quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
Is dit waar:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het gewoon zo grappig. Dat was de eerste keer dat ik een vrouw met niqaab dat zag doen. Ze rapt over de islam maar het lijkt wel alsof het gewoon niet wil passen vooral met die andere vrouw naast haar met hijab die de beat helemaal voelt.
je ziet het toch?quote:
Ik ruik een snitch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
erg heh!quote:
Nee dus?quote:
been there sisterquote:
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik haat jou zoooooooooooooooooooooo erg
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.quote:
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, klopt deze zin?
Het resultaat van deze volharding laat zich zien in de negatieve projectresultaten.
Wat is hier offtopic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.
Ik ga helemaal kapot. Maar ik heb wel respect voor der. Hijab betekent niet dat je bepaalde dingen niet meer kan doen..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.
Ik heb tranen.
fo shizzlequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
gaat allah my beoordelen op mijn sexleven
quote:
Zoiets lijkt mij wel offtopic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, wat doet die AMAR hier nog?
Ya habibquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.
Dit lijkt mij ook offtopicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zoiets lijkt mij wel offtopic?
Wat een shit gozer ben jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Koelies zijn hardnekkig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, wat doet die AMAR hier nog?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereen heeft alleen over de Islam? Zonder Islam geen Ramadan dus ik zie niet wat er off topic is?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat een shit user ben jij.quote:
Je vergist je. Lees anders de andere topics eens rustig door. Dan zul je het vanzelf begrijpen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Verder is ongeveer alles wat ik hier lees niets meer dan SC over van alles behalve ramadan. Of vergis ik me daarin?
Wat verwacht jij van een topic als deze?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Verder is ongeveer alles wat ik hier lees niets meer dan SC over van alles behalve ramadan. Of vergis ik me daarin?
hij loopt nietquote:
Random internet user vragen ''wie hij is''quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een shit user ben jij.
Wie ben jij überhaupt?
Je kan niet verwachten dat het hier 24/7 over Ramadan gaat...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
Dat het gezellig is en dat er geen drollen gepost worden enzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van een topic als deze?
Ik zal als ik er tijd voor heb eens een poging aan wagen. Maar dat gaat vandaag of morgen niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Je vergist je. Lees anders de andere topics eens rustig door. Dan zul je het vanzelf begrijpen.
Das ook weer zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft alleen over de Islam? Zonder Islam geen Ramadan dus ik zie niet wat er off topic is?
Wow stoer man jij kent iemand voordat diegene hijab draagt en dan ga je dreigen met oude foto's. Kowed joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
doe niet stoer anders plaats ik je foto's a nerd
Rot gewoon op man. Naast Che mag niemand je hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
psychopaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow stoer man jij kent iemand voordat diegene hijab draagt en dan ga je dreigen met oude foto's. Kowed joh.
Normaal reageren is blijkbaar te veel gevraagd. Das prima, dan hoef ik je voortaan niet meer serieus te nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Random internet user vragen ''wie hij is''![]()
Triest.
Ik kan jou moeilijk inschatten. Of je nou redelijk bent of niet. Lastig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat het gezellig is en dat er geen drollen gepost worden enzo?
[..]
Ik zal als ik er tijd voor heb eens een poging aan wagen. Maar dat gaat vandaag of morgen niet.
[..]
Das ook weer zo
Doe maar niet. Dan kan het zomaar zijn dat je even niet meer mag posten hieroquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar Kano, jij komt een topic binnenvallen en hebt het gelijk over dit is niet ontopic. Is ook niet heel normaal he..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Normaal reageren is blijkbaar te veel gevraagd. Das prima, dan hoef ik je voortaan niet meer serieus te nemen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omgggg dadels+walnoooooots+tahiiiiiin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch echt jouw probleem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kan jou moeilijk inschatten. Of je nou redelijk bent of niet. Lastig.
jammer zeg. heb d'r foto's nie meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan kan het zomaar zijn dat je even niet meer mag posten hiero
Wat zeg jij?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot gewoon op man. Naast Che mag niemand je hier.
Je had ook gewoon ja kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar Kano, jij komt een topic binnenvallen en hebt het gelijk over dit is niet ontopic. Is ook niet heel normaal he..
Maar er zitten natuurlijk ook een paar users hier die de sfeer verpesten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat het gezellig is en dat er geen drollen gepost worden enzo?
[..]
Ik zal als ik er tijd voor heb eens een poging aan wagen. Maar dat gaat vandaag of morgen niet.
[..]
Das ook weer zo
Maar ik begrijp niet wat er precies offtopic is. Op die andere rare Indier na danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je had ook gewoon ja kunnen zeggen?
ik heb je foto's helaas niet. niet dat ik ze ooit in mn bezit heb gehad. ze waren gewoon te vinden op google.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar er zitten natuurlijk ook een paar users hier die de sfeer verpesten.
Besef je wel wat je zegt? De Koran is het woord van God, derhalve onfeilbaar, terwijl ahadith menselijke overleveringen zijn met al haar mankementen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ahadith is even belangrijk als Quran. Welke Geldige ahadith spreekt dan heel kleinerend over de vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wordt bijvoorbeeld in Bukhari gesproken over Havva (a.s.) die Adem (a.s.) bedrogen zou hebben. Bedrogen met wie? Ze waren de eersten der mensen. Of over Havva die Adem verleid zou hebben, terwijl de Koran spreekt dat beiden verleid zijn door de duivel. De vrouw wordt neergezet als een soort minderwaardig, zwak wezen vanwege deze zonde van Havva.
Dan zijn er ook andere ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen, etc. Of ahadith die fundamentele doctrines presenteren zoals de terugkeer van Isa (a.s.) en de komst van een mahdi (waarom was de Profeet ook alweer gekomen?) die in de Koran nergens terug te vinden zijn.
Heel veel overleveringen ook die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken, zoals de Profeet die in het hart van mensen kan kijken en weet of mensen naar de hel of hemel gaan, zoals in een van bovenstaande ahadith. Terwijl de Koran als volgt spreekt over de Profeet...quote:6:50 Say, ‘I do not have the treasures of God, nor do I know the unseen, nor do I tell you that I am an angel. I only follow what is revealed to me.’ Say, ‘Is a blind person like one who can see? Why will you not reflect?’De woorden van Nuh (a.s.)...quote:7:188 Say [Prophet], ‘I have no control over benefit or harm, [even] to myself except as God may please: if I had knowledge of what is hidden, I would have abundant good things and no harm could touch me. I am no more than a bearer of warning, and good news to those who believe.’quote:11:31 I am not telling you that I hold God’s treasures, or have any knowledge of what is hidden, or that I am an angel. Nor do I say that God will not grant any good to those who are despised in your eyes: God Himself knows best what is in their souls. If I did this I would be one of the wrongdoers.’
Nee. Daarvoor ben ik te zwak en hou ik te veel van eten.quote:
Tsja. Maak eens een TR aan zou ik zeggen. Of post in het FB topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar er zitten natuurlijk ook een paar users hier die de sfeer verpesten.
En net nog wel! Vrouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet wat er precies offtopic is. Op die andere rare Indier na dan
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Besef je wel wat je zegt? De Koran is het woord van God, derhalve onfeilbaar, terwijl ahadith menselijke overleveringen zijn met al haar mankementen.TM, sinds wanneer denk jij zo? Waar haal jij je kennis vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wordt bijvoorbeeld in Bukhari gesproken over Havva (a.s.) die Adem (a.s.) bedrogen zou hebben. Bedrogen met wie? Ze waren de eersten der mensen. Of over Havva die Adem verleid zou hebben, terwijl de Koran spreekt dat beiden verleid zijn door de duivel. De vrouw wordt neergezet als een soort minderwaardig, zwak wezen vanwege deze zonde van Havva.
Dan zijn er ook andere ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen, etc. Of ahadith die fundamentele doctrines presenteren zoals de terugkeer van Isa (a.s.) en de komst van een mahdi (waarom was de Profeet ook alweer gekomen?) die in de Koran nergens terug te vinden zijn.
Heel veel overleveringen ook die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken, zoals de Profeet die in het hart van mensen kan kijken en weet of mensen naar de hel of hemel gaan, zoals in een van bovenstaande ahadith. Terwijl de Koran als volgt spreekt over de Profeet...
[..]
[..]
De woorden van Nuh (a.s.)...
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Besef je wel wat je zegt? De Koran is het woord van God, derhalve onfeilbaar, terwijl ahadith menselijke overleveringen zijn met al haar mankementen.Het is simpel. En ik ga hier ook niet Alweer over doorratelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wordt bijvoorbeeld in Bukhari gesproken over Havva (a.s.) die Adem (a.s.) bedrogen zou hebben. Bedrogen met wie? Ze waren de eersten der mensen. Of over Havva die Adem verleid zou hebben, terwijl de Koran spreekt dat beiden verleid zijn door de duivel. De vrouw wordt neergezet als een soort minderwaardig, zwak wezen vanwege deze zonde van Havva.
Heel veel overleveringen ook die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken, zoals de Profeet die in het hart van mensen kan kijken en weet of mensen naar de hel of hemel gaan, zoals in een van bovenstaande ahadith. Terwijl de Koran als volgt spreekt over de Profeet...
[..]
[..]
De woorden van Nuh (a.s.)...
[..]
Quran > woord van Allah. Natuurlijk het belangrijkste
Hadith leert ons hoe wij moeten handelen in situatie's en hoe wie het woord van Allaah moeten interpreteren.
Mobiel een TR doen kan niet eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor ben ik te zwak en hou ik te veel van eten.
[..]
Tsja. Maak eens een TR aan zou ik zeggen. Of post in het FB topic.
[..]
En net nog wel! Vrouwen![]()
Laat dat andere forum lekker met rust.quote:
Ehm, Allah schrijft zichzelf ook handen toe in de Koran en menselijke vormen als 'zitten op een troon'. Dat neem je toch ook niet allemaal letterlijk, om maar in te gaan op een voorbeeld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan zijn er ook andere ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen,
Zal best. Maar dit is FOK!. Als jij gaat linken naar foto's om te bashen (en dat is wat je doet) ga je tegen de policy in. Dus hou je aan de regels.quote:
ik wil dr alleen helpen dat dr foto's gewoon openlijk viewable zijn maar goed, thx voor het advies.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal best. Maar dit is FOK!. Als jij gaat linken naar foto's om te bashen (en dat is wat je doet) ga je tegen de policy in. Dus hou je aan de regels.
ik drink deze nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Zal best. Ik zie je hier alleen maar dreigen en schelden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik wil dr alleen helpen dat dr foto's gewoon openlijk viewable zijn maar goed, thx voor het advies.
Ik kan niet bannen. Dat kunnen alleen FA'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om die koelie te bannen van hier?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik drink deze nu
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil moderator wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal best. Ik zie je hier alleen maar dreigen en schelden.
Doe eens normaal man.
[..]
cool story bro.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Maar wat is er dan met ze? Een koelie op de basisschool liet mij nooit met rust, maakte altijd kut opmerkingen enzo. Later op de middelbare kwam hij bij een Turkse vriendin van mij in de klas en ook bij haar deed hij hetzelfde.
Verder ken ik er nog een volgens mij en dat is een collega en een van de beste vrienden van mijn oom. Toffe gast verder.
Dus tja..
Niet iedereen is hetzelfde. Bedankt. Dat weten we nu ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Maar wat is er dan met ze? Een koelie op de basisschool liet mij nooit met rust, maakte altijd kut opmerkingen enzo. Later op de middelbare kwam hij bij een Turkse vriendin van mij in de klas en ook bij haar deed hij hetzelfde.
Verder ken ik er nog een volgens mij en dat is een collega en een van de beste vrienden van mijn oom. Toffe gast verder.
Dus tja..
wil je ook vasten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, het is dus over de ramadan hier. Rassenrellen vechten jullie maar ergens anders uit. Niet op of via FOK!
quote:
Lezen maatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nee. Daarvoor ben ik te zwak en hou ik te veel van eten.
de eerste koeliequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Het was een vraag eigenlijk. Is het gedrag van de eerste koelie typerend volgens mij?
Heb je gezien die koelie in Duindorp?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Het was een vraag eigenlijk. Is het gedrag van de eerste koelie typerend volgens mij?
Nee denk het niet. Ik heb juist alleen goede ervaringen met hun.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |