SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:SCCambuurLwd twitterde op zondag 28-09-2014 om 11:13:21Opstelling: Nienhuis, Pereira Reijnen Vytas Slijngard, El Makrini Bakker Rusnak, Ogbeche Barto De Ridder #cambuur #exccam reageer retweet
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 28-09-2014 om 11:13:37.@excelsiorrdam en @SCCambuurLwd ontmoeten elkaar straks voor het eerst in de eredivisie. Op voorhand dus historisch duel. reageer retweet
Dan druk je op F5quote:Op zondag 28 september 2014 11:18 schreef Kingstown het volgende:
Stand en programma in de OP zijn een beetje gedateerd.
Helpt niet.quote:
control f5quote:Op zondag 28 september 2014 11:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helpt niet.![]()
Zie nog steeds de tussenstand van Ajax-Heracles (1-0) staan en Go Ahead heeft als laatste gescoord tegen Twente. (1-1)
Als het de enige wedstrijd op dat moment zou zijn, ik niet aan het werk was, ik geen huiswerk had gehad en geen andere dingen te doen had, had ik gekekenquote:Op zondag 28 september 2014 11:31 schreef Caland het volgende:
Excelsior - Cambuur. De kanker, daar zet je de TV ook niet voor aan.
Ik welquote:Op zondag 28 september 2014 11:31 schreef Caland het volgende:
Excelsior - Cambuur. De kanker, daar zet je de TV ook niet voor aan.
En toch vind ik mezelf geen fanquote:
Stijn vindt dit leukquote:Op zondag 28 september 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
De Amerikaanse keten Domino's Pizza lanceert een nieuwe zuurkoolpizza met worst in de rand. Pizza-bezorgdienst biedt pizza met zuurkool en worst aan
De pizza is bedacht door de Australische Stefaan Codron. De kok was op zoek naar een pizza voor de wintermaanden en kwam zo bij de ingrediënten zuurkool en worst terecht, zo meldt het merk in een persbericht.
De pizza zuurkool bestaat uit een bodem van crème fraîche en kaas, spinazie, pepperoni, bacon, gehakt, zuurkool, rode ui en barbeque saus. De worst, een hotdog, wordt samen met barbequesaus of mosterd in in de rand van de pizza gebakken.
Vanaf 29 september is de pizza in Nederland verkrijgbaar.
2-0quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen Willem II lijkt me wel een leuke pot.
Dit klinkt zo belachelijk dat ik het gewoon moet proberen.quote:Op zondag 28 september 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
De Amerikaanse keten Domino's Pizza lanceert een nieuwe zuurkoolpizza met worst in de rand. Pizza-bezorgdienst biedt pizza met zuurkool en worst aan
De pizza is bedacht door de Australische Stefaan Codron. De kok was op zoek naar een pizza voor de wintermaanden en kwam zo bij de ingrediënten zuurkool en worst terecht, zo meldt het merk in een persbericht.
De pizza zuurkool bestaat uit een bodem van crème fraîche en kaas, spinazie, pepperoni, bacon, gehakt, zuurkool, rode ui en barbeque saus. De worst, een hotdog, wordt samen met barbequesaus of mosterd in in de rand van de pizza gebakken.
Vanaf 29 september is de pizza in Nederland verkrijgbaar.
Waarom speelt die?quote:Op zondag 28 september 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Slijngard is weer terug in de Eredivisie, genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |