blijf zijn? Is dat Vlaams?quote:
Vingeren, beffen is allemaal goed, maar jouw warme penis diep in haar zou nog aangenamer voelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is meer dan alleen neukenbeetje vingeren of beffen mag toch wel?
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik heb wel eens eerder seks gehad met een eerdere date
Dat is het lekkerste jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
blijf zijn? Is dat Vlaams?
Oh misschien later als ik groot ben wil ik de rode zee nog eens gaan bevaren in een rubberbootje. Maar nu slaat deze schipper dat nog even over
Zie edit, mja blij zijn en ze zal blijven, nog een reden om met haar te seksen.quote:
Lucky bastard. Handjob and blowjobquote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
na de bevalling niet... teveel kans op bacteriën...
maar joh ik vind t niet erg en mn man komt niks tekort
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Vingeren, beffen is allemaal goed, maar jouw warme penis diep in haar zou nog aangenamer voelen.![]()
![]()
Zo hoort het toch? Of de nu de hele kamasutra van binnen en buiten en van voor naar achteren en ander nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooooh nou dan lekker samen ontdekken wat voor jullie fijn is.
hihi soms.quote:
omdat jouw broek nog aan is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zijn wij op dit moment geen liefdesbaby aan het verwekken dan?
Bloed glijdt goedquote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]lekker met die slierten en bonken
![]()
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 14 juli 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Zie edit, mja blij zijn en ze zal blijven, nog een reden om met haar te seksen.![]()
quote:
Stelletje merries.quote:
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Spannend____!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Dat geloof ik graagen ja dat gaat zeker gebeuren
Ole oleequote:
Er bestaat een liedje overquote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zijn wij op dit moment geen liefdesbaby aan het verwekken dan?
ieuwquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bloed glijdt goedalthans dat zegt men
[..]
Ja dat is wel de bedoeling
Pasta met een basis tomatensaus, ui en minisalami in plakjes.... best simpel eigenlijk maar lekkerquote:
Ik durf het risico wel te nemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Er bestaat een liedje over
Nadien is er geen jou meeren wil niet alleen kindjes opvoeden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |