Graag gedaan. Yes you can. Geef haar plezier en geniet er ook van.quote:
Waar users likken als Lassiequote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
Ik wou eigenlijk neer zetten: "Waar Tijn gaat scoren", toch maar niet gedaan.
i go in it dryquote:Op maandag 14 juli 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorg dat ze goed nat is. Serieus, er is niks ergers dan hem erin steken en het voelt alsof het een stuk schuurpapier is.
Tijn die coat haar helemaal onderquote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan. Yes you can. Geef haar plezier en geniet er ook van.
quote:
Ik ben toch meer van het voorspel.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
i go in it dry
even op het kussen bijten, het is zo weer over schate
grot, srs?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van het voorspel.
En een lekkere natte grot is zoveel fijner
Tijn gaat zijn Penis er zo diep in duwen dat ze gaat denken, "godverdome waarom hadden we dat niet eerder gedaan"quote:
Piemelquote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Hoe noemen jullie je eigen pik of kut eignlijk
Nat mosseltje dan, maar ik lekker aan mag likken en knabbelenquote:
Jaap Stam.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Zo noem jij je flamoesje?quote:
je eigen kut noem je piemel?quote:
Geen naam, dat is voor paupers!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Appelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Noem je het je genotsknot, piemel, penis, pik, gillende keukenmeid?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nat mosseltje dan, maar ik lekker aan mag likken en knabbelen
[..]
Jaap Stam.
...nee, de mijne heeft geen naam.
Ah appelquote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
je eigen kut noem je piemel?
ik had het over je eigen kut
Ei?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
NIce!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan eerder lolknots of pretpook.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Noem je het je genotsknot, piemel, penis, pik, gillende keukenmeid?
Nietsquote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Wat is er mis met pik?quote:
Christina Hendricksquote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
Voor Aeque, niet lolque , die borsten, tetten
[ afbeelding ]
Pik klinkt als een penis zonder stijvequote:
Wauwquote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
NietsNo friend of mine. Tis maar een onbuigzame stijve hark die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Wat had je verwacht?quote:
Wat is er mis met pretpook?quote:
Hallo Eviequote:
Een nieuwe!quote:
het bloed gaa vanuit je nageld naar je pik?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
NietsNo friend of mine. Tis maar een onbuigzame stijve hark die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt.
slappe pikken zijn de lelijkste dingen ooit ontworpequote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Pik klinkt als een penis zonder stijve![]()
![]()
Daar kunnen we niks mee
![]()
![]()
Niet, ze komt hier af en toe. Opletten , jijquote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef zeefje het volgende:
slappe pikken zijn de lelijkste dingen ooit ontworpe
Ik let opquote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet, ze komt hier af en toe. Opletten , jij
Geen dank snoepjequote:
Heyhey!quote:
Dat jij nou zo jong bentquote:
die make upquote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
Dan had je kunnen weten dat Evie niet nieuw is.quote:
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar pissen met een stijve gaat echt lastig.quote:
Jaloers zijn op Christina Hendricksquote:
Misschien wel letterlijk ja, zo kritisch volg ik dat bloed ook weer niet. Maar het moet ergens vandaan komen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
het bloed gaa vanuit je nageld naar je pik?
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Evie het volgende:
Dat jij nou zo jong bent![]()
wil niet zeggen dat ik een nieuwe ben...
Dat is bijna het liefste wat iemand ooit over me gezegd heeftquote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan had je kunnen weten dat Evie niet nieuw is.
Een hele goede avond dan maarquote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat jij nou zo jong bent![]()
wil niet zeggen dat ik een nieuwe ben...
Het ging daar niet over.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar pissen met een stijve gaat echt lastig.
jaloers? nee joh, gewoon selectiequote:
vanuit je hersenenkan ook hequote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien wel letterlijk ja, zo kritisch volg ik dat bloed ook weer niet. Maar het moet ergens vandaan komen.
Ohquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is bijna het liefste wat iemand ooit over me gezegd heeft![]()
![]()
![]()
Maakt het uit hoe je het noemt als het maar werktquote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Pik klinkt als een penis zonder stijve![]()
![]()
Daar kunnen we niks mee
![]()
![]()
Jawelquote:
Afgunst dusquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
jaloers? nee joh, gewoon selectie
[..]
vanuit je hersenenkan ook he
Als ik comp moet geloven lukt me dat aardig.quote:
Dag a.s. moederquote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb n neus voor binnenkomen op het goede moment
Dus...................... nog geneukt?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Leuke neus, dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Doe eens?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik comp moet geloven lukt me dat aardig.
Maar een voorstelling wil ik best geven
Ja want Tijn, gaat volgende week neuken, dus graag verslag over jullie neukpartijen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus...................... nog geneukt?
Dat komt vanzelf. Zodra ik het materiaal zie maak ik er wel wat moois vanquote:
Dan valt er van mij uit weinig te vertellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want Tijn, gaat volgende week neuken, dus graag verslag over jullie neukpartijen.
Met Tips en trucksquote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want Tijn, gaat volgende week neuken, dus graag verslag over jullie neukpartijen.
Yupquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet geneukt?![]()
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als het over seks gaat zijn ze niet te houden syl...quote:
Alsof we op jou wachtenquote:
Ja dit topic gaat over neuken, de eerste keer enzo.quote:
Niet echt recent nee...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet op Sylv wachtenquote:
Nee joh begin met staand, missionaris, dan van achteren dan wat acrobatiek.. niet te veel moeilijks, en als ze meer ervaring heeft dr bovenop laten joh!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Wel missionaris de eerste keer Tijn. En laat dat andere gat maar voor wat het is.
Bovenop isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee joh begin met staand, missionaris, dan van achteren dan wat acrobatiek.. niet te veel moeilijks, en als ze meer ervaring heeft dr bovenop laten joh!
Bovenop.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee joh begin met staand, missionaris, dan van achteren dan wat acrobatiek.. niet te veel moeilijks, en als ze meer ervaring heeft dr bovenop laten joh!
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachen...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Wel missionaris de eerste keer Tijn. En laat dat andere gat maar voor wat het is.
Ohquote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan valt er van mij uit weinig te vertellen.
1e druk?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ligt standaard op het nachtkastje hier
Zie je Evie, hier heb je al een voorbeeldquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachen...
Tijn wat wil je weten?!
Ik ben een kennerquote:
En voorlopig zit het er ook niet in?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |