Heeft een aantal potten goed gespeeld. Moest eens misgaan.quote:
Hij was net iets minder snel dan zijn tegenstander.quote:
Nietus. Maar mijn geweldige tactiek levert ook weinig op.quote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, iedereen en zn moeder heeft een Cambuur defensie in de manager.
Maakt het uit, als ze winnen is iedereen weer gelukkig, een beetje.quote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, iedereen en zn moeder heeft een Cambuur defensie in de manager.
Tom van Weert, staat bekend om zijn snelheid hequote:Op zondag 28 september 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was net iets minder snel dan zijn tegenstander.
Ik heb er zelf ook 2quote:Op zondag 28 september 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt het uit, als ze winnen is iedereen weer gelukkig, een beetje.
Die zijn echt slecht. Gaan nog onder Heracles eindigen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vier. Ach, Dordt thuis volgende wiek.
Die gaan normaal gesproken wel rechtstreeks ja. Al hun punten waren complete mazzeltjes.quote:Op zondag 28 september 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn echt slecht. Gaan nog onder Heracles eindigen.
GAE doet ook haar best.quote:Op zondag 28 september 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn echt slecht. Gaan nog onder Heracles eindigen.
Gaat tussen die 3 om P18. NAC, ADO en Excelsior ook nog wel kansjes op nacompetitiequote:
Heracles wordt geen 18e daar zijn ze wel te goed voor.quote:Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat tussen die 3 om P18. NAC, ADO en Excelsior ook nog wel kansjes op nacompetitie
watquote:Op zondag 28 september 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat tussen die 3 om P18. NAC, ADO en Excelsior ook nog wel kansjes op nacompetitie
Hahahahaquote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles wordt geen 18e daar zijn ze wel te goed voor.
Volgende week NAC thuis, wat denk je?quote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles wordt geen 18e daar zijn ze wel te goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |