Waarom zie ik hem dan welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey die lukt ook niet??? hoe komt het?
Lekkere verse frietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
Normaal duurt friet bakken een minuut of 3.... dus volgens mij zijn ze de aardappels nog aan het jassen
Friet is altijd lekkerquote:
Ben de enigequote:
Moet opeens denken aan die aflevering waarbij de invallerares mannen verleid en opeetquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog steeds 1 van mijn favoriete series
Die ook, je hebt smaak.quote:
Aah wil je er over praten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik even een steak voor je bakken?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o menAnd I'm hungrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyy
![]()
![]()
In seizoen 1 ja, die praying mantis.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan die aflevering waarbij de invallerares mannen verleid en opeet![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aah wil je er over praten?Niet op die manier, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Aah vandaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
Piepers jassen.
is gewoon algemeen beschaafd maas en waals
Geboren onder de rook van Hilversum... misschien iets van daar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand jassen horen zeggen.
Heb je al patatjes?
Smakelijkquote:
Dat kan ik best geloven!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n lange wapperende jas net als Angel
Smakelijkquote:
Nee, dank u... is binnequote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal ik even een steak voor je bakken?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal ik even een steak voor je bakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |