quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
Is dit waar:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het gewoon zo grappig. Dat was de eerste keer dat ik een vrouw met niqaab dat zag doen. Ze rapt over de islam maar het lijkt wel alsof het gewoon niet wil passen vooral met die andere vrouw naast haar met hijab die de beat helemaal voelt.
je ziet het toch?quote:
Ik ruik een snitch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
erg heh!quote:
Nee dus?quote:
been there sisterquote:
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik haat jou zoooooooooooooooooooooo erg
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.quote:
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, klopt deze zin?
Het resultaat van deze volharding laat zich zien in de negatieve projectresultaten.
Wat is hier offtopic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.
Ik ga helemaal kapot. Maar ik heb wel respect voor der. Hijab betekent niet dat je bepaalde dingen niet meer kan doen..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.
Ik heb tranen.
fo shizzlequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
gaat allah my beoordelen op mijn sexleven
quote:
Zoiets lijkt mij wel offtopic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, wat doet die AMAR hier nog?
Ya habibquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.
Dit lijkt mij ook offtopicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zoiets lijkt mij wel offtopic?
Wat een shit gozer ben jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Koelies zijn hardnekkig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, wat doet die AMAR hier nog?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereen heeft alleen over de Islam? Zonder Islam geen Ramadan dus ik zie niet wat er off topic is?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat een shit user ben jij.quote:
Je vergist je. Lees anders de andere topics eens rustig door. Dan zul je het vanzelf begrijpen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Verder is ongeveer alles wat ik hier lees niets meer dan SC over van alles behalve ramadan. Of vergis ik me daarin?
Wat verwacht jij van een topic als deze?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Verder is ongeveer alles wat ik hier lees niets meer dan SC over van alles behalve ramadan. Of vergis ik me daarin?
hij loopt nietquote:
Random internet user vragen ''wie hij is''quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een shit user ben jij.
Wie ben jij überhaupt?
Je kan niet verwachten dat het hier 24/7 over Ramadan gaat...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Dat het gezellig is en dat er geen drollen gepost worden enzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van een topic als deze?
Ik zal als ik er tijd voor heb eens een poging aan wagen. Maar dat gaat vandaag of morgen niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Je vergist je. Lees anders de andere topics eens rustig door. Dan zul je het vanzelf begrijpen.
Das ook weer zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft alleen over de Islam? Zonder Islam geen Ramadan dus ik zie niet wat er off topic is?
Wow stoer man jij kent iemand voordat diegene hijab draagt en dan ga je dreigen met oude foto's. Kowed joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
doe niet stoer anders plaats ik je foto's a nerd
Rot gewoon op man. Naast Che mag niemand je hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
doe niet stoer anders plaats ik je foto's a nerd
psychopaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow stoer man jij kent iemand voordat diegene hijab draagt en dan ga je dreigen met oude foto's. Kowed joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |