quote:
quote:
?quote:
Jij ging slapenquote:
Klopt over 6 5 uur.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
jij moet toch slapen
Vroeg op enz.
ja das waar.quote:
Hoe komt het?quote:
Wat een voorstel.quote:
Waar?quote:
Waar?quote:
Kaperquote:
Kweeniequote:
Niet.quote:
Nee dat is gewoon iemand die ik gister toevallig tegen kwam.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is best kut man. Is dat die ene van PaiQ?
Het is een vrouw in dit geval. Maar ik leg het nog wel uit ooit. Nu niet zo'n zin op het moment.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van heren, maar vertel..... Ik mis wat info
Wel.quote:
Cuz?quote:
Drm.quote:
Smakelijk deernequote:
Geen tv meerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moeten we nog steeds een keer kijken he
dank jequote:
Even wachten, en dan weer verder snackenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen tv meer
[..]
dank jeik ben weer ff klaar met mijn snack attack.... lange wachten heeft mijn ogen groter dan mijn maag gemaakt
TV kapot?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen tv meer
[..]
dank jeik ben weer ff klaar met mijn snack attack.... lange wachten heeft mijn ogen groter dan mijn maag gemaakt
Neh laat het voor morgen... dan alleen mijn tomaatjes erbij een het lijkt zowaar weer een maaltijdquote:Op maandag 14 juli 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even wachten, en dan weer verder snacken
Ja al een tijdje... en weet niet wat ik nu voor tv wilquote:
Dikke vette 65" 4k schermquote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh laat het voor morgen... dan alleen mijn tomaatjes erbij een het lijkt zowaar weer een maaltijd
[..]
Ja al een tijdje... en weet niet wat ik nu voor tv wil
Lees zequote:
Nog niet, al moet ik ws wel een nieuwe. Er zit een ster in mijn LCD TVquote:
Mede-Tilburger!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
Dacht ik zal mn oranje vlaggen maar weghalen, en de nieuwe er neer hangen:
[ afbeelding ]
unne echte kruikquote:
Laat ik toevallig voor een elektronica keten werken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh laat het voor morgen... dan alleen mijn tomaatjes erbij een het lijkt zowaar weer een maaltijd
[..]
Ja al een tijdje... en weet niet wat ik nu voor tv wil
Centrum?quote:
nope dat niet, net erbuiten.quote:
Lol, net of je een klein kind bent...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope dat niet, net erbuiten.
Hmm was vergeten mn ex en op whatsapp te blokkeren.
kreeg ik bericht dat ik moest luisteren en haar pa met rust moest laten.
Gelijk ook daar maar geblokkeerd haha
fuck haar, ze denken allemaal dat ik mn vrienden tegen hun opzet, terwijl ze het juist zelf doenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol, net of je een klein kind bent..."En luisteren nu"
Lekker laten gaan joh...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fuck haar, ze denken allemaal dat ik mn vrienden tegen hun opzet, terwijl ze het juist zelf doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |