Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
lui 100% dom nee nee niet echtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus? En daarom moeten anderen alles voor jou voorkauwen?
Bij mij kom je meer over als dom en lui dan nieuwsgierig.
zwart-wit is makkelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Blocko het volgende:
Het is altijd zo'n gedoe met betrekking tot wat mensen wel en niet doen. In die docu zegt er ook eentje; "doe het goed of doe het niet". Snap niet waarom dat mensen altijd zo zwartwit moeten denken.
Is vast weer geïnfiltreerd onder een andere naamquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is MaidensTower eigk. Moest inene aan haar denken
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
90%?
Ik denk meer richting de 20%.
De rest gaat over eten, lengte en hoe de dag gaat.
niet op fokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Zo algemeen die testen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Klinker, ik had vandaag een test gemaakt en daaruit kwam naar voren dat ik meer mijzelf moet zijn.
Wat doe je met dat soort info
Ga zelf op onderzoek uit. Waarom moeten wij alles voorkauwen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
tjaquote:
choco kruidnotenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Tja, kritisch nadenken is ook niet aan iedereen uitbesteed.
Nu heb ik zin in pepernoten.
Rustig rustig. Lekker vakantie hier. Met jou?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga zelf op onderzoek uit. Waarom moeten wij alles voorkauwen?
Echt 90% van de comments hier zijn van mensen die te lui zijn en niet zelf op onderzoek willen gaan.
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo algemeen die testen.Ik denk dat jij niet meer zulje testjes af moet nemen en lekker je leven blijft leiden. Het gaat immers om jou en jouw keuzen. Blijf trouw aan jezelf.
X drs kb
bedoel je: neef?quote:
Zijn die nu ergens te koop? Heeft Albert Heijn die niet het hele jaar door?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
choco kruidnotenwel ff de wit en melkchocola eruit filteren
Dit zeg je wel, maar grotenddeels vloeit dit ook uit ahadith die na verloop van tijd belangrijker zijn gemaakt dan de Koran zelf. Een hoop sahih ahadith die behoorlijk kleinerend spreken over de vrouw (tegen de geest van de Koran in)...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, bij jongens word het meer gedoogd. Die gaan vaker hun gang.. er bestaan bepaalde cultuurgebonden regels die helemaal van de gekke zijn. Mannen mogen simpelweg meer dan meiden ook al is het voor beiden een zonde volgens de Islaam.
Doe niet zo Koerdisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga zelf op onderzoek uit. Waarom moeten wij alles voorkauwen?
Echt 90% van de comments hier zijn van mensen die te lui zijn en niet zelf op onderzoek willen gaan.
meestal in september in de schappenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zijn die nu ergens te koop? Heeft Albert Heijn die niet het hele jaar door?
Hoe heet de test?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.
Test is afgenomen door een professioneel bedrijf
Ook goed. Zometeen uit eten, maar ben beetje moe. Dus wordt latertje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig rustig. Lekker vakantie hier. Met jou?
DUDE!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt met een aardappelschijf
Oh dacht tijdschrifttestje ofzo. Waarom moest je die doen? Kreeg je geen verklaring waarom je meer jezelf moet zijn dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.
Test is afgenomen door een professioneel bedrijf
Groente lasagne.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor werkdoeleindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dacht tijdschrifttestje ofzo. Waarom moest je die doen? Kreeg je geen verklaring waarom je meer jezelf moet zijn dan?
zou eten/10quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed. Zometeen uit eten, maar ben beetje moe. Dus wordt latertje.
Na deze week vakantie nog 3 werken en dan klaar met werken
Bij wie persoonlijk anteoorden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor werkdoeleinden![]()
Ik vraag het wel, maar nvm dan moet ik heel persoonlijk antwoorden bedenk ik me net![]()
Saai retail werkquote:
Bij jou mijn roomsoesjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij wie persoonlijk anteoorden?
Nouja? Als het maar duidelijk is bij jou tocg..
Best leuke SC ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuke SC dit. Stylo post hier, gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |