Ik ben nu 35 weken zwanger en heb een libido van een dooie.... + lichamelijke klachten... Ik denk n maand of 3 geleden...quote:
Die ga ik voor mijn verjaardag vragenquote:
Volgende keer?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben een kenner![]()
![]()
Daarom moet Tijn mijn tips absoluut volgen dan komt het volgende week goed.
![]()
Tenzij het haar feestweek isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben een kenner![]()
![]()
Daarom moet Tijn mijn tips absoluut volgen dan komt het volgende week goed.
![]()
Of plakten ze aan elkaar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, eerdere exemplaren vielen uit elkaar.
Serieus, bovenop is het lekkerste wat er is. Tetten in je gezicht terwijl ze je berijdquote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel, maar nu emoverdorie maar een half jaar zonder gehaald..
oeps.
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom ben je emo?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel, maar nu emoverdorie maar een half jaar zonder gehaald..
oeps.
nope... Ik moet er nu zelf niet aan denken, en na de bevalling mag t niet de 1e weken...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En voorlopig zit het er ook niet in?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom ben je emo?En oh half jaar zonder seks , als je dan terug seks hebt voelt het -zoals de eerste keer- als HEAVEN.
![]()
Ik ben het liefst bovenop, dan dans ik met mijn kont zijn penis in en uit terwijl hij geniet van mijn borsten en de dans.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of plakten ze aan elkaar?
[..]
Serieus, bovenop is het lekkerste wat er is. Tetten in je gezicht terwijl ze je berijd![]()
![]()
Eerste keer voor mij was echt niksquote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom ben je emo?En oh half jaar zonder seks , als je dan terug seks hebt voelt het -zoals de eerste keer- als HEAVEN.
![]()
Zo hoort het, als een amazone berijden die handel!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben het liefst bovenop, dan dans ik met mijn kont zijn penis in en uit terwijl hij geniet van mijn borsten en de dans.![]()
![]()
![]()
Bedoelde de eerste keer na lange tijd geen seks.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerste keer voor mij was echt niks
Ze lag erbij als een zak aardappelen en als ze kreunde leek het wel op een verkouden wasmachine.
verdorie heb je t nou alweer over mij?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze lag erbij als een zak aardappelen en als ze kreunde leek het wel op een verkouden wasmachine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Seks is meer dan alleen neukenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nope... Ik moet er nu zelf niet aan denken, en na de bevalling mag t niet de 1e weken...
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende week.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Evie het volgende:
[..]
verdorie heb je t nou alweer over mij?
Welnee, jij vreet ze op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Eerste keer was in een tentje in de achtertuin
mmmmmmmmquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben het liefst bovenop, dan dans ik met mijn kont zijn penis in en uit terwijl hij geniet van mijn borsten en de dans.![]()
![]()
![]()
Geloof me ze gaat blij zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij het haar feestweek isdan wacht ik nog wel een weekje
Nee en nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
bovenop
doggy
maar tijn is t voor jullie allebei de 1e keer?
Klopt. Je ballen staan op knappen en dan wil je welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Bedoelde de eerste keer na lange tijd geen seks.
Dat magquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Eerste keer was in een tentje in de achtertuin
na de bevalling niet... teveel kans op bacteriën...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is meer dan alleen neukenbeetje vingeren of beffen mag toch wel?
Ohquote:
blijf zijn? Is dat Vlaams?quote:
Vingeren, beffen is allemaal goed, maar jouw warme penis diep in haar zou nog aangenamer voelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is meer dan alleen neukenbeetje vingeren of beffen mag toch wel?
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik heb wel eens eerder seks gehad met een eerdere date
Dat is het lekkerste jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
blijf zijn? Is dat Vlaams?
Oh misschien later als ik groot ben wil ik de rode zee nog eens gaan bevaren in een rubberbootje. Maar nu slaat deze schipper dat nog even over
Zie edit, mja blij zijn en ze zal blijven, nog een reden om met haar te seksen.quote:
Lucky bastard. Handjob and blowjobquote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
na de bevalling niet... teveel kans op bacteriën...
maar joh ik vind t niet erg en mn man komt niks tekort
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Vingeren, beffen is allemaal goed, maar jouw warme penis diep in haar zou nog aangenamer voelen.![]()
![]()
Zo hoort het toch? Of de nu de hele kamasutra van binnen en buiten en van voor naar achteren en ander nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.
hihi soms.quote:
omdat jouw broek nog aan is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zijn wij op dit moment geen liefdesbaby aan het verwekken dan?
Bloed glijdt goedquote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]lekker met die slierten en bonken
![]()
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Zie edit, mja blij zijn en ze zal blijven, nog een reden om met haar te seksen.![]()
quote:
Stelletje merries.quote:
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Spannend____!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Dat geloof ik graagen ja dat gaat zeker gebeuren
Ole oleequote:
Er bestaat een liedje overquote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zijn wij op dit moment geen liefdesbaby aan het verwekken dan?
ieuwquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bloed glijdt goedalthans dat zegt men
[..]
Ja dat is wel de bedoeling
Pasta met een basis tomatensaus, ui en minisalami in plakjes.... best simpel eigenlijk maar lekkerquote:
Ik durf het risico wel te nemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Er bestaat een liedje over
Nadien is er geen jou meeren wil niet alleen kindjes opvoeden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |