SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:SCCambuurLwd twitterde op zondag 28-09-2014 om 11:13:21Opstelling: Nienhuis, Pereira Reijnen Vytas Slijngard, El Makrini Bakker Rusnak, Ogbeche Barto De Ridder #cambuur #exccam reageer retweet
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 28-09-2014 om 11:13:37.@excelsiorrdam en @SCCambuurLwd ontmoeten elkaar straks voor het eerst in de eredivisie. Op voorhand dus historisch duel. reageer retweet
Dan druk je op F5quote:Op zondag 28 september 2014 11:18 schreef Kingstown het volgende:
Stand en programma in de OP zijn een beetje gedateerd.
Helpt niet.quote:
control f5quote:Op zondag 28 september 2014 11:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helpt niet.![]()
Zie nog steeds de tussenstand van Ajax-Heracles (1-0) staan en Go Ahead heeft als laatste gescoord tegen Twente. (1-1)
Als het de enige wedstrijd op dat moment zou zijn, ik niet aan het werk was, ik geen huiswerk had gehad en geen andere dingen te doen had, had ik gekekenquote:Op zondag 28 september 2014 11:31 schreef Caland het volgende:
Excelsior - Cambuur. De kanker, daar zet je de TV ook niet voor aan.
Ik welquote:Op zondag 28 september 2014 11:31 schreef Caland het volgende:
En toch vind ik mezelf geen fanquote:
Stijn vindt dit leukquote:Op zondag 28 september 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
De Amerikaanse keten Domino's Pizza lanceert een nieuwe zuurkoolpizza met worst in de rand. Pizza-bezorgdienst biedt pizza met zuurkool en worst aan
De pizza is bedacht door de Australische Stefaan Codron. De kok was op zoek naar een pizza voor de wintermaanden en kwam zo bij de ingrediënten zuurkool en worst terecht, zo meldt het merk in een persbericht.
De pizza zuurkool bestaat uit een bodem van crème fraîche en kaas, spinazie, pepperoni, bacon, gehakt, zuurkool, rode ui en barbeque saus. De worst, een hotdog, wordt samen met barbequesaus of mosterd in in de rand van de pizza gebakken.
Vanaf 29 september is de pizza in Nederland verkrijgbaar.
2-0quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen Willem II lijkt me wel een leuke pot.
Dit klinkt zo belachelijk dat ik het gewoon moet proberen.quote:Op zondag 28 september 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
De Amerikaanse keten Domino's Pizza lanceert een nieuwe zuurkoolpizza met worst in de rand. Pizza-bezorgdienst biedt pizza met zuurkool en worst aan
De pizza is bedacht door de Australische Stefaan Codron. De kok was op zoek naar een pizza voor de wintermaanden en kwam zo bij de ingrediënten zuurkool en worst terecht, zo meldt het merk in een persbericht.
De pizza zuurkool bestaat uit een bodem van crème fraîche en kaas, spinazie, pepperoni, bacon, gehakt, zuurkool, rode ui en barbeque saus. De worst, een hotdog, wordt samen met barbequesaus of mosterd in in de rand van de pizza gebakken.
Vanaf 29 september is de pizza in Nederland verkrijgbaar.
Waarom speelt die?quote:Op zondag 28 september 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Slijngard is weer terug in de Eredivisie, genot.
Officieel speelt Vytas op de plek van Bijker en is Slijngard ingezet als linksback.quote:Op zondag 28 september 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom speelt die?
Speelt Vytas niet?![]()
![]()
nou nou nouquote:Op zondag 28 september 2014 11:31 schreef Caland het volgende:
en dinsdag?quote:Op zondag 28 september 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws dat de NOS woensdag Atleti v Juve uitzendt.
Feyenoordquote:
Kun je eindelijk eens genieten van de mooiste ploeg ter wereld.quote:Op zondag 28 september 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws dat de NOS woensdag Atleti v Juve uitzendt.
Ja, blij dat ze Atleti uitzenden inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens genieten van de mooiste ploeg ter wereld.
Knap dat ze de resultaten van onder Conte gewoon goed doortrekken.quote:Op zondag 28 september 2014 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens genieten van de mooiste ploeg ter wereld.
Daar blijf ik niet voor thuis.quote:
Spelen beter dan vorig seizoen. Nu tegen Atleti en Roma. De echte tests.quote:Op zondag 28 september 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat ze de resultaten van onder Conte gewoon goed doortrekken.
Heeft een aantal potten goed gespeeld. Moest eens misgaan.quote:
Hij was net iets minder snel dan zijn tegenstander.quote:
Nietus. Maar mijn geweldige tactiek levert ook weinig op.quote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, iedereen en zn moeder heeft een Cambuur defensie in de manager.
Maakt het uit, als ze winnen is iedereen weer gelukkig, een beetje.quote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom van Weert, staat bekend om zijn snelheid hequote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was net iets minder snel dan zijn tegenstander.
Ik heb er zelf ook 2quote:Op zondag 28 september 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt het uit, als ze winnen is iedereen weer gelukkig, een beetje.
Die zijn echt slecht. Gaan nog onder Heracles eindigen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vier. Ach, Dordt thuis volgende wiek.
Die gaan normaal gesproken wel rechtstreeks ja. Al hun punten waren complete mazzeltjes.quote:Op zondag 28 september 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn echt slecht. Gaan nog onder Heracles eindigen.
GAE doet ook haar best.quote:Op zondag 28 september 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn echt slecht. Gaan nog onder Heracles eindigen.
Gaat tussen die 3 om P18. NAC, ADO en Excelsior ook nog wel kansjes op nacompetitiequote:
Heracles wordt geen 18e daar zijn ze wel te goed voor.quote:Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat tussen die 3 om P18. NAC, ADO en Excelsior ook nog wel kansjes op nacompetitie
watquote:Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat tussen die 3 om P18. NAC, ADO en Excelsior ook nog wel kansjes op nacompetitie
Hahahahaquote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles wordt geen 18e daar zijn ze wel te goed voor.
Volgende week NAC thuis, wat denk je?quote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Negatieve flow kom je niet zomaar meer uit.quote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals gisteren winnen ze wel.quote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week NAC thuis, wat denk je?
ADO is heel matig. Alleen zal Fraser ze wel redden, want dat is een goede trainer.quote:
Heb jij uberhaupt wel een wedstrijd van Den Haag gezien? Ze zijn nog geen wedstrijd echt de mindere geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO is heel matig. Alleen zal Fraser ze wel redden, want dat is een goede trainer.
Zwollequote:Op zondag 28 september 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke ploegen spelen nu eigenlijk op kunstgras?
Cambuur, ADO, Heracles, PEC, Excelsior?
Dordrechtquote:Op zondag 28 september 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, soms hadden ze wel pech. Zullen normaal wel 11-13 worden.quote:Op zondag 28 september 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel een wedstrijd van Den Haag gezien? Ze zijn nog geen wedstrijd echt de mindere geweest.
[..]
Zwolle
ADO is niet matig joh. Hebben genoeg kwaliteit om een wedstrijd in het slot te kunnen gooien. Datzelfde geldt ook wel voor NAC eigenlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO is heel matig. Alleen zal Fraser ze wel redden, want dat is een goede trainer.
Den Bosch, Roda, Sparta, Almere City, Cesenaquote:Op zondag 28 september 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh overheen gelezen. Maar jij draait snel bijquote:Op zondag 28 september 2014 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, soms hadden ze wel pech. Zullen normaal wel 11-13 worden.
Zwolle = PEC. In mijn boekje.
3x Rusnak en tis Nienhuis vergevenquote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar ik schat ze in op plaats 13. Met wat uitschieters naar beneden kan het misgaan.quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh overheen gelezen. Maar jij draait snel bij
NAC?quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO is niet matig joh. Hebben genoeg kwaliteit om een wedstrijd in het slot te kunnen gooien. Datzelfde geldt ook wel voor NAC eigenlijk.
Wat uitschieters naar beneden. Houd maar opquote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik schat ze in op plaats 13. Met wat uitschieters naar beneden kan het misgaan.
ADO schat ik wel hoger in dan NAC. NAC is buiten Adnanegod niet veel.quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO is niet matig joh. Hebben genoeg kwaliteit om een wedstrijd in het slot te kunnen gooien. Datzelfde geldt ook wel voor NAC eigenlijk.
Volgens mij word ik niet serieus genomenquote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat uitschieters naar beneden. Houd maar op
Stefan Postma.quote:Op zondag 28 september 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij word ik niet serieus genomen
Ik sta er best versteld van dat ik dit zeg. Nou, Adnane Tighadouini is een goeie speler. Uros Matic is een goeie middenvelder. Kingsley Boateng is met zijn snelheid, diepgang altijd een gevaar. Stipe Perica is zo'n speler waarvan die de ene keer zijn dag heeft en de andere dag niet, toch een aardige spits.quote:
Ik vergeef het PSV nooit. Eerst zijn been breken om vervolgens laf de winnende te maken en nog hard te juichen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspel het volgende na 6,5 speelronde:Jij denkt dat PSV met 8-0 ofzo de boot in gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Enorm matig en naïef.quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta er best versteld van dat ik dit zeg. Nou, Adnane Tighadouini is een goeie speler. Uros Matic is een goeie middenvelder. Kingsley Boateng is met zijn snelheid, diepgang altijd een gevaar. Stipe Perica is zo'n speler waarvan die de ene keer zijn dag heeft en de andere dag niet, toch een aardige spits.
Maar dit weegt niet op tegen de matige defensie.
Nee, de eindstand na 34 potjes ballen natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 13:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV met 8-0 ofzo de boot in gaat?
Hij heeft het over de eindstand, Harmjan.quote:Op zondag 28 september 2014 13:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij snapt er niks van.quote:Op zondag 28 september 2014 13:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verhelder jij ons eens met jouw visie, dan.quote:
Ah, ik dacht na speelronde 7.quote:Op zondag 28 september 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de eindstand na 34 potjes ballen natuurlijk.
quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspel het volgende na 6,5 speelronde:Je hebt net in het PSV topic 0-1 voorspeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ja voor de eindstand. Niet voor het eind van deze speelronde.quote:Op zondag 28 september 2014 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt net in het PSV topic 0-1 voorspeld.
Waar slaat die 6,5 dan op?quote:Op zondag 28 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja voor de eindstand. Niet voor het eind van deze speelronde.
Gezien de vele opmerkingen op je post laat deze ruimte voor discussie. Ik zou je willen blieven voortaan wat zorgvuldiger te posten.quote:Op zondag 28 september 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja voor de eindstand. Niet voor het eind van deze speelronde.
We zitten nu op het midden van de 7e speelrondequote:
En Vitesse gaat ook niet even naar P7quote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Echte zieners snappen gelijk waar Mexi het over heeft. ADO staat 15e met 6 punten en kan niet meer stijgen of dalen na deze speelronde terwijl Mexicano hen hoger voorspelt.
Waarom herhaal je Mexicano?quote:Op zondag 28 september 2014 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zijn we nu.
Het zou nogal raar zijn om te voorspellen hoe de stand nu is vind je niet?
Cambuur speelt ronduit slecht.quote:Op zondag 28 september 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutpot. Cambuur kan alleen maar achterin rondtikken omdat Excelsior ze goed vastzet.
Antigenot.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-09-2014 om 13:13:24Op naar #Heerenveen. Zekere voor het onzekere. #weeromslag #heepsv
reageer retweet
Hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 28 september 2014 13:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-09-2014 om 13:13:24Op naar #Heerenveen. Zekere voor het onzekere. #weeromslag #heepsv [ afbeelding ] reageer retweet
#SWAGquote:Op zondag 28 september 2014 13:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 28-09-2014 om 13:13:24Op naar #Heerenveen. Zekere voor het onzekere. #weeromslag #heepsv [ afbeelding ] reageer retweet
Willems heeft hem geholpenquote:Op zondag 28 september 2014 13:21 schreef Gramulanion het volgende:
Wat één baasquote:Op zondag 28 september 2014 13:21 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat Lexie doet?
???quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verdenk FOX en FC Twente nog steeds van een samenzwering.
Waar staat Nickgod?quote:Op zondag 28 september 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Antonia als rechtsbuiten
Erwin begint het te leren, dat trainersvak.
quote:Op zondag 28 september 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staan op de bank in die dug out van Groningen lijkt mij onmogelijk.
Johannes treurt.quote:Op zondag 28 september 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Die gaat ook uit mn manager.
Ik vroeg mij dat gister ook af. Nog steeds geen antwoord. Heeft Sexie Lexie geen twitter zodat we het kunnen vragen?quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeloof. Zelfs hij kon niet bedenken zo belangrijk voor dit Feyenoord te zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd hoop. Voor het laatst gewtweet in 2012twitter:wasverhansd twitterde op zondag 28-09-2014 om 13:34:29.@ImmersLex http://t.co/PTIw2cFQNa Lex, waarom doe jij hier je handen in het haar bij de 0-3? reageer retweet
Je hebt de @ verkeerd gebruikt.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd hoop. Voor het laatst gewtweet in 2012twitter:wasverhansd twitterde op zondag 28-09-2014 om 13:34:29.@ImmersLex http://t.co/PTIw2cFQNa Lex, waarom doe jij hier je handen in het haar bij de 0-3? reageer retweet
Jij snapt het dus niet.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt de @ verkeerd gebruikt.
Oh wat dom.
Dat is een enorme opluchting.quote:Op zondag 28 september 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft niet .Ik ben vergevingsgezind.
Hij had gegokt op 0-3.quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch? Het is wel duidelijk dat er bij hem geen persbureau/mediatrainer achter zit maar zoveel geks zegt hij toch niet.quote:Op zondag 28 september 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die twitter van Lexie ook
Jetrostijl
twitter:ImmersLex twitterde op woensdag 20-06-2012 om 10:50:10Rapporteer @leximmers als spam en je helpt mij om van een nepaccount af te komen plus stalker !! Gr lex immers en bedankt allemaal reageer retweet
Aan die woonkamer daar valt weinig meer te slopen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de huiskamer van Paxcon heelgelaten?
Bijnaquote:Op zondag 28 september 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal valt dan de tegentreffer voor de benadeelde club.
Wat doet Ritzmaier nu al?quote:Op zondag 28 september 2014 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Die pass van ritzmaierdat was moeilijk
Waarom Rusnak?quote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HeujPunten van Ogbeche en Rusnak
Geen assist want rebound.quote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HeujPunten van Ogbeche en Rusnak
quote:Op zondag 28 september 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Meestal valt dan de tegentreffer voor de benadeelde club.
Ohquote:
quote:
Als het geen buitenspel was wel.quote:
Messcherp als altijd.quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het geen buitenspel was wel.
Ja, maar het was niet duidelijk te zien. Het was hinderlijk buitenspel geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |