Het is geen ochtend meer.quote:
Bijna avond alquote:
Je bent geniaalquote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bijna avond alsollicitatiegesprek
![]()
Wat een disciplinena een dag hard werken nu onderweg naar de sportschool. Sta versteld van mezelf
Met niets anders dan liefde!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu weten we uiteraard niet of jij neukt met of zonder liefde.![]()
Amenquote:
Euh staat niet in mijn woordenboek! dus neequote:
Goed bezig weer.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
![]()
Wat een disciplinena een dag hard werken nu onderweg naar de sportschool. Sta versteld van mezelf
Toe maar. Straks 's avonds wel een wijntje verdiendquote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
![]()
Hoe crazy is je dagquote:
Ok ik zal je eentje (jupilerke) sturen met kerst.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ik zal je eentje (jupilerke) sturen met kerst.
Hola que tal...quote:
Krijg ik dan ook iets ?quote:
Oei ik ben eigenlijk niet zo van alcohol. Heb het vorig jaar nog eens geprobeerd maar ik word er altijd misselijk van en vind het niet zo lekker. Oh ja ik word vooral stil van alcohol, kun je nagaan.quote:
Dat kan ook hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei ik ben eigenlijk niet zo van alcohol. Heb het vorig jaar nog eens geprobeerd maar ik word er altijd misselijk van en vind het niet zo lekker. Oh ja ik word vooral stil van alcohol, kun je nagaan.![]()
Misschien, Noord-Hollandse kaas?
Mercikes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |