Graag gedaan. Yes you can. Geef haar plezier en geniet er ook van.quote:
Waar users likken als Lassiequote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
Ik wou eigenlijk neer zetten: "Waar Tijn gaat scoren", toch maar niet gedaan.
i go in it dryquote:Op maandag 14 juli 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorg dat ze goed nat is. Serieus, er is niks ergers dan hem erin steken en het voelt alsof het een stuk schuurpapier is.
Tijn die coat haar helemaal onderquote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan. Yes you can. Geef haar plezier en geniet er ook van.
quote:
Ik ben toch meer van het voorspel.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
i go in it dry
even op het kussen bijten, het is zo weer over schate
grot, srs?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van het voorspel.
En een lekkere natte grot is zoveel fijner
Tijn gaat zijn Penis er zo diep in duwen dat ze gaat denken, "godverdome waarom hadden we dat niet eerder gedaan"quote:
Piemelquote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Hoe noemen jullie je eigen pik of kut eignlijk
Nat mosseltje dan, maar ik lekker aan mag likken en knabbelenquote:
Jaap Stam.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Zo noem jij je flamoesje?quote:
je eigen kut noem je piemel?quote:
Geen naam, dat is voor paupers!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Appelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Noem je het je genotsknot, piemel, penis, pik, gillende keukenmeid?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nat mosseltje dan, maar ik lekker aan mag likken en knabbelen
[..]
Jaap Stam.
...nee, de mijne heeft geen naam.
Ah appelquote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
je eigen kut noem je piemel?
ik had het over je eigen kut
Ei?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
NIce!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan eerder lolknots of pretpook.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Noem je het je genotsknot, piemel, penis, pik, gillende keukenmeid?
Nietsquote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Wat is er mis met pik?quote:
Christina Hendricksquote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
Voor Aeque, niet lolque , die borsten, tetten
[ afbeelding ]
Pik klinkt als een penis zonder stijvequote:
Wauwquote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
NietsNo friend of mine. Tis maar een onbuigzame stijve hark die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Wat had je verwacht?quote:
Wat is er mis met pretpook?quote:
Hallo Eviequote:
Een nieuwe!quote:
het bloed gaa vanuit je nageld naar je pik?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
NietsNo friend of mine. Tis maar een onbuigzame stijve hark die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt.
slappe pikken zijn de lelijkste dingen ooit ontworpequote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Pik klinkt als een penis zonder stijve![]()
![]()
Daar kunnen we niks mee
![]()
![]()
Niet, ze komt hier af en toe. Opletten , jijquote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef zeefje het volgende:
slappe pikken zijn de lelijkste dingen ooit ontworpe
Ik let opquote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet, ze komt hier af en toe. Opletten , jij
Geen dank snoepjequote:
Heyhey!quote:
Dat jij nou zo jong bentquote:
die make upquote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
Dan had je kunnen weten dat Evie niet nieuw is.quote:
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar pissen met een stijve gaat echt lastig.quote:
Jaloers zijn op Christina Hendricksquote:
Misschien wel letterlijk ja, zo kritisch volg ik dat bloed ook weer niet. Maar het moet ergens vandaan komen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
het bloed gaa vanuit je nageld naar je pik?
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Evie het volgende:
Dat jij nou zo jong bent![]()
wil niet zeggen dat ik een nieuwe ben...
Dat is bijna het liefste wat iemand ooit over me gezegd heeftquote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan had je kunnen weten dat Evie niet nieuw is.
Een hele goede avond dan maarquote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat jij nou zo jong bent![]()
wil niet zeggen dat ik een nieuwe ben...
Het ging daar niet over.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar pissen met een stijve gaat echt lastig.
jaloers? nee joh, gewoon selectiequote:
vanuit je hersenenkan ook hequote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien wel letterlijk ja, zo kritisch volg ik dat bloed ook weer niet. Maar het moet ergens vandaan komen.
Ohquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is bijna het liefste wat iemand ooit over me gezegd heeft![]()
![]()
![]()
Maakt het uit hoe je het noemt als het maar werktquote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Pik klinkt als een penis zonder stijve![]()
![]()
Daar kunnen we niks mee
![]()
![]()
Jawelquote:
Afgunst dusquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
jaloers? nee joh, gewoon selectie
[..]
vanuit je hersenenkan ook he
Als ik comp moet geloven lukt me dat aardig.quote:
Dag a.s. moederquote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb n neus voor binnenkomen op het goede moment
Dus...................... nog geneukt?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Leuke neus, dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Doe eens?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik comp moet geloven lukt me dat aardig.
Maar een voorstelling wil ik best geven
Ja want Tijn, gaat volgende week neuken, dus graag verslag over jullie neukpartijen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus...................... nog geneukt?
Dat komt vanzelf. Zodra ik het materiaal zie maak ik er wel wat moois vanquote:
Dan valt er van mij uit weinig te vertellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want Tijn, gaat volgende week neuken, dus graag verslag over jullie neukpartijen.
Met Tips en trucksquote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want Tijn, gaat volgende week neuken, dus graag verslag over jullie neukpartijen.
Yupquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet geneukt?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als het over seks gaat zijn ze niet te houden syl...quote:
Alsof we op jou wachtenquote:
Ja dit topic gaat over neuken, de eerste keer enzo.quote:
Niet echt recent nee...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet op Sylv wachtenquote:
Nee joh begin met staand, missionaris, dan van achteren dan wat acrobatiek.. niet te veel moeilijks, en als ze meer ervaring heeft dr bovenop laten joh!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Wel missionaris de eerste keer Tijn. En laat dat andere gat maar voor wat het is.
Bovenop isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee joh begin met staand, missionaris, dan van achteren dan wat acrobatiek.. niet te veel moeilijks, en als ze meer ervaring heeft dr bovenop laten joh!
Bovenop.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee joh begin met staand, missionaris, dan van achteren dan wat acrobatiek.. niet te veel moeilijks, en als ze meer ervaring heeft dr bovenop laten joh!
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachen...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Wel missionaris de eerste keer Tijn. En laat dat andere gat maar voor wat het is.
Ohquote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan valt er van mij uit weinig te vertellen.
1e druk?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ligt standaard op het nachtkastje hier
Zie je Evie, hier heb je al een voorbeeldquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachen...
Tijn wat wil je weten?!
Ik ben een kennerquote:
En voorlopig zit het er ook niet in?quote:
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb een libido van een dooie.... + lichamelijke klachten... Ik denk n maand of 3 geleden...quote:
Die ga ik voor mijn verjaardag vragenquote:
Volgende keer?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben een kenner![]()
![]()
Daarom moet Tijn mijn tips absoluut volgen dan komt het volgende week goed.
![]()
Tenzij het haar feestweek isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben een kenner![]()
![]()
Daarom moet Tijn mijn tips absoluut volgen dan komt het volgende week goed.
![]()
Of plakten ze aan elkaar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, eerdere exemplaren vielen uit elkaar.
Serieus, bovenop is het lekkerste wat er is. Tetten in je gezicht terwijl ze je berijdquote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel, maar nu emoverdorie maar een half jaar zonder gehaald..
oeps.
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom ben je emo?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel, maar nu emoverdorie maar een half jaar zonder gehaald..
oeps.
nope... Ik moet er nu zelf niet aan denken, en na de bevalling mag t niet de 1e weken...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voorlopig zit het er ook niet in?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom ben je emo?En oh half jaar zonder seks , als je dan terug seks hebt voelt het -zoals de eerste keer- als HEAVEN.
![]()
Ik ben het liefst bovenop, dan dans ik met mijn kont zijn penis in en uit terwijl hij geniet van mijn borsten en de dans.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of plakten ze aan elkaar?
[..]
Serieus, bovenop is het lekkerste wat er is. Tetten in je gezicht terwijl ze je berijd![]()
![]()
Eerste keer voor mij was echt niksquote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom ben je emo?En oh half jaar zonder seks , als je dan terug seks hebt voelt het -zoals de eerste keer- als HEAVEN.
![]()
Zo hoort het, als een amazone berijden die handel!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben het liefst bovenop, dan dans ik met mijn kont zijn penis in en uit terwijl hij geniet van mijn borsten en de dans.![]()
![]()
![]()
Bedoelde de eerste keer na lange tijd geen seks.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerste keer voor mij was echt niks
Ze lag erbij als een zak aardappelen en als ze kreunde leek het wel op een verkouden wasmachine.
verdorie heb je t nou alweer over mij?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze lag erbij als een zak aardappelen en als ze kreunde leek het wel op een verkouden wasmachine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Seks is meer dan alleen neukenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nope... Ik moet er nu zelf niet aan denken, en na de bevalling mag t niet de 1e weken...
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende week.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Evie het volgende:
[..]
verdorie heb je t nou alweer over mij?
Welnee, jij vreet ze op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Eerste keer was in een tentje in de achtertuin
mmmmmmmmquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben het liefst bovenop, dan dans ik met mijn kont zijn penis in en uit terwijl hij geniet van mijn borsten en de dans.![]()
![]()
![]()
Geloof me ze gaat blij zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij het haar feestweek isdan wacht ik nog wel een weekje
Nee en nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
bovenop
doggy
maar tijn is t voor jullie allebei de 1e keer?
Klopt. Je ballen staan op knappen en dan wil je welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Bedoelde de eerste keer na lange tijd geen seks.
Dat magquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Eerste keer was in een tentje in de achtertuin
na de bevalling niet... teveel kans op bacteriën...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is meer dan alleen neukenbeetje vingeren of beffen mag toch wel?
Ohquote:
blijf zijn? Is dat Vlaams?quote:
Vingeren, beffen is allemaal goed, maar jouw warme penis diep in haar zou nog aangenamer voelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is meer dan alleen neukenbeetje vingeren of beffen mag toch wel?
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik heb wel eens eerder seks gehad met een eerdere date
Dat is het lekkerste jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
blijf zijn? Is dat Vlaams?
Oh misschien later als ik groot ben wil ik de rode zee nog eens gaan bevaren in een rubberbootje. Maar nu slaat deze schipper dat nog even over
Zie edit, mja blij zijn en ze zal blijven, nog een reden om met haar te seksen.quote:
Lucky bastard. Handjob and blowjobquote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
na de bevalling niet... teveel kans op bacteriën...
maar joh ik vind t niet erg en mn man komt niks tekort
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Vingeren, beffen is allemaal goed, maar jouw warme penis diep in haar zou nog aangenamer voelen.![]()
![]()
Zo hoort het toch? Of de nu de hele kamasutra van binnen en buiten en van voor naar achteren en ander nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.
hihi soms.quote:
omdat jouw broek nog aan is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zijn wij op dit moment geen liefdesbaby aan het verwekken dan?
Bloed glijdt goedquote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]lekker met die slierten en bonken
![]()
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Zie edit, mja blij zijn en ze zal blijven, nog een reden om met haar te seksen.![]()
quote:
Stelletje merries.quote:
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Spannend____!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Dat geloof ik graagen ja dat gaat zeker gebeuren
Ole oleequote:
Er bestaat een liedje overquote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zijn wij op dit moment geen liefdesbaby aan het verwekken dan?
ieuwquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bloed glijdt goedalthans dat zegt men
[..]
Ja dat is wel de bedoeling
Pasta met een basis tomatensaus, ui en minisalami in plakjes.... best simpel eigenlijk maar lekkerquote:
Ik durf het risico wel te nemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Er bestaat een liedje over
Nadien is er geen jou meeren wil niet alleen kindjes opvoeden...
Idd, bloedquote:
Oh Yeah, Evie, denk er goed over na.quote:
Heb jij laatst nog geneukt Engel?quote:
Maar nee ik moet er ook niet aandenkenquote:
Zo slecht ben ik denk ik ook weer niet hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen![]()
Ik ga er namelijk van huilen
Laatkomerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pasta met een basis tomatensaus, ui en minisalami in plakjes.... best simpel eigenlijk maar lekker
Omdat Danny ook maar een mens is die niet alles kan.quote:
Picsquote:
quote:
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk zitten.quote:
Natuurlijk kan ie dat wel....quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat Danny ook maar een mens is die niet alles kan.
Ik ook. Het zij je vergevenquote:
Ik zie anders geen vampire smileys hoor.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk zitten.
Ja sorry, als ik een vampier zie dan moet er een staak doorheen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zie anders geen vampire smileys hoor.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik een vampier zie dan moet er een staak doorheen.
komt vanzelf wel ooit denk ikquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zie anders geen vampire smileys hoor.
Ze leeft nog.quote:
Maar ik wilde nog ff wat dingen aan ze vragenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik een vampier zie dan moet er een staak doorheen.
Ja dan moet je voortaan wat sneller zijn hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik wilde nog ff wat dingen aan ze vragen
Ik ben niet zo snel als zijquote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan moet je voortaan wat sneller zijn he
Die tellen voor 2.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een Siamese tweeling ook?
#durftevragen
Ja ook diequote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een Siamese tweeling ook?
#durftevragen
Ijsfrietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef -Engel- het volgende:
De patatboer is trouwens ook traag ...Zo wordt mijn friet kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkooooooooooooud
Wat is deze?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef -Engel- het volgende:
De patatboer is trouwens ook traag ...Zo wordt mijn friet kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkooooooooooooud
Het is frietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze?
Iemand die patat en friet in 1 zin gebruikt?
The world as we know it is ending
Ik kom uit Holland dan mag datquote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze?
Iemand die patat en friet in 1 zin gebruikt?
The world as we know it is ending
Gelukkig dat je hem op andere manieren tijdelijk kan bevredigen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
na de bevalling niet... teveel kans op bacteriën...
maar joh ik vind t niet erg en mn man komt niks tekort
Vlaamse frietjes mmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Je vergeet "vlaamse"
De lekkerste
Ik kan het niet zien.quote:
Ja weer een tof dagje achter mn rugquote:
Heb mijn vakantiedagen al opgebruikt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja weer een tof dagje achter mn rug![]()
alweer bijna vakantie
Dat is best kut man. Is dat die ene van PaiQ?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
Dat iemand niet wederzijds verliefd is kan altijd gebeuren, maar ontkennen dat je meerdere malen(lees: vaak) gezoend hebt en het gewoon gezellig had gaat mij echt te ver.
Sommige mensen...
aah ok, jah heb nog erg veel uren staan Dus nu maar even 3 weken, kan ik thuis lekker klussenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb mijn vakantiedagen al opgebruikt.allee heb er nog een paar met kerst enzo
Ik ben het gewend van heren, maar vertel..... Ik mis wat infoquote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
Dat iemand niet wederzijds verliefd is kan altijd gebeuren, maar ontkennen dat je meerdere malen(lees: vaak) gezoend hebt en het gewoon gezellig had gaat mij echt te ver.
Sommige mensen...
Dat kan,quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
Sommige mensen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buffy altijd leukquote:
Over wie hebben we het?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
Sommige mensen...
Players.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
Sommige mensen...
Belg?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
Normaal duurt friet bakken een minuut of 3.... dus volgens mij zijn ze de aardappels nog aan het jassen
Hey die lukt ook niet??? hoe komt het?quote:
En terecht!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog steeds 1 van mijn favoriete series
Nee, net aan het oogsten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
Normaal duurt friet bakken een minuut of 3.... dus volgens mij zijn ze de aardappels nog aan het jassen
Waarom zie ik hem dan welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey die lukt ook niet??? hoe komt het?
Lekkere verse frietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
Friet is altijd lekkerquote:
Ben de enigequote:
Moet opeens denken aan die aflevering waarbij de invallerares mannen verleid en opeetquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog steeds 1 van mijn favoriete series
Die ook, je hebt smaak.quote:
Aah wil je er over praten?quote:
Zal ik even een steak voor je bakken?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o menAnd I'm hungrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyy
![]()
![]()
In seizoen 1 ja, die praying mantis.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan die aflevering waarbij de invallerares mannen verleid en opeet![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aah wil je er over praten?Niet op die manier, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah vandaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
Piepers jassen.
is gewoon algemeen beschaafd maas en waals
Geboren onder de rook van Hilversum... misschien iets van daar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand jassen horen zeggen.
Heb je al patatjes?
Smakelijkquote:
Dat kan ik best geloven!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n lange wapperende jas net als Angel
Smakelijkquote:
Nee, dank u... is binnequote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal ik even een steak voor je bakken?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal ik even een steak voor je bakken?
quote:
quote:
?quote:
Jij ging slapenquote:
Klopt over 6 5 uur.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
jij moet toch slapen
Vroeg op enz.
ja das waar.quote:
Hoe komt het?quote:
Wat een voorstel.quote:
Waar?quote:
Waar?quote:
Kaperquote:
Kweeniequote:
Niet.quote:
Nee dat is gewoon iemand die ik gister toevallig tegen kwam.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is best kut man. Is dat die ene van PaiQ?
Het is een vrouw in dit geval. Maar ik leg het nog wel uit ooit. Nu niet zo'n zin op het moment.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van heren, maar vertel..... Ik mis wat info
Wel.quote:
Cuz?quote:
Drm.quote:
Smakelijk deernequote:
Geen tv meerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moeten we nog steeds een keer kijken he
dank jequote:
Even wachten, en dan weer verder snackenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen tv meer
[..]
dank jeik ben weer ff klaar met mijn snack attack.... lange wachten heeft mijn ogen groter dan mijn maag gemaakt
TV kapot?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen tv meer
[..]
dank jeik ben weer ff klaar met mijn snack attack.... lange wachten heeft mijn ogen groter dan mijn maag gemaakt
Neh laat het voor morgen... dan alleen mijn tomaatjes erbij een het lijkt zowaar weer een maaltijdquote:Op maandag 14 juli 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even wachten, en dan weer verder snacken
Ja al een tijdje... en weet niet wat ik nu voor tv wilquote:
Dikke vette 65" 4k schermquote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh laat het voor morgen... dan alleen mijn tomaatjes erbij een het lijkt zowaar weer een maaltijd
[..]
Ja al een tijdje... en weet niet wat ik nu voor tv wil
Lees zequote:
Nog niet, al moet ik ws wel een nieuwe. Er zit een ster in mijn LCD TVquote:
Mede-Tilburger!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
Dacht ik zal mn oranje vlaggen maar weghalen, en de nieuwe er neer hangen:
[ afbeelding ]
unne echte kruikquote:
Laat ik toevallig voor een elektronica keten werken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh laat het voor morgen... dan alleen mijn tomaatjes erbij een het lijkt zowaar weer een maaltijd
[..]
Ja al een tijdje... en weet niet wat ik nu voor tv wil
Centrum?quote:
nope dat niet, net erbuiten.quote:
Lol, net of je een klein kind bent...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope dat niet, net erbuiten.
Hmm was vergeten mn ex en op whatsapp te blokkeren.
kreeg ik bericht dat ik moest luisteren en haar pa met rust moest laten.
Gelijk ook daar maar geblokkeerd haha
fuck haar, ze denken allemaal dat ik mn vrienden tegen hun opzet, terwijl ze het juist zelf doenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol, net of je een klein kind bent..."En luisteren nu"
Lekker laten gaan joh...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fuck haar, ze denken allemaal dat ik mn vrienden tegen hun opzet, terwijl ze het juist zelf doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |