Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Oud-Beijerland en Rhoon spreken ondernemers van een tekort.
“Een normale competitiekaart wordt geprint op het formaat 241”, legt Anneke Polder van Primera Polder aan de Spinozaweg in Rotterdam-Zuid uit. “Dat is een kaart met een speciaal Feyenoordlogo en daar hebben wij er genoeg van op voorraad. Voor de Europa League worden andere tickets gebruikt. Kaarten van het soort 248, met een speciaal Europa Leaguelogo. Daarvan hebben veel Primera-eigenaren er te weinig ingekocht.”
Twee weken geleden ontvingen alle ondernemers van Primera een mail met de waarschuwing extra in te kopen, vanwege de verwachte hoge verkoop van passe partouts. Die kleine lettertjes zag Polder over het hoofd. “Onderaan die mail heeft het wel gestaan, maar in een heel klein lettertype. Ik ben niet de enige die het niet is opgevallen.”
Volgens de zelfstandige is er echter geen reden tot paniek. “Feyenoorders maken zich niet druk en ik ook niet. Nog tot vrijdag hebben zij de tijd om hun plek te kopen. Daarna gaan de tickets in de losse verkoop, maar wij hebben heel veel extra tickets besteld. Ik verwacht vandaag nog een grote lading. ”
quote:Maandenlang zat Feyenoord achter VfL Wolfsburg-spits Bas Dost aan. In Rotterdam-Zuid was er genoeg vertrouwen dat een transfer in de laatste week van de transferwindow alsnog vlotgetrokken kon worden. De aanvaller besloot echter zelf om in Duitsland te blijven.
'Ik ben hier pas twee jaar, dat is veel te kort', legt Dost uit in Kicker. 'Dit seizoen wil ik me hier heel graag laten zien. Als ik nu niet slaag, kan ik pas zeggen dat het geen goede keuze was geweest', vertelt de Nederlander. In de winterstop wil td Martin van Geel, die het verhaal Dost eerder samenvatte als 'drie keer is scheepsrecht', mogelijk een nieuwe poging wagen.
Ik vind dat de naam Dost wel even genoeg voorbij is gekomen dit seizoen, niet?quote:
Volgend seizoen hoeft hij op deze manier wat mij betreft ook niet te komen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind dat de naam Dost wel even genoeg voorbij is gekomen dit seizoen, niet?
Onze huisfilosoof.quote:Fred Rutten is tevreden over zijn huidige spelersgroep. De coach zag diverse sterkhouders vertrekken, maar kreeg daar wel zeven nieuwe spelers voor terug. Of de huidige groep beter is dan die van vorig jaar? 'Niet beter, anders', vindt Rutten in Voetbal International.
'Het blijft jammer dat we er niet in zijn geslaagd ons speerpunt te halen', verwijst Rutten naar een spits. 'Ik noem het een speerpunt. Als dat was gelukt, waren we helemaal compleet geweest. Maar goed, ik denk dat de club er alles aan heeft gedaan en als het dan niet lukt, kun je niemand wat verwijten.'
Voorlopig scoort Mitchell Te Vrede statistisch goed. 'Mitchell doet het tot dusver prima. Die jongen is echt in ontwikkeling, heel positief, alleen is dat wel iets anders dan er al zijn. Zo is het met meer spelers. Ik heb een aantal jongens die grote spelers kunnen worden. Maar kunnen worden, zegt het al. Alles heeft tijd nodig, we zijn er nog lang niet. Dat is het verschil tussen verleden en toekomst.'
Hij zegt toch wel zinnige dingen.quote:
Vond alleen die opmerking over dat 'Wij zijn Feyenoord-gevoel' echt belachelijk. Verder valt het me alles mee.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij zegt toch wel zinnige dingen.
Tot nu toe valt Rutten me echt helemaal niet tegen.
quote:Lex Immers en Jens Toornstra komen elkaar weer tegen bij Feyenoord. De ploeggenoten vormden bij ADO Den Haag al een goed duo op het middenveld in het succesjaar van de club. 'Toen ik een paar weken geleden hoorde dat ze Jens wilde halen, dacht ik: gelijk doen!', vertelt Immers in Voetbal International.
De nummer tien van Feyenoord probeert zijn vriend wegwijs te maken in De Kuip. 'In het begin merkte ik dagelijks zo'n groot verschil met wat ik was gewend bij ADO. Het was in niets te vergelijken. Dat probeer ik Jens ook uit te leggen. Maar het is sowieso een club die bij hem past, ik hoorde dat hij vroeger al in een Feyenoord-pyjame sliep, die kleine Jens.'
Toornstra ontkent dat, maar geeft toe dat Feyenoord zijn club is. 'Ik heb het bij mijn ouders nagevraagd, maar die konden zich er niets van herinneren. Ach, zal wel mooier zijn voor het verhaal. Maar Feyenoord was wel in mijn jeugd altijd mijn club. Mijn vader was er fan van en dat gaat van vader op zoon. Die sfeer in De Kuip blijft indrukwekkend. Ik zat op de tribune tegen Zorya, wat een feest na de treffer van Manu.'
Immers is al nodig in Oranje.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nu gaan een voor een alle mids rust krijgen zodat Immers maar kan blijven spelen.
Op deze manier worden ze er niet minder van nee.quote:
quote:Dogan Corneille werd vorige week al vroeg in het seizoen ontslagen als trainer van IJsselmeervogels. Na twee verloren competitiewedstrijden en uitschakeling in de KNVB beker mocht de oefenmeester zijn spullen pakken. Corneille is ook actief in de jeugdopleidng van Feyenoord, waar hij door zijn onstlag nu meer werk kan verrichten
Feyenoord heeft Corneille namelijk een fulltime contract aangeboden om hem hoofd jeugdopleiding te maken van de 'onderbouw', waarbij hij de leiding zal nemen over de teams van F- tot en met D2. Momenteel is de man die geboren werd in Venlo ook al werkzaam als assistent bij de A1 van Feyenoord.
Corneille tegenover De Gooi- en Eemlander:"Dit lopende seizoen gaan we het aantal uren wat uitbreden." Toch zou hij ook tussentijds weer aan de slag kunnen gaan in de Topklasse:" Als ze me willen hebben, hoor ik het wel. Er zijn ook trainers die er na vier wedstrijden uitliggen", aldus Corneille cynisch doelend op zijn vroege ontslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |