Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
lui 100% dom nee nee niet echtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus? En daarom moeten anderen alles voor jou voorkauwen?
Bij mij kom je meer over als dom en lui dan nieuwsgierig.
zwart-wit is makkelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Blocko het volgende:
Het is altijd zo'n gedoe met betrekking tot wat mensen wel en niet doen. In die docu zegt er ook eentje; "doe het goed of doe het niet". Snap niet waarom dat mensen altijd zo zwartwit moeten denken.
Is vast weer geïnfiltreerd onder een andere naamquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is MaidensTower eigk. Moest inene aan haar denken
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
90%?
Ik denk meer richting de 20%.
De rest gaat over eten, lengte en hoe de dag gaat.
niet op fokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Zo algemeen die testen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Klinker, ik had vandaag een test gemaakt en daaruit kwam naar voren dat ik meer mijzelf moet zijn.
Wat doe je met dat soort info
Ga zelf op onderzoek uit. Waarom moeten wij alles voorkauwen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
tjaquote:
choco kruidnotenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Tja, kritisch nadenken is ook niet aan iedereen uitbesteed.
Nu heb ik zin in pepernoten.
Rustig rustig. Lekker vakantie hier. Met jou?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga zelf op onderzoek uit. Waarom moeten wij alles voorkauwen?
Echt 90% van de comments hier zijn van mensen die te lui zijn en niet zelf op onderzoek willen gaan.
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo algemeen die testen.Ik denk dat jij niet meer zulje testjes af moet nemen en lekker je leven blijft leiden. Het gaat immers om jou en jouw keuzen. Blijf trouw aan jezelf.
X drs kb
bedoel je: neef?quote:
Zijn die nu ergens te koop? Heeft Albert Heijn die niet het hele jaar door?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
choco kruidnotenwel ff de wit en melkchocola eruit filteren
Dit zeg je wel, maar grotenddeels vloeit dit ook uit ahadith die na verloop van tijd belangrijker zijn gemaakt dan de Koran zelf. Een hoop sahih ahadith die behoorlijk kleinerend spreken over de vrouw (tegen de geest van de Koran in)...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.
Doe niet zo Koerdisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga zelf op onderzoek uit. Waarom moeten wij alles voorkauwen?
Echt 90% van de comments hier zijn van mensen die te lui zijn en niet zelf op onderzoek willen gaan.
meestal in september in de schappenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zijn die nu ergens te koop? Heeft Albert Heijn die niet het hele jaar door?
Hoe heet de test?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.
Test is afgenomen door een professioneel bedrijf
Ook goed. Zometeen uit eten, maar ben beetje moe. Dus wordt latertje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig rustig. Lekker vakantie hier. Met jou?
DUDE!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt met een aardappelschijf
Oh dacht tijdschrifttestje ofzo. Waarom moest je die doen? Kreeg je geen verklaring waarom je meer jezelf moet zijn dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.
Test is afgenomen door een professioneel bedrijf
Groente lasagne.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor werkdoeleindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dacht tijdschrifttestje ofzo. Waarom moest je die doen? Kreeg je geen verklaring waarom je meer jezelf moet zijn dan?
zou eten/10quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed. Zometeen uit eten, maar ben beetje moe. Dus wordt latertje.
Na deze week vakantie nog 3 werken en dan klaar met werken
Bij wie persoonlijk anteoorden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor werkdoeleinden![]()
Ik vraag het wel, maar nvm dan moet ik heel persoonlijk antwoorden bedenk ik me net![]()
Saai retail werkquote:
Bij jou mijn roomsoesjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij wie persoonlijk anteoorden?
Nouja? Als het maar duidelijk is bij jou tocg..
Best leuke SC ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuke SC dit. Stylo post hier, gezellig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Kan helaas geen foto van mijn gerecht voor jullie maken.
Paardagen terug is mijn jas plus telefoon uit de moskee gejat
Beter dan niets toch. Lekker geld verdienen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saai retail werk
Maar nog maar 15 werkdagen na deze week vakantie
Ahadith is even belangrijk als Quran. Welke Geldige ahadith spreekt dan heel kleinerend over de vrouw?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zeg je wel, maar grotenddeels vloeit dit ook uit ahadith die na verloop van tijd belangrijker zijn gemaakt dan de Koran zelf. Een hoop sahih ahadith die behoorlijk kleinerend spreken over de vrouw (tegen de geest van de Koran in)...
Kan je wel kokenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet kunnen koken.
Zal Ali B. wel zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Kan helaas geen foto van mijn gerecht voor jullie maken.
Paardagen terug is mijn jas plus telefoon uit de moskee gejat
Ben echt verdrietig. Dure foon. Nog een jaar contract.quote:
Mwahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef mrstylo het volgende:
Beter dan niets toch. Lekker geld verdienen.
Bestellen dan, wat ga je alleen sla eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet kunnen koken.
oke sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen leuk als je ook #moslims bent
Wat zeg jij nou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ahadith is even belangrijk als Quran. Welke Geldige ahadith spreekt dan heel kleinerend over de vrouw?
Zijn 90% van de mensen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woon je op jezelf dat jij aan het koken bent?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bestellen dan, wat ga je alleen sla eten.
Ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bestellen dan, wat ga je alleen sla eten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Ik heb dat na drie vaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah![]()
Na deze 6 maanden dit werk besef ik wel dat ik wil studeren in plaats van dit man.
Is echt nu al doodsaai na 6 maanden
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmmmm hoe zal ik deze nou eens gaan interpreteren
lekker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Stimo kos kiz, hint hintquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:52 schreef Che_ het volgende:
Is wel beetje veel voor 1 persoon
[ afbeelding ]
Zonsondergang is officieel als de lantaarnpalen buiten aan gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Blocko het volgende:
gordijnen dicht want het is nog licht buiten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben moslims
Jij bent moslims
Wij zijn moslims
Ik wil foto van je ramen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zonsondergang is officieel als de lantaarnpalen buiten aan gaan.
deze weet aahhhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zonsondergang is officieel als de lantaarnpalen buiten aan gaan.
Al die gedachten voor die hondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Slayage het volgende:
the feels![]()
srs
http://themetapicture.com(...)s-last-day-on-earth/
Dudequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Slayage het volgende:
the feels![]()
srs
omg ik moet huilenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Slayage het volgende:
the feels![]()
srs
Heb allang gegeten. hhhquote:
Tozz en ik maar wachten op een foto sooo hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
omg ik moet huilen
[..]
Heb allang gegeten. hhh
Wij hebben een part-time kat. Als hij aankomt lopen word ik blij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Slayage het volgende:
the feels![]()
srs
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tozz en ik maar wachten op een foto sooo he
Kennn ik. Leuke docu alleen haat ik de term Lipstick Moslima.quote:
Ja ik vind het beetje SATC klinkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Kennn ik. Leuke docu alleen haat ik de term Lipstick Moslima.
begin met je dadelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Eten is nog niet klaar en ik kan allang eten
Zusters die de hijab/hoofddoek dragen krijgen meestal wel kritiek op hun kleding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Kennn ik. Leuke docu alleen haat ik de term Lipstick Moslima.
Waarom is dat irritant?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Zusters die de hijab/hoofddoek dragen krijgen meestal wel kritiek op hun kleding.
Is zwaar irritant.
Hoofddoek zegt bijna geen fuck.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Zusters die de hijab/hoofddoek dragen krijgen meestal wel kritiek op hun kleding.
Is zwaar irritant.
Omdat ook al draagt de zusters volgens de regels nog moeten mensen zeuren daaromquote:
Ik vind het wel leuk initiatief enzo dat mensen niet te veel moeten oordelen over andere meiden met name met hijab en dat ze de vrijheid moeten krijgen om zichzelf te ontwikkelen en op hun gemak mogen streven naar hun ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik vind het beetje SATC klinken
Niet goed geplanned!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Eten is nog niet klaar en ik kan allang eten
Ik vind der wel leuk. Weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk initiatief enzo dat mensen niet te veel moeten oordelen over andere meiden met name met hijab en dat ze de vrijheid moeten krijgen om zichzelf te ontwikkelen en op hun gemak mogen streven naar hun ideaalbeeld.
Hoewel ik Totaal geen fan ben van die Fatima.Beetje te extreem
Dat moet je negeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Omdat ook al draagt de zusters volgens de regels nog moeten mensen zeuren daarom
is het irritant.
Ik ben daar slecht in jaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Iewhh die Hellman mayo is echt viess.
En iewhh ik was vergeten hoe vet mayo is.
Daar ben ik het ook wel eens maar je hebt zusters die wijde kleren dragen weinig make up opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat moet je negeren.Ik vind het zelf ook niet kunnen dat mensen een hoofddoek dragen en 20 ton make-up op doen, in contact treden met mannen, naar clubs gaan etc. Maar dat is mijn mening en die kun je negeren.
Net als ik negeer dat mensen een strakke jurk niet suitable achten.
haha. maak een gebraden kipquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik wilde je er graag bij hebben man. Volgende keer ja
Er zullen altijd mensen zijn die jou afkeuren. Negeer ze.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel eens maar je hebt zusters die wijde kleren dragen weinig make up op
hebben en nog zijn er mensen die kritiek hebben. Maar goed mensen hebben altijd wel kritiek op alles
Hoe bedoel je gebraden kip.quote:
Negeren. Allaah gaat jou echt niet Alleen beoordelen op wat je wel of niet draagt. Er komt veel meer bij kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel eens maar je hebt zusters die wijde kleren dragen weinig make up op
hebben en nog zijn er mensen die kritiek hebben. Maar goed mensen hebben altijd wel kritiek op alles
hh is lekkrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gebraden kip.
Ook nog eisen hebben wajawwwww. Eet wat de pot schaft en zeg alhamdoulilah.
Ja, geen light shit ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben daar slecht in ja
[..]![]()
Had je die normale gewoon?
Ik draag de hijab zelf niet maar heb dat gemerkt om mij heen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen zijn die jou afkeuren. Negeer ze.
gaat allah my beoordelen op mijn sexlevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Negeren. Allaah gaat jou echt niet Alleen beoordelen op wat je wel of niet draagt. Er komt veel meer bij kijken.
Iedereen ordeelt. Dat zit in de mens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Ik draag de hijab zelf niet maar heb dat gemerkt om mij heen.
Sowiesoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
gaat allah my beoordelen op mijn sexleven
Dimmen nu ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
is er sex in de hel? hoop v wel, lekker warm hihi
Niet doen alsof je die hebt. ;]quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hihihihihihiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Kom je iets tekort..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Aanstaande. Maar ben vandaag niet echt gaan vasten want reizen regel en zo. Hier naast trouwens een moskee achtig plaats met Iraniërs en zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
half wat half 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11????
waar jij vandaan komquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Aanstaande. Maar ben vandaag niet echt gaan vasten want reizen regel en zo. Hier naast trouwens een moskee achtig plaats met Iraniërs en zomorgen daar mn maag gaan vullen en big bang is hier 15min met de auto.
hypocriet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je toch lekker een huwelijkscontract aan.
is halal dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
is gwn zo'n sexhuwelijk. alsof er verschil is. bespaar me de moeite hoor
Heb geen hecht contact met familie helaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gaan jullie naar familie in Libanon?
Uuuuuugh. Ik wil gaan winkelen door deze documentaires.quote:
ja die saudis enzo gaan naar indonesie of maleisie om 13 jarige meisjes te huwen voor een tijdelijk contract of whatever. echt ziek.quote:
Is leuk om te zien, vooral die mooie jurken!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Uuuuuugh. Ik wil gaan winkelen door deze documentaires.
ja, ik weet nog dat je dat schreef, vandaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb geen hecht contact met familie helaas.
Ja, pfff. Ik draag alleen geen lange rokken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Is leuk om te zien, vooral die mooie jurken!
Wat doe je daar dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb geen hecht contact met familie helaas.
nee wel die docu over moslimas op solomio roflquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
JFM heb je ook al die aflevering gezien van Lipstick Moslima's over Hiphop & Islam?
Rokken zijn mooi! Ik draag altijd abaya maar ik haal wel jurken en rokken van die leuke outfitjes voor feesten ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, pfff. Ik draag alleen geen lange rokken.
Ik ga dat zo kijken. Ik kijk nu die van UK met Dina tokioquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
JFM heb je ook al die aflevering gezien van Lipstick Moslima's over Hiphop & Islam?
Amenakin <3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga dat zo kijken. Ik kijk nu die van UK met Dina tokioen Amenakin
![]()
Was je me aan t testen of zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, ik weet nog dat je dat schreef, vandaar.
Allebei echtquote:
Omg nee, ik vroeg me gewoon af hoe je dat zou doen met vasten en niet-gelovige Christelijke familie die het niet zo op gelovigen heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Was je me aan t testen of zo
Kennen wel genoeg mensen tho, blijven gewoon 2 weken bij sjiieten van tussen de 24 en 29
Draag je ook een niqaab?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Rokken zijn mooi! Ik draag altijd abaya maar ik haal wel jurken en rokken van die leuke outfitjes voor feesten ofzo.
Met tuniekjes/wat langers ofwat? Mijn nichten dragen dat zo tenminste ziet leuk uitt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Allebei echtMashallah. Ik draag geen abaya's. Ik draag skinnyjeans/boyfriend jeans.
tunieken/lange blouse/ lange dunne kimono's.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Met tuniekjes/wat langers ofwat? Mijn nichten dragen dat zo tenminste ziet leuk uitt.
Wallah ik ga zo hard stuk om die van hiphop nogsteeds. Heb hem al eerder paar keer gezien
We couldnt care less.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
stel he, er is sex in de hel (als je daar terecht komt) maar de enige met wie je sex kan hebben zijn lelijke djinia's..
tfoe. awkward.
HHHAHAHAHAHAHA. je mt gewoon luisteren wat ze gaat rappen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg crip. Dat hiphop gedoe. Ik heb hem stopgezet na 8 seconden.Ik weet niet of ik dit wil kijken.
kom jij ook een keer aan je trekkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
stel he, er is sex in de hel (als je daar terecht komt) maar de enige met wie je sex kan hebben zijn lelijke djinia's..
tfoe. awkward.
Ze heeft een fijne stem tho.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
HHHAHAHAHAHAHA. je mt gewoon luisteren wat ze gaat rappen.
Ik moet huilen van het lachen.
charmant. goh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom jij ook een keer aan je trekken
Ik kan niet meer kijken man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
HHHAHAHAHAHAHA. je mt gewoon luisteren wat ze gaat rappen.
Ik moet huilen van het lachen.
Klopt, maar ik vind het gewoon zo grappig. Dat was de eerste keer dat ik een vrouw met niqaab dat zag doen. Ze rapt over de islam maar het lijkt wel alsof het gewoon niet wil passen vooral met die andere vrouw naast haar met hijab die de beat helemaal voelt.quote:
GA NAAR 2.53 PLS KIJK DIE VROUWquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan niet meer kijken man.Ik kan dit ook niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
Is dit waar:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het gewoon zo grappig. Dat was de eerste keer dat ik een vrouw met niqaab dat zag doen. Ze rapt over de islam maar het lijkt wel alsof het gewoon niet wil passen vooral met die andere vrouw naast haar met hijab die de beat helemaal voelt.
je ziet het toch?quote:
Ik ruik een snitch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
erg heh!quote:
Nee dus?quote:
been there sisterquote:
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik haat jou zoooooooooooooooooooooo erg
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.quote:
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, klopt deze zin?
Het resultaat van deze volharding laat zich zien in de negatieve projectresultaten.
Wat is hier offtopic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.
Ik ga helemaal kapot. Maar ik heb wel respect voor der. Hijab betekent niet dat je bepaalde dingen niet meer kan doen..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.
Ik heb tranen.
fo shizzlequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
quote:
Zoiets lijkt mij wel offtopic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, wat doet die AMAR hier nog?
Ya habibquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.
Dit lijkt mij ook offtopicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zoiets lijkt mij wel offtopic?
Wat een shit gozer ben jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Koelies zijn hardnekkig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, wat doet die AMAR hier nog?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereen heeft alleen over de Islam? Zonder Islam geen Ramadan dus ik zie niet wat er off topic is?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat een shit user ben jij.quote:
Je vergist je. Lees anders de andere topics eens rustig door. Dan zul je het vanzelf begrijpen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Verder is ongeveer alles wat ik hier lees niets meer dan SC over van alles behalve ramadan. Of vergis ik me daarin?
Wat verwacht jij van een topic als deze?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Verder is ongeveer alles wat ik hier lees niets meer dan SC over van alles behalve ramadan. Of vergis ik me daarin?
hij loopt nietquote:
Random internet user vragen ''wie hij is''quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een shit user ben jij.
Wie ben jij überhaupt?
Je kan niet verwachten dat het hier 24/7 over Ramadan gaat...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Dat het gezellig is en dat er geen drollen gepost worden enzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van een topic als deze?
Ik zal als ik er tijd voor heb eens een poging aan wagen. Maar dat gaat vandaag of morgen niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Je vergist je. Lees anders de andere topics eens rustig door. Dan zul je het vanzelf begrijpen.
Das ook weer zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft alleen over de Islam? Zonder Islam geen Ramadan dus ik zie niet wat er off topic is?
Wow stoer man jij kent iemand voordat diegene hijab draagt en dan ga je dreigen met oude foto's. Kowed joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
doe niet stoer anders plaats ik je foto's a nerd
Rot gewoon op man. Naast Che mag niemand je hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
psychopaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow stoer man jij kent iemand voordat diegene hijab draagt en dan ga je dreigen met oude foto's. Kowed joh.
Normaal reageren is blijkbaar te veel gevraagd. Das prima, dan hoef ik je voortaan niet meer serieus te nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Random internet user vragen ''wie hij is''![]()
Triest.
Ik kan jou moeilijk inschatten. Of je nou redelijk bent of niet. Lastig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat het gezellig is en dat er geen drollen gepost worden enzo?
[..]
Ik zal als ik er tijd voor heb eens een poging aan wagen. Maar dat gaat vandaag of morgen niet.
[..]
Das ook weer zo
Doe maar niet. Dan kan het zomaar zijn dat je even niet meer mag posten hieroquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar Kano, jij komt een topic binnenvallen en hebt het gelijk over dit is niet ontopic. Is ook niet heel normaal he..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Normaal reageren is blijkbaar te veel gevraagd. Das prima, dan hoef ik je voortaan niet meer serieus te nemen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omgggg dadels+walnoooooots+tahiiiiiin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch echt jouw probleem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kan jou moeilijk inschatten. Of je nou redelijk bent of niet. Lastig.
jammer zeg. heb d'r foto's nie meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan kan het zomaar zijn dat je even niet meer mag posten hiero
Wat zeg jij?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot gewoon op man. Naast Che mag niemand je hier.
Je had ook gewoon ja kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar Kano, jij komt een topic binnenvallen en hebt het gelijk over dit is niet ontopic. Is ook niet heel normaal he..
Maar er zitten natuurlijk ook een paar users hier die de sfeer verpesten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat het gezellig is en dat er geen drollen gepost worden enzo?
[..]
Ik zal als ik er tijd voor heb eens een poging aan wagen. Maar dat gaat vandaag of morgen niet.
[..]
Das ook weer zo
Maar ik begrijp niet wat er precies offtopic is. Op die andere rare Indier na danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je had ook gewoon ja kunnen zeggen?
ik heb je foto's helaas niet. niet dat ik ze ooit in mn bezit heb gehad. ze waren gewoon te vinden op google.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar er zitten natuurlijk ook een paar users hier die de sfeer verpesten.
Besef je wel wat je zegt? De Koran is het woord van God, derhalve onfeilbaar, terwijl ahadith menselijke overleveringen zijn met al haar mankementen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ahadith is even belangrijk als Quran. Welke Geldige ahadith spreekt dan heel kleinerend over de vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wordt bijvoorbeeld in Bukhari gesproken over Havva (a.s.) die Adem (a.s.) bedrogen zou hebben. Bedrogen met wie? Ze waren de eersten der mensen. Of over Havva die Adem verleid zou hebben, terwijl de Koran spreekt dat beiden verleid zijn door de duivel. De vrouw wordt neergezet als een soort minderwaardig, zwak wezen vanwege deze zonde van Havva.
Dan zijn er ook andere ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen, etc. Of ahadith die fundamentele doctrines presenteren zoals de terugkeer van Isa (a.s.) en de komst van een mahdi (waarom was de Profeet ook alweer gekomen?) die in de Koran nergens terug te vinden zijn.
Heel veel overleveringen ook die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken, zoals de Profeet die in het hart van mensen kan kijken en weet of mensen naar de hel of hemel gaan, zoals in een van bovenstaande ahadith. Terwijl de Koran als volgt spreekt over de Profeet...quote:6:50 Say, ‘I do not have the treasures of God, nor do I know the unseen, nor do I tell you that I am an angel. I only follow what is revealed to me.’ Say, ‘Is a blind person like one who can see? Why will you not reflect?’De woorden van Nuh (a.s.)...quote:7:188 Say [Prophet], ‘I have no control over benefit or harm, [even] to myself except as God may please: if I had knowledge of what is hidden, I would have abundant good things and no harm could touch me. I am no more than a bearer of warning, and good news to those who believe.’quote:11:31 I am not telling you that I hold God’s treasures, or have any knowledge of what is hidden, or that I am an angel. Nor do I say that God will not grant any good to those who are despised in your eyes: God Himself knows best what is in their souls. If I did this I would be one of the wrongdoers.’
Nee. Daarvoor ben ik te zwak en hou ik te veel van eten.quote:
Tsja. Maak eens een TR aan zou ik zeggen. Of post in het FB topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar er zitten natuurlijk ook een paar users hier die de sfeer verpesten.
En net nog wel! Vrouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet wat er precies offtopic is. Op die andere rare Indier na dan
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Besef je wel wat je zegt? De Koran is het woord van God, derhalve onfeilbaar, terwijl ahadith menselijke overleveringen zijn met al haar mankementen.TM, sinds wanneer denk jij zo? Waar haal jij je kennis vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wordt bijvoorbeeld in Bukhari gesproken over Havva (a.s.) die Adem (a.s.) bedrogen zou hebben. Bedrogen met wie? Ze waren de eersten der mensen. Of over Havva die Adem verleid zou hebben, terwijl de Koran spreekt dat beiden verleid zijn door de duivel. De vrouw wordt neergezet als een soort minderwaardig, zwak wezen vanwege deze zonde van Havva.
Dan zijn er ook andere ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen, etc. Of ahadith die fundamentele doctrines presenteren zoals de terugkeer van Isa (a.s.) en de komst van een mahdi (waarom was de Profeet ook alweer gekomen?) die in de Koran nergens terug te vinden zijn.
Heel veel overleveringen ook die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken, zoals de Profeet die in het hart van mensen kan kijken en weet of mensen naar de hel of hemel gaan, zoals in een van bovenstaande ahadith. Terwijl de Koran als volgt spreekt over de Profeet...
[..]
[..]
De woorden van Nuh (a.s.)...
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Besef je wel wat je zegt? De Koran is het woord van God, derhalve onfeilbaar, terwijl ahadith menselijke overleveringen zijn met al haar mankementen.Het is simpel. En ik ga hier ook niet Alweer over doorratelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wordt bijvoorbeeld in Bukhari gesproken over Havva (a.s.) die Adem (a.s.) bedrogen zou hebben. Bedrogen met wie? Ze waren de eersten der mensen. Of over Havva die Adem verleid zou hebben, terwijl de Koran spreekt dat beiden verleid zijn door de duivel. De vrouw wordt neergezet als een soort minderwaardig, zwak wezen vanwege deze zonde van Havva.
Heel veel overleveringen ook die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken, zoals de Profeet die in het hart van mensen kan kijken en weet of mensen naar de hel of hemel gaan, zoals in een van bovenstaande ahadith. Terwijl de Koran als volgt spreekt over de Profeet...
[..]
[..]
De woorden van Nuh (a.s.)...
[..]
Quran > woord van Allah. Natuurlijk het belangrijkste
Hadith leert ons hoe wij moeten handelen in situatie's en hoe wie het woord van Allaah moeten interpreteren.
Mobiel een TR doen kan niet eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor ben ik te zwak en hou ik te veel van eten.
[..]
Tsja. Maak eens een TR aan zou ik zeggen. Of post in het FB topic.
[..]
En net nog wel! Vrouwen![]()
Laat dat andere forum lekker met rust.quote:
Ehm, Allah schrijft zichzelf ook handen toe in de Koran en menselijke vormen als 'zitten op een troon'. Dat neem je toch ook niet allemaal letterlijk, om maar in te gaan op een voorbeeld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan zijn er ook andere ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen,
Zal best. Maar dit is FOK!. Als jij gaat linken naar foto's om te bashen (en dat is wat je doet) ga je tegen de policy in. Dus hou je aan de regels.quote:
ik wil dr alleen helpen dat dr foto's gewoon openlijk viewable zijn maar goed, thx voor het advies.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal best. Maar dit is FOK!. Als jij gaat linken naar foto's om te bashen (en dat is wat je doet) ga je tegen de policy in. Dus hou je aan de regels.
ik drink deze nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Zal best. Ik zie je hier alleen maar dreigen en schelden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik wil dr alleen helpen dat dr foto's gewoon openlijk viewable zijn maar goed, thx voor het advies.
Ik kan niet bannen. Dat kunnen alleen FA'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om die koelie te bannen van hier?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik drink deze nu
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil moderator wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal best. Ik zie je hier alleen maar dreigen en schelden.
Doe eens normaal man.
[..]
cool story bro.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Maar wat is er dan met ze? Een koelie op de basisschool liet mij nooit met rust, maakte altijd kut opmerkingen enzo. Later op de middelbare kwam hij bij een Turkse vriendin van mij in de klas en ook bij haar deed hij hetzelfde.
Verder ken ik er nog een volgens mij en dat is een collega en een van de beste vrienden van mijn oom. Toffe gast verder.
Dus tja..
Niet iedereen is hetzelfde. Bedankt. Dat weten we nu ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Maar wat is er dan met ze? Een koelie op de basisschool liet mij nooit met rust, maakte altijd kut opmerkingen enzo. Later op de middelbare kwam hij bij een Turkse vriendin van mij in de klas en ook bij haar deed hij hetzelfde.
Verder ken ik er nog een volgens mij en dat is een collega en een van de beste vrienden van mijn oom. Toffe gast verder.
Dus tja..
wil je ook vasten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, het is dus over de ramadan hier. Rassenrellen vechten jullie maar ergens anders uit. Niet op of via FOK!
quote:
Lezen maatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nee. Daarvoor ben ik te zwak en hou ik te veel van eten.
de eerste koeliequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Het was een vraag eigenlijk. Is het gedrag van de eerste koelie typerend volgens mij?
Heb je gezien die koelie in Duindorp?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Het was een vraag eigenlijk. Is het gedrag van de eerste koelie typerend volgens mij?
Nee denk het niet. Ik heb juist alleen goede ervaringen met hun.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
doe is ff normaal joh turk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |