quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Kan helaas geen foto van mijn gerecht voor jullie maken.
Paardagen terug is mijn jas plus telefoon uit de moskee gejat
Beter dan niets toch. Lekker geld verdienen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saai retail werk
Maar nog maar 15 werkdagen na deze week vakantie
Ahadith is even belangrijk als Quran. Welke Geldige ahadith spreekt dan heel kleinerend over de vrouw?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zeg je wel, maar grotenddeels vloeit dit ook uit ahadith die na verloop van tijd belangrijker zijn gemaakt dan de Koran zelf. Een hoop sahih ahadith die behoorlijk kleinerend spreken over de vrouw (tegen de geest van de Koran in)...
Kan je wel kokenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet kunnen koken.
Zal Ali B. wel zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Kan helaas geen foto van mijn gerecht voor jullie maken.
Paardagen terug is mijn jas plus telefoon uit de moskee gejat
Ben echt verdrietig. Dure foon. Nog een jaar contract.quote:
Mwahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef mrstylo het volgende:
Beter dan niets toch. Lekker geld verdienen.
Bestellen dan, wat ga je alleen sla eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet kunnen koken.
oke sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen leuk als je ook #moslims bent
Wat zeg jij nou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ahadith is even belangrijk als Quran. Welke Geldige ahadith spreekt dan heel kleinerend over de vrouw?
Zijn 90% van de mensen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woon je op jezelf dat jij aan het koken bent?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bestellen dan, wat ga je alleen sla eten.
Ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bestellen dan, wat ga je alleen sla eten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Ik heb dat na drie vaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah![]()
Na deze 6 maanden dit werk besef ik wel dat ik wil studeren in plaats van dit man.
Is echt nu al doodsaai na 6 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |