Nee hoor, je komt echt niet zomaar iemand tegenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat je geen versierder bent. Iedereen komt iemand tegen, of je nou een versier wonder bent of niet. Je moet soms alleen wel eens uit je comfortzone kunnen stappen.
Maar leg er nooit teveel de nadruk op dat je naar seks, liefde of wat dan ook op zoek bent. Dat stoot juist af.
Nietes.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
Nja laat maar, gaat toch weer welles/nietes worden
Nietus?quote:
Ik mag niet klagen.quote:
quote:
Droom zachtquote:
Morge, heerlijk dat vroege opstaan jahquote:Op maandag 14 juli 2014 05:00 schreef zeefje het volgende:
Goooedemorgen
Lang geleden dat ik zo vroeg op ben geweest. Het is zelfs nog donker buiten. Om 6 uur lekker sportief een uur fietsen naar mijn nieuwe werk. Word ik hopelijk wat wakkerder van.
Ook weinig geslapen danquote:Op maandag 14 juli 2014 08:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben pas om kwart over vier gaan slapen. Nu is het tijd om naar mijn werk te gaan.
Ik dacht eerst ook 'lekker' vroeg opstaanquote:Op maandag 14 juli 2014 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
Morge, heerlijk dat vroege opstaan jah
Ik hou er onwijs niet van, maar het went altijd wel na een weekje ofzo :p
Mogguh moppiequote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:57 schreef keste010 het volgende:
Goedemorgen! Zo, er is nogal wt besproken in zo'n weekend zie ik
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef zeefje het volgende:
Tevens Pauze![]()
En word hier guns ' n roses gedraaid
O hello Aphaquote:
Nu weten we uiteraard niet of jij neukt met of zonder liefde.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:57 schreef keste010 het volgende:
Goedemorgen! Zo, er is nogal wt besproken in zo'n weekend zie ik
Het is geen ochtend meer.quote:
Bijna avond alquote:
Je bent geniaalquote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bijna avond alsollicitatiegesprek
![]()
Wat een disciplinena een dag hard werken nu onderweg naar de sportschool. Sta versteld van mezelf
Met niets anders dan liefde!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu weten we uiteraard niet of jij neukt met of zonder liefde.![]()
Amenquote:
Euh staat niet in mijn woordenboek! dus neequote:
Goed bezig weer.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
![]()
Wat een disciplinena een dag hard werken nu onderweg naar de sportschool. Sta versteld van mezelf
Toe maar. Straks 's avonds wel een wijntje verdiendquote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
![]()
Hoe crazy is je dagquote:
Ok ik zal je eentje (jupilerke) sturen met kerst.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ik zal je eentje (jupilerke) sturen met kerst.
Hola que tal...quote:
Krijg ik dan ook iets ?quote:
Oei ik ben eigenlijk niet zo van alcohol. Heb het vorig jaar nog eens geprobeerd maar ik word er altijd misselijk van en vind het niet zo lekker. Oh ja ik word vooral stil van alcohol, kun je nagaan.quote:
Dat kan ook hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei ik ben eigenlijk niet zo van alcohol. Heb het vorig jaar nog eens geprobeerd maar ik word er altijd misselijk van en vind het niet zo lekker. Oh ja ik word vooral stil van alcohol, kun je nagaan.![]()
Misschien, Noord-Hollandse kaas?
Mercikes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |